Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, jeg har hatt min bærbare 24000kr bærbare pc i to år nå og space knappen min har blitt ødelagt, ja spaceknappen, hvordan i svarte f*** blir en j**** spaceknapp ødelagt?!?!?!?!

Så nå når jeg skal få ett mellomrom må jeg først gå inn på on-screen keyboard og deretter trykke på space knappen for å få frem ett lite idiotisk mellomrom!! Deretter kopierer jeg dette for så å trykke på ctrl+v for å få inn ett mellomrom så til nå har jeg trykket på ctrl+ v 90 ganger i løpet av denne bloggen!

Det er faktisk ikke så enkelt at jeg bare kan kopiere hvilket som helst mellomrom for å få ett mellomrom, av en eller annen grunn så er det forskjellsbehandling på mellomrom og dermed er det bare noen som virker å kopiere og dette blir sykt irriterende hvis jeg skal kopiere en link eller tekst også skrive noe etterpå, selv om dere ikke tror det så er dette utrolig irriterende for nå har jeg hatt det sånn i ca. en og en halv måned!

Jeg måtte skrive norskstilen min og hjemmeprøven i geografi på denne måten og det blir sykt irriterende, norsk-stilen (unnskyld hvis det er ord-delingsfeil eller hva dere kaller det for, jeg får bare femmer i norsk så ikke forvent mer av meg) var på 982 ord og geografien var på 1658 ord så dette blir til sammen utrolig mange mellomrom som blir laget ved hjelp av ctrl+v metoden.

Så ja, hva skal jeg gjøre, ringe til Dell og få ett nytt keyboard, vil dette hjelpe?

Legger i tillegg med et bilde av ett keyboard der jeg har markert space knappen for dere som ikke har peiling på hva jeg har skrevet om i denne bloggen.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Dette hørtes merkelig ut, men ganske kjipt for deg da.
  • 0
Sinnsykt kjip.. Har en halvt ødelagt u-tast, men å herpe Space-knappen er jo virkelig ille..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Obvious answer nr.1:
Buy a new fucking keyboard. (usb-greie)
Obvious answer nr.2:
Ta dataen din med ut i hagen, og skyt den.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Huff - dette er megt irriterende. du har hatt maskinen din i et rå, hva med å høre om garanti. Har man ikke tre års garanti på bærbare PC-er da...

Snakk med Dell er nok det lureste. Jeg har ikke overlevd noe slikt.

Lykke til i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Huff, dette hørtes ikke bra ut. Du får prøve å kontakte dell og evt. få det fikset. Er jo utrolig kjipt når en så dyr PC ikke funker som den skal .

Hvis du ikke får reparert det (noe jeg egentlig tror du får gjort), kan du jo som zelda7 sa, kjøpe et eget keyboard. Lykke til
Ære være Naughty Dog!
  • 0
spør der du kjøpte den om de kan fikse det... kanke værra så vansklig.. eller gjør som Zelda7 sa; kjøp nytt keyboard...
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Dell pleier å reparere sånt...Space-knappen var egentlig det eneste som fungerte på min Dell
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Tusen takk for svar

Jeg får høre med Dell
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!