Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Måtte bare spørre her enn på forumet nå. Men nå til poenget!

Jeg har fått meg som sagt en Xbox 360 Pro og en trådløs nettverks adapter. Men det som er så ufattelig dumt er at jeg ikke får adapteren til å virke. jeg har Xboxen rett over PS3`en på rommet mitt og PS3`en får glimrende trådløst nettverk, men ikke Xboxen. Jeg har prøvd alt fra å scanne nettverket mitt og legge inn WEP koden til å legge inn MAC adressen til nettet vårt. Men ingenting virker :(

Adapteren virker ikke en gang når jeg har Xboxen ca. 2 meter unna routeren. Så jeg er helt sikkert på at det er feil med den. Når jeg ringte til Microsoft kundeservice så sa ei dame at jeg kanskje har noe stående der jeg har Xboxen som forvirrer signalet. Men det kan ikke stemme! Fordi at jeg har jo Xboxen stående rett over PS3`en og PS3`en får glimrende trådløst nettverk men ikke Xboxen (som jeg skrev tidligere). Og om det har vært noe som forvirrer signalet kan jo ikke PS3`en ha trådløst nettverk heller.

Så her er 2 grunner for at det er feil med adapteren og ikke Xboxen eller routeren (bruker en D-Link AirPlus G+ til router).

1. Xboxen får ikke trådløst nettverk, men PS3`en får det.

2. Jeg får ikke inn noe trådløst nettverk selv om jeg har adapteren og Xboxen 2 meter nær routeren.

PS: Jeg får hele tiden rolig rød lys på den. Jeg får aldri grønnt lys og den blinker heller aldri rødt lyd.

Så er det feil med den?

Svar så fort som mulig!
  • 0
Min teori er at den er ødelagt.
I was frozen, today!
  • 0
Kanskje PS3 signalet forstyrrer signalet fra xboxen.
  • 0
Men PS3'en er jo av, når jeg har på xboxen.
  • 0
Sikkert defekt. Lever inn der du kjøpte den. Har selv sånn adapter og fungerer bra på alle trådløse rutere jeg har testet den på. feks; D-link, Jensen, Thomson og gigabyte.
Principal Skinner, I got car sick in your office.
  • 0
Knips på den.
En venn av meg bruker trådløs adapteren og den lever sitt eget liv...
Send den inn, og kjemp som en gal, dog hold deg til fornuft for adapteren er dyr.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
hva hetter no igjen MTU? kan vere det som er problemet også... har ikke peiling på sånt, men vett iallefall at det er det som er mitt problem, så eg ikke kan kjøpt live har ikke gidda å fikse det enda og vet ikke hvordan heller. men for meg og såg det ut som i begynnelsen at det var adapteren som var problemet.
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!