Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sommeren er en vakker årstid med blomster som kommer til og mennesker som liker å ta av seg klærne for å vise fram sin kropp og helst prøve å bli mest mulig brun på sin dermed svette kropp. Det hele utspiller seg som en erotisk novelle når man skal prøve ut nakenbading, noe jeg personlig er en veteran av. Det å kunne vise fram sin atletiske kropp og føle seg fri er en helt fantastisk følelse som bør prøves av alle, uansett hvor feit eller tynn man er.

Tenk deg det vakre vannet som former seg rundt din intense kropp for å kjøle deg ned på en heller fuktig aften. Vannet strømmer på steder som du aldri ville trodd, og kroppen har aldri vært så levende før - eventyrlig! Hvorfor vil du da ha på deg noe ekstra tøy når man kaster seg i vannet? Vi ble aldri født med klær, og bør aldri være flaue over det vi er født med eller. Du kan heller le av de som velger å ha på seg svette klær når de bader, for det er bare unødvendig bruk av klær.

Jeg oppfordrer dere personlig til å ta turen ut og slippe dere løs - ikke hold NOE tilbake! Kom deg ut av skallet (klærne) og nyt sommeren når den først er kommet til Norge. Bare ikke gjør noe ulovlig når du først skal nyte det, for man vil vel ikke ha noe politi jagende bak deg mens du er naken! Ellers er det lite å tilføye en slik blogg som dette, siden du heller bør være på vei ut av døren for lenge siden med klærne enda i skapet, der de skal være. Jeg ønsker heller lykke til med det dere kaller et stunt, eller som jeg liker å kalle det - en helt vanlig ting i hverdagen.

<bild>
Til og med kjendiser nakenbader!
Foto: John Terje Pedersen


- Hilsen en proff nakenbader
Chill hard, man!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vakkert.
  • 0
Vann gjør meg våt
  • 0
Jeg er ALLTID med på nakenbading! : )
Chill hard, man!
  • 0
En veldig spesiell, men utrolig morsom blogg må jeg si.

Nakebad er noe jeg personlig ikke skjønner vitsen med. Det kan hende man føler seg mer fri uten tøy, men det er da måte på. Har selv ikke prøvd nakenbad og tror heller ikke at jeg skal prøve det med det første, men det er fint at noen er erfaren innen dette.

Du kunne kanskje ha lagt litt mer inn i det at man nok burde gjøre dette om natten når det ikke er folk i nærheten. Folk kan jo lett misforstå og dermed bade naken på dagen sammen med oss andre. Jeg hadde frika ut om en naken mann bada i samme vann som meg midt på dagen.

Uansett en artig blogg Martin
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
få se om du klarer stikke tunga ENDA lengre opp i ræva hans
  • 0
Men så finns det jo nudist/fristrender også da ecpectro.
..let there be guitar.. and there was guitar..
  • 0
nesj, jeg er ikke nudist, så jeg tror jeg beholder tøyet på.
  • 0
Du kunne jo minst ha et bilde av en dame istedet for mannen
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Har vel ikke noe annent valg enn å bade naken nå
Shitting dick nipples
  • 0
Nakenbading på natta er nydelig. Genial blogg Martin
Ja, det er meg.
  • 0
Bildet...Fabian Stang?
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Det.. må jeg si. Som LuXe sier, vakkert!
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Hvor nydelig skrevet! Nakenbading ftw.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Du vet Rakke i Stavern? Der er det mange nudister som tar seg en dukkert om sommeren.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Alle sammen møtes på Rakke i kveld!
Why care when you have the option not to?
  • 0
Når jeg nakenbader, så ligger alle på bakken i latterkrampe bare.

Så jeg gidder ikke mer.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
bra at det er badevær hele sommern i Norge!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Nakenbading på skogen... I luv itt!
  • 0
Tipper at det er best å ta et nakenbad i ferskvann... Er det verre i saltvann?
Decyfered!
  • 0
Her regner det så mye nå at det er ikke stort vits i å bade naken. Du blir vått til skinnet uansett.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
@ Faunvik: Jeg har ikke bada i saltvann naken, men jeg tror at ferskvann er best!
  • 0
Hah! Jeg bada naken i sommer, og det skal fanden ikke gjenta seg! Det var kaldt som fy!

Men morro var det da
Ikke se!
  • 0
Da var årets første bad endelig unnagjort.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!