Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

tror jeg bor for langt unna, så kommer nok ike Men det høres genialt ut detta
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det blir SÅ gøy å lese om noe så lokalt i Guinnes
  • 0
Synd at Steinkjær er så langt unna.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
meget kult bernt ;) ser du fortsatt er aktiv, savner å hjelpe til

var hjemme en tur i førrige uke, så blir nokk en stund til før jeg kommer tilbake, men håper det blir et knakende sukse
Bygones
  • 0
Takk for det blackrogue Du er også savnet for å si det slik, men man vet jo aldri hva fremtiden vil bringe
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skulle ønske jeg kunne kommet, men steinkjær er alt for langt unna
En Fuego!
  • 0
Oi!

Det for en si Virkelig noe kreativt å forsøke seg på. Verdensrekord er noe jeg aldri hadde turt å prøve meg på. Hadde vel endt opp som verdensrekord i andre enden av stigen...

Ønsker dere masse lykke til!

Blir nok for langt unna for meg til å ta en tur, men dere får hygge dere masse. Sikkert artig - ikke noe man gjør til vanlig
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!