Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kompisen min hadde ei dame som prøvde å gjøre ham soss. Det endte med at jeg klaska han i trynet og bad ham våkne opp. Det gjorde han og gikk fra dama.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
han er små soss sjøl om han er fettnerd chriss
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Siterer KlM:
Citerer Suppeelsker:Her var det mange gjennomtenkte innlegg fra folk med omløp i hodet. Du og du.

Jeg synes vi har en nokså høy intelligent diskusjon her. Ingen her som kritiserer andre her helt ubegrunnet, nei da.

Hahaha, ja, det er helt ubegrunnet du. Du får nyte innlegg som disse da:

Siterer karlzn:
Digg blogg og diskusjon < 3
Siterer karlzn:
FJORTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De holder vel god nok standard for en intelligent diskusjon etter din mening?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
De fleste klarer å overse sånt, suppeelsker..
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Suppeelsker:
De holder vel god nok standard for en intelligent diskusjon etter din mening?

>>insert irony here<<<
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Det er jo til og med sånner 3-5. klassinger som er soss da: Strikker PLUSS sokka nede i buksa-.- tights og mer.
  • 0
"De fleste klarer å overse sånt, suppeelsker.."

Ja, greit, la oss drite i forumreglene. De fleste klarer jo å overse i det likevel.. Så det er dette som skal sette standarden her? Skal GR være en tumleplass for useriøse halvspammere?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
for noen av has har det blitt det, je spammer av og til men hele bloggen har egentlig blitt bare spamm.

suppeelsker je er glad du ble med i diskusjon som har så klare meninger om detta
  • 0
Arne vil ha kjeks :p
  • 0
nei je vil ha aids med dildo på

Men takk til alle som har utrykt sine menger så vi veit hva alle mener
  • 0
Hmm.. Jeg var ikke sikker på hva en soss var, men nå gjør jeg det.

Jeg leste alle kommentarene og det var både ''lærerikt'' og morsomt!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Ja, greit, la oss drite i forumreglene. De fleste klarer jo å overse i det likevel.. Så det er dette som skal sette standarden her? Skal GR være en tumleplass for useriøse halvspammere?

Enig, men noen ganger er det artig å ha noen randoms som lager helt usaklige blogger, ganske trøtt atm, så dette fikk meg litt våken : p

Lord bombs kan du si hvorfor norge har blitt et "sosseland"? Synes du har alt for lite grunnlag for å kall norge et sosseland, etter min mening spørs også litt hva du mener selv hva sosser er ^^,
  • 0
Har du vært i hamar?
  • 0
nei
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hamar? Prøv Kristiansund.. Alt du finner der er Sosser og Retards
  • 0
Skulle ønske norge var mer som Finland, jeg.
Det hadde vært kult.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Ikki-kun:
Det hadde vært kult.

Alkoholikere og snø?

jippi...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Ved å kle seg slik får de status blant hverandre, og jeg får meg en god latter. Win, eh?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Det hadde vært kult.

Æsj... En alkoholiker republikk... Nei takk.
  • 0
Snakka ikke om alkoholikerene og republikk.
Men snø? Ja takk.

Nei, jeg snakka om at i motsetning til i Norge, hvor størsteparten av "cliques" folka er enten gangstahs eller sosser, så er det gotherene som er størsteparten av "cliques" folka i Finland.

Dessuten, er Finland metal.\m/
  • 0
Snø er noe vi har nok av her, om du ikke er fra vestlandet da, her på østlandet er det hvertfall snøkledd hele vinteren.

Dette med wannabe gangstere og sosser er nok noe som går over når folk blir voksne, så det er ikke så mye å bekymre seg over.
  • 0
Ryuzaki:
Det spørs skal jeg si deg. Jeg har sett voksne gå i wesc og sånt men ja nok av snø har vi er på østlande.

Ikki-kin jeg liker det med gothere men mere snø? nei takk og lengre skole gang og flere alkoholikere nei takk du
  • 0
Jeg liker snø, så jeg sier ja takk til mer snø.
Alkiser, nei takk.
Republikk, nei takk.
Lengere skole, nei.
  • 0
Siterer Lord boms:
Ryuzaki:
Det spørs skal jeg si deg. Jeg har sett voksne gå i wesc og sånt men ja nok av snø har vi er på østlande.

Du, Lord Boms.. jeg er helt enig i at merker som Wesc osv. er overprisa drittmerker, og ingen kommer til å se meg med DC, Wesc eller Volcom på meg. Men du er ikke Wannabe gangster eller soss bare fordi du bruker det og sossehat er teit.. ejg synes Sosser ser latterlige ut selv, men har ikke noe imot dem.. mange som er greie folk og da er det ikke noe vits i å hate på dem pågrunn av klesstil og brunkrem. Jeg selv er verken soss, emo eller goth. Mer skatestyle uten å bruke så mye skatemerker som klær..

mer snø?? Hell no, hater vinteren men det er jo smak og behag..

Lagt til 2010-01-02 15:45:
Siterer zelda7:
Sofus:

Ergo, er de som ikke er soss, ikke sosiale og oppegående, og er sjalue på statusene til sossene.

Den var litt drøy.. for jeg er ikke soss og jeg er både sosial, oppegående og som sagt ikke sjalu.. : )

Lagt til 2010-01-02 15:51:
okei, bortsett fra Sofus her så ser jeg bare en masse hatefulle folk!

Den ene enten så HATER dere sosser og synes de er homser.
Eller så synes dere at folk som ikke er sosser en lite oppegående og sitter bare hjemme og runker.

Sofus derimot innrømmer at han er soss og sier at mange sosser er okei folk.

Så bortsett fra Sofus så må dere andre GROW THE FUCK UP! Gå med det du vil gå i og prøv å fåå jenter med den stilen.. belive it or not, du har sjangs på å få en bra dame med den stilen du liker, så slutt å nage på alle andre! Jesus fucking christ! Zelda7 du beviser faktisk hvorfor noen hater sosser ved å si at de som ikke er det er sjalu og usosiale duster...

Lagt til 2010-01-02 16:00:
Siterer zelda7:
Hvafforno?

Correct me if im wrong, but...

Alt jeg hørte var

'hvisingenpenejenterlikermegnøyerjegmegmedburugler'

Det er ikke sånn at alle pene jenter liker sosser.. mange fine damer som går til de som ikke er sossete..
Bah!!?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!