Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva skjer med at jeg for første gang nakenbada nå? (14.Juli 2009) Hvorfor så sykt seint? Hvorfor har ingen sagt at det er så morro? Jeg hadde gjort det så mye tidligere hvis noen hadde for meg... Siden jeg har fritids så laget jeg en mini blogg med nakenbading.

Mørk ute, skulle egentlig bare bade. Adrenaline kick slår ut ffs! Ender opp med nakenbading, folk står rundt i husa og kikker... Smålig flaut.

Så... Hvem andre har gode minner fra nakenbading? (Jeg sier gode minner siden jeg har gjort dette så grusomt mange ganger. Ikke sarkastisk.)
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
ingen bilder? Neida. Har aldri nakenbada og kommer aldri til å gjøre det heller

Utenom i badekaret XD
En Fuego!
  • 0
Nakenbader ofte, men det er for det meste på natta...

Jeg "gjør" ting heller om natta enn dagen .
O.O
  • 0
Mye koseligere å gjøre ting på natta.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Hmmm... Gjorde det en gang, var en... interessant opplevelse Problemet var jo at naboen skulle ta seg et nattbad akkurat da, så jeg måtte gjemme meg under brygga xD
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Gamer123: hehe, enig. Hvorfor ingen bilder?

Syntes vi burde innføre en regel om at alle blogger fra nå av må ha minimum ett bilde i seg. Vi vet aldri hva som kan komme

hehe, bare tuller.

Har aldri nakenbadet, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det med det første heller.

Artig at du deler dette med oss da

Det står respekt av det
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Koselig å måtte gjemme seg.

Åja, respekt.
Skulle ha tatt med bilde, men desverre så hadde jeg ikke med kamera.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Pics or it didn't happen.

Neida

Men var sikkert kjekt det... Er liksom ikke så mye mer å si
  • 0
Rawr.

Jeg pleide å nakenbade en del før, men det ble så mye stress med badevakter og småbarnsforeldre etterhvert at jeg gav opp.
  • 0
Har faktisk aldri nakenbadet, men skal ikke se bort ifra at det skjer i sommer en gang
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Been there done that og det sammen med madammen

Anbefales på det sterkeste og spesielt om man er alene på stranden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Litt for koselig. Men jeg kunne ikke gjort det alene, det hadde blitt litt kjedelig tror jeg. Fikk jo med en av venninnene mine da.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Jeg syntes ikke menn burde bade nakne. Hvorfor? Fordi mannekroppen er direkte avskyelig. Men om de av det motsatte kjønn vil ta seg en dukkert så sier jeg værsågod! Forutsatt at de tar bilder selvsagt.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Neste gang skal jeg ta bilde og legge ut.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
  • KlM
  • KlM
Har løpt naken rundt husa til folk og løpt over til naboen og spurt om dong, dette om vinteren.

Naken bading er for hardcore for meg. : P

Alt med nakenhet er morsomt så lenge ingen legger ut bilder av det på facebook huff huff.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Nakenbading ja, det er deilig det ;D

Det er bare noe forfriskende med det xD
  • 0
Gjør det me ei jente, da skjer det visse ting
  • 0
d peace: Du var visst ikke der da jeg nakenbada ;D.
O.O
  • 0
nakenbading, hmm.. høres ukonfortabelt ut spør du meg. Men sikkert en interesant opplevelse
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Var det gøy?
Just kill him with your awesome
  • 0
INGEN BILDER???? /CRYYYY
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Crazy Eyed Gamer93; Jeg tenkte nøyaktig det samme, så skikkelig ukonfortabelt. Men utrolig nok så er det veldig deilig. Burde være deilig, det er sånn vi er skapt; vi har bare gått med klær for lenge. :/

Soraki; Kjempe morro!

litestorm; Neste gang skal jeg legge ut et bilde.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Vis du har lyst til å gjøra det igjen. Så har vi privat strand utenfor huset.

"Who you gonna call?"
"Naked-bath-lovers"

(Omegeh. This is so embarrassing)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hørtes bra ut! Tar meg en tur jeg.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Håper du gjør det i nærmeste framtid! Gi meg en b - B!!!!!!!! Gi meg en i - IIIIII!!!!! Gi meg en l - LLL!!! Gi meg en d - D!!!! Gi meg en e - E!!!!! Hva blir det? BILDE!!!!! Hørte ikke... BILDE!!!! Siste gang! BILDEE!!!!!!!!!!!!!!!

Hørtes deilig ut! Må prøve det...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!