Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et spill som gir deg hakeslep og store øyne. Et spill som har en god historie og holdbarhet og som er tilgjengelig på PC og konsoller er gjerne et bra et.

Det spillet jeg falt pladask for og som mange ville sagt ligner veldig på Infamous er [Prototype]. for i motsetning til Infamous kan du ikke velge om du skal hjelpe mennesker eller ikke. Du er jaget av alle og må forsvare deg, selv om du må drepe de 'gode' gutta.

Handlingen foregår i Storbyen og hjem til en av verdens mest berømte skyskraper "Empire state building", New York. Mer bestemt skjer alt på øya kalt "Manhatten".

I spillet har du frihet til å gjøre hva du vil og det er en rekke utfordinger som vil teste hvor god du er i kamp eller hvor god du er til å løpe på hustakene. Du bestemmer om du vil være aggresiv eller 'stealthy' (til tider) når du skal ta rotta på fienden.

Jeg har ikke før spillt et spill hvor du kan ta kontroll over helikoptre og stridsvogner, i Manhatten og kjøre over biler, lastebiler, og intetanende fotgengere.

Hva jeg elsker mest ved hele spillet er historien og hvordan du kan løpe og seile over hustakene og løpe opp loddrette vegger, for så å deise ned på en stridsvogn, ødelegge den og starte en liten krig med hæren.

Hvis jeg skulle ha skrevet en anmeldelse av dette spillet hadde jeg gitt den 9/10, grunnet at det blir for mye knappe-kombinasjoner å huske på, men det blir enkelt å beseire fienden for det.

(Det går ikke ann å lage et perfekt spill. Men det går ann å kome nært)
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Kunne ikke vært mer enig med deg der!

Prototype er klart det beste i sin sjanger, men skal du se etter et perfekt spill som er perfekt i alt, måten du gjør ting på osv. må nok prisen gå til Elder Scrolls IV Oblivion.
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Hvordan kan et perfekt spill bare få 9/10?
Jeg sparker rompe
  • 0
Hvordan kan et perfekt spill være Prototype, om du synes Prototype er et perfekt spill er du enten naiv eller du har spilt veldig få spill.
Beklager å måtta "rakke" så ned, men Prototype mangler bare for mye for å kunne kalles et perfekt spill.
  • 0
Hvordan kan et perfekt spill bare få 9/10?

/Signed

Men for å si det etter min mening så eksisterer det ikke noe spill som er "perfekt" enda, og neppe vil det gjøre det heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer maggle:
Handlingen foregår i Storbyen og hjem til en av verdens mest berømte skyskraper "Empire state building", New York. Mer bestemt skjer alt på øya kalt "Manhatten".
.


Ikke egentlig... de har tatt New York(Manhatten) som en basis, men har også latt seg inspirere av bydeler i London, som for eksempel Soho.
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
@_RED_
Noen av byggningene er tatt fra andre byer. Ja...Men historien er plasert i Manhatten. de senere minnene fra folk ville sagt "the big apple" eller "new york"

"you're gonna bomb new york?"
--------------
@Zyroc
Har mange, mange spill. Men ingen av dem er like bra som Prototype
------------------------

Til dere andre....Har alrdig sagt at Prototype er et perfekt spill. Bare at det kommer nær ett
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Fått klørne i Prototype jeg også, og førsteinntrykket er helt konge!

Det nærmeste jeg kommer til det "perfekte spillet" dog, må nok også være Oblivion..
Kanskje ikke det nærmeste du kommer perfeksjon med tanke på alle glitchene og småfeil generelt, men det er et spill som virkelig suger deg inn, spesielt om du i tillegg har alle ekstrapakkene for å gjøre opplevelsen enda større.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
"Til dere andre....Har alrdig sagt at Prototype er et perfekt spill. Bare at det kommer nær ett"

Eh, har du lest overskriften på den egen blogg?
Jeg sparker rompe
  • 0
Zyrocz: sier det samme som Zyrocz.
Prototype er langt ifra perfekt, og historien er ikke bra i det hele tatt. Holdbarhet er sikker bra, men blir ganske for repiterende, noe som rakker ned på holdbarheten.

Det perfekte spillet eller spill serien er Legend of Zelda, dyp story, bra gameplay, masterverk musikk og en holdbarhet som er udødelig!
Eller så har du andre perfekte spill serier som Metal Gear Solid serien. Jeg orker ikke skrive alle spillene som er nær det så kalte ''perfekte spill''.

Får å bare sammenligne Infamous og Prototype, så slår Infamous, Prototype på omtrent alle områdene, grafisk, historie, lyd. Begge spillene har meget dyp gameplay, og begge har sikkert en god holdbarhet også.

Dette er ikke men får å rakke ned eller no, det er bare min mening.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Perfekte spill finnes ikke, det er umulig å lage. Men jeg er enig i at Prototype er sikkelig bra, men langt fra perfekt, selv ville jeg gitt det 8/10.
I was frozen, today!
  • 0
Oblivion tar nokk den prisen Beklager men det proffe annmelderene og gjennomsnitts medlemsanmeldelsens karakter er ikke i nærheten av å bli et "perfekt" spill.

Men det er jo din mening, men de fleste her har nokke en annen en deg

Lagt til 2009-07-10 11:11:
Jeg tror starcraft II kommer til å bli et "perfekt" spill, blizzard har finpusset på det i over et år nå
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Synes selv at Prototype er et godt spill og har brukt mye tid på PC-versjonen

Da jeg skrev en omtale i spalten min i avisa, så ga jeg det 4/6
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
MGS4 er nesten perfekt.

Sikkert et kult spill, men perfekt er det vel ikke.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Jeg tror starcraft II kommer til å bli et "perfekt" spill, blizzard har finpusset på det i over et år nå


Tror Diablo 3 ligger i samme kategorien der. Har nå brukt godt over et år på finpussen der og
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
FFX ER ET FANTASKISK BRA SPILL!!!!

Må bare legge til at jeg tror nesten sc2 blir en flopp. For min del er det litt vanskelig å skille de forskjellige enhetene fra hverandre. og det var noe av det som gjorde starcraft 1 til en kjempe bra, kanskje perfekt spill
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
FFX ER ET FANTASKISK BRA SPILL!!!!

Agreed
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!