Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Får ikke lov til å kjøpe meg gta! :( Jeg føler meg voksen nok (selv om jeg bare er 13.)

Men uansett. Nå har jeg og en venn av meg laget en powerpoint-presentasjon om hvorfor vi skal få lov, så det skal nok gå til slutt. Ønsk meg lykke til da! Jeg bare MÅ få det...
Skal blogge senere hvis jeg får lov! :)
  • 0
kort og uinntresangt. Kan bare skrive det på GTA IV tråden.

lykke til. Jeg får lov å spille det. Selv av butikken for jeg lov å kjøpe 18+ spill. er 15 år.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
OK.. Care
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Care face ----> -.-'
Unnødvendig å lage en blogg om det, om du ikke får lov får ikke du lov, sånn er det.
  • 0
-.-
Jævelhøns
  • 0
Vel det er aldersgrensene i praksis. Det er opp til foreldrene å avgjøre om de vil følge dem eller ikke. Selv mener jeg det ikke har noe for seg å skjerme barna for verken vold eller sex, tvert imot mener jeg det er skadelig, men det er mange som mener det motsatte og ingen kan frata noen retten til å oppdra barna som de selv mener er best.

Forøvrig har jeg aldri møtt en eneste trettenåring som ikke mente han/hun var moden nok til å spille GTA4.
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Care.
Hva er så damn spessielt med GTA4 uansett?
Det er da ikke så bra!
Også lage en powerpoint prestasjon om det?
Bare si det til dem!
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Jeg forstår heller ikke hvorfor folk sier de er "modne" nok til å spille et 18+ spill, virker idiotisk og tullete å si det slik.
  • 0
  • Ja-2
  • Ja-2
Har du lest artikkelen "Lenge leve aldersgrensene" i GR blade?
Zaaaaaaaaaaa
  • 0
Håper ikke du har pakket inn masser av animasjoner i Powerpointen, animasjoner kan lett bli vanskelig å forstå.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Vel jeg kjøpte det på finn, uten at mamma eller pappa skjønte driten.
  • 0
Jeg kjøpte det over nett. ferdig med den saken.
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Haha, det funka faen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!