Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

August-nummeret vårt er på gata i midten av august, og akkurat nå sitter vi og vurderer hvilket cover vi skal bruke. Og for første gang har vi tenkt å la deg, leseren, få lov til å velge hva vi skal ha på coveret.

Under kan du se tre skisser til august-coveret. Et av disse tre har vi tenkt å bruke, og du kan være med å bestemme. Avgi din stemme i kommentarfeltet, det coveret som får flest stemmer ender opp på augustnummeret vårt.

Merk at teksten på de forskjellige coverne bare er midlertidig, og ikke har noe med innholdet i det endelige bladet å gjøre.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Skisse 1. Mystisk
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Skisse nummer 1.

Mest kunsterisk - mest tøff!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Alle ser tøffe ut, men #2 og #3 er nok de sterkeste, spør du meg.

Jeg går for # 2.
Den er så ren og ryddig og passer en forside bra.
#3 er selvsagt også fet, men der blir det litt for mye bilde etter min mening.

Dessuten er det kult når en superHELT fronter GR magasinet.
"Gamereactor - The heroes magazine!"
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Jeg likte den første aller best. Den er mystisk, den er kul, den er barsk og ikke minst den passer best inn.

Så jeg syns skisse #1.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Skisse nummer 1 mest awesome
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Ser man det ser mand et Batman fikk 9/10
kanskje det blir et kjøp fra min side. Jeg synes dere skal ta skisse 1
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Hmm... Vanskelig valg...

Jeg går for skisse #1, den var litt kulere enn de andre. Håper dette blir en tradisjon, så kan vi lesere velge kover hver eneste gang!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
batman ser spennende ut. gleder meg til å se om det blir bra. skisse 1.

sjekk ut strainofsanity.com
strainofsanity.com
  • 0
Hehe, vi har ikke fått inn Batman ennå, venter det inn i dag, så karakteren er ikke satt. Som sagt er teksten på coveret bare midlertidig.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Skisse nummer 2, den hadde best fagevalg, og minnet meg mest om en forside til GR. Den hadde også bra motiv, og var oversiktelig, slik at man lettere ser hva slags artikkeler bladet innholder.

Helt klart nummer 2, selv om de andre også var tøffe
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
1# er best. den passer bedre enn du to andre...
så.... GÅ for 1#
  • 0
Skisse nummer 1!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
glemte meg, det gjalt bare i amerika det med karakteren.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Likte best skisse nummer 1
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
vet det bare er midlertidig tekst som står på skissene, men hadde vært digg om dere hadde hatt flere historie artikler om store spillserier som f.eks metroid osv, slik dere gjorde med resident evil. det er skikkelig god lesning. topp blad forresten. keep up the good work.

strainofsanity.com
strainofsanity.com
  • 0
skisse 1 va fet
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
1ern helt klart, ivhertfall ikke 2ern. det er jo bare et helt vanlig bilde!
  • 0
Skisse nr. 1, den var kul og litt mystisk
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Nr.2 Den var sweeeet
Shitting dick nipples
  • 0
Nr 1 var best,sa kan dere sende med nr2og3 som plakater
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skisse nummer 1 var dritt cool!
Den går vi for.

Likte ideen til fattigmann også, 2 & 3 kan vi få som plakater
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
skisse nr #2 mest farger
  • 0
Nr. 2 var best.
  • 0
Liker nr. 3 jeg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!