Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

MYe oppmerksomhet rundt ham var det ja, det er jeg enig i Kengro.

Men å si det her:

''For min del kan de ta med seg sine arrogante rasshøl av noen unger, resten av familien og reise rett til hælvete.''

Da går du over streken. Hvorfor skal du plutselig begynne å snakke dritt om familien hans?
  • 0
Siterer Clerkie:
MYe oppmerksomhet rundt ham var det ja, det er jeg enig i Kengro.

Men å si det her:

''For min del kan de ta med seg sine arrogante rasshøl av noen unger, resten av familien og reise rett til hælvete.''

Da går du over streken. Hvorfor skal du plutselig begynne å snakke dritt om familien hans?


Hva tror du de ungene kommer til å flyte på fremover? En egen karriere? God utdannelse og en sikker jobb? Eller at de hadde en meget berømt far og dermed sitter på en eller flere bøker, talkshows +++...
Jeg tror den siste der er mere rett, det samme med mange andre i den familien og.
Slikt har jeg aldri vært en fan av, det er nesten det værste jeg veit.
De i den familien har og vært gode til å angripe hverandre med alt de hadde for hver sjanse de fikk, der holder jeg ungene utafor men det var ikke de først og fremst jeg ville rive ett nytt rasshull heller. Mora er ffs allerede ute og hyler over at hu ikke får sitte på rettighetene til det Mikael allerede hadde, slikt gjør meg kvalm
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Resten av Jacson familien leecher på MJ.
Er også pisslei av alt mediavåset rundt MJs død.
Greit han er død. Vi skjønner.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Som Gamer123 sa så er jeg enig, men ikke SÅ sur på han og synes ikke vi bør glemme store artister(sier jeg kanskje fordi de artistene jeg hører på er loudmouths som blir drept før de runder 40 )

Men morsom blogg!
Bah!!?
  • 0
Poenget er jo ikke at de kommer til å seile gjennom livet på alt som faren har bygd opp, poenget er at har mistet faren sin, og at det du da sier er utrolig respektløst. Det er som om noen her skulle mistet faren og du skulle laget en lignende blogg om dem.
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Ingen her er en offentlig profil av det kalibret, det er en vesentlig forskjell. M J selv gjorde sitt ytterste for å skjerme barna. Nå virker det til at noen vil ha barna i det offentlige søkelys.
Om du misoppfatter meg rett vil du og se at det er ikke barna jeg er på jakt etter først og fremst, det jeg jakter på er media.
Det er de som har blåst dette ut av proposisjoner, at en må knuse noen egg for å lage omelett bryr meg ikke, jeg har ingen større respekt for superstjerner, det er en rase jeg ikke liker

Den delen du sikter til er nok denne

"Hva har det for oss vanlig dødelige og si om en av disse såkalte superstjernene går i pennalet? Ikke en fokkings dritt, grav de ned og la oss aldri høre mere om de. For min del kan de ta med seg sine arrogante rasshøl av noen unger, resten av familien og reise rett til hælvete. Jeg er uansett lei hele gjengen av bortskjemte horer"

Den er ikke siktet mot M J eller familien direkte, den er mere generell og er mot stjerner generelt. Den ble skrevet med Paris Hilton klart i sikte, men fikk være som den er for å provosere frem reaksjoner
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!