Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg var inne å sjekket på VG.no i stad ettersom jeg alltid leser avisene når jeg våkner opp.

Etter det fant jeg dette her:

Spekulerer i Jackson-spøkelse. Tenkte jeg, dette er kult og ettersom jeg vil finne mer ut angående spøkelser så ser jeg på klipp og leser mye angående dette.

Det som er at det her er LIVE! Det var et intervju angående MJ og viste fram huset til MJ. På et rom kan du se en skikkelse gå rett over rommet som jeg har tatt bilde av som du kan se under her eller se den på videoen linken som er postet under.

Ettersom det er CNN LIVE så er ikke dette fake og mange tror det er Michael Jackson som går igjen.

Hva er det du tror?

Les mer her på VG:

http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=5608
04


Eller se videoen her:

http://www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k&eurl=http%3A%
2F%2Fwww.vg.no%2Fmusikk%2Fmichael-jackson%2Fartikkel.php
%3Fartid%3D560804&feature=player_embedded


DISKUTER mer angående spøkesler og andre ting her:

http://gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=7264&page=20&la
st=2009-07-06+16%3A12%3A55
i pøkelseshistorier og legender! tråden.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • KlM
  • KlM


Det er så fake at det gjør vondt.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Litt for mye Michael Jackson nytt nå
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Andzel:
Ettersom det er CNN LIVE så er ikke dette fake


nei, ikke i det hele tatt,

CNN er ca like troverdig som Fox News, bare at CNN sleiker demokratenes rygg istedenfor republikanernes.

Er nok en kameramann som lot en spøk gå litt langt.

Siterer JoEy_Odd:
Litt for mye Michael Jackson nytt nå


Ditto, MJ lagde noen sanger, pulte noen unger, smelta fjeset, who cares...?
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Det der kunne jeg ha laget i photoshop på 20 minutter. Alle som i det hele tatt tenker den bittelille muligheten for det kanskje er ekte er idioter og burde bli skutt i hodet med pumphagle. Seriøst. Dette her er bare for fucking tåpelig, og at aviser tar seg tiden til å lage artikler om dette bullshittet gjør at jeg nå endelig har mistet all tro på menneskeheten. Bein vei til helvete med neste Hiroshima, kuktryner. Vi fortjener å brenne.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Wow, jeg elsker overtroisk stuff...
Litt morsomt, men har vanskelig for å tro på det
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Det spøkelset bare må være ekte vare, direkte fra photoshop selvsagt.

Og er foresten enig med JoEy_Odd, altfor mye oppstyt bare pga, en fyr av plastik som ikke har gitt ut noen gode sanger på mange år, Jeez..
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fuck fake Mj for ever in my <3333333
  • 0
Vet ikke hva jeg skal Tro Plutselig er det ekte og plutselig er det redigert
  • 0
Hva er vits med å lage en spøk om det a' !? Men hvis, bare hvis det var ekte så er det ganske creepy ass !
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Lol. Nothing less, nothing more.
En Fuego!
  • 0
Fuck off.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Oi ehhhhh creepy.
"Doh!"
  • 0
hvor kult er det ikke at en pedo går igjen slik at pedobear har selskap XD

neida
mne det så faktisk litt ekte ut
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
This is so full of fail. Sorry, men jeg hadde kanskje blitt mer overasket om han hadde "moonwalket" over gulvet xD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Michael Jackson er ikke dau. Han har iscenesatt sin egen død, og planlegger å gjøre sin egen begravelse om til den første av de planlagte 50 konsertene. Mens man gjør seg klar til å minnes Michael Jackson høres introen av Thriller, og Michael Jackson stiger opp av en kiste på scenen.

Best. Comeback. Ever.

Mark my words.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Siterer Cladeus:
Det der kunne jeg ha laget i photoshop på 20 minutter.


Når ble videoredigering mulig i Photoshop?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Fakeeeee
  • 0
OoooOOOoooo....

...skummelt

...eller ikke!


Kanskje noen reportere ville ha litt oppmerksomhet?
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Blame it on the boogey!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
tro hva dere vil men Photoshop kan ikke gjøre dette Vist du ikke lager et og et bilde som blir over 1000 bilder også lage en GIF fil av det.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
tusen bilder? det er 24 bilder per sekund i vanlig film, og det spøkelset var vel ikke på skjermen i mer enn 5 sekunder?
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
heh, tøft enten det er fake eller ikke
kjetil
  • 0
Zubimar har forstått det
  • 0
Zubimar: Wrong
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!