Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å lese det Lord Boms skriver er som å tyde runer..
  • 0
Ikke helt. Jeg har tydet runer, og beskjedene der er som regel korte, konsise og lett forståelige.
  • 0
<<snurreleff det som har endt med denne bloggen je har skrevi er at det har bitt en diskjuon og hva faen er gæli med at folk utrykker?

Je synes det ffaktisk er intrresangt å vite hva folk mener sjøl om je egentlig er anti soss og vil kalle meg normal.

Og det er detta som faktisk kan løse uenighetene at vi diskuterer og ikke noe ana er vel bedre det en at vi alle møtes og slåss? 'og dette er en forum sise så.... du er eid!>>


Det går an å lufte meningene sine på en konstruktiv og saklig måte, man trenger ikke å ty til barnehage-standarer, og tro det eller ei, men førstnevnte er det som blir foretrukket på internett-forumer.

Eid har jeg aldri blitt i ordets rette forstand, men det er fint å høre at noen er intresserte i meg.
  • 0
Men på nettet er det bare å stå fram som soss anytime (sikter til alle som klassifiserer seg som soss her)

Jævla wannabees...
  • 0
Vel, bedre å være wannabe soss enn ordentlig soss, sier nå jeg.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Ikki-kun:
Absolutt ikke.


absolutt jo, Soss blir slengt om alle som går med en hvit jean paul sjorte, et DG belte og en bukse som koster mer enn 700 kr eller lignende tilfeller hvor personen er alt annet enn arrogant, men blir dømt etter hvordan han kler seg.

Soss har mistet sin mening.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
du er født soss eller wannabe eller ikke soss
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Ikke sosser er digge < 3
og jeg har lyst på kjeks!
  • 0
kake? XD
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Kjære sirupkaramell.
Hvis du virkelig tror du er soss så tar du feil.. Det ser ut som at du kom ut fra feil hull fra begynnelsen av. Jeg kondolerer fryktelig angående det. Men du kan jo alltids late som om du er soss. Gå med lacoste sko, gant gensere, sleiken dratt langt bakover og ikke minst strikkene på bena. Men du kommer aldri til å bli godtatt i det sosse miljøet som er her i Hamar, for vet du hva? de er bare så klysete at ikke engang kan få en liten fik rett i kinnet før de går gråtenes hjem til mamma og hvis jeg var deg så ville jeg begynt å abbonere på bladet topp som bare er om kjendis sladder etc.. (Siden det gir vist veldig høy status blandt sossene) og du kan menge så mye du vil på dem, men de vil aldri like deg siden du ser sånn ut men uansett så lykke til med å tro på at du er soss og det må du fortsette med!
PS: Jeg liker kjeks
  • 0
Hm... Vil ikke si jeg er soss eller wannabe-soss for den saks skyld. Men jeg forsvarer dem gjerne mot arrogante, sjalu og generaliserende nerder som noen av dere er.

PS: Me likez kjeks, yes-yes.
  • 0
haha, du drev jo å sa du var wow lenger opp da -.-'
og jeg er ikke sjalu : D
jeg var soss engang jeg også, men har det rett og slett bedre nå


Cookie! < 3
  • 0
Har jeg sagt at jeg er så "wow" da? ^^ But yes. I am WOW!

Mye jeg har sagt er bare kødd..

Kall meg heller en fjortizz.
  • 0
FJORTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Digg blogg og diskusjon < 3
  • 0
Her var det mange gjennomtenkte innlegg fra folk med omløp i hodet. Du og du.

Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Okei, dette så jo morsomt ut..
Uansett, jeg har tenkt å si litt om hva jeg mener er "soss"

Går i klær med merket DC, Volcom og WESC.
Oppfører seg snobbete og overlegen.
Finnes ganske attraktiv av det motsatte kjønn.
Har jeg det sånn nogenlunde riktig nå?

Uansett, definasjonen "soss" er, ivertfall på min skole, kommet helt ute av kontroll. En i klassen min sa at jeg var soss fordi jeg sjonglerte. Spiller du fotball så er du soss, er det også noen som har sagt. Og jeg føler også at "soss" er noe det samme som "fjortiss".
Sosser er vel egentlig en del av "gjengen" de kule, populære, de som spiller fotball og de attraktive. Jeg har egentlig blitt populær fordi jeg er for det meste motsatt av dette. Ikke er jeg kul(Kansje for noen, men for "gjengen" så er jeg ikke det) ikke populær, spiller ivertfall ikke fotball, driver med helt motsatte ting, judo og sjonglering.

Men når folk snakker om klesplagg, så er det jo fordi flertallet bruker det, og da vil jo mindretallet plage dem for det.

Jeg skjønner at folk blir litt sinte over at sossene skal være så attraktive for det motsatte kjønn, men jeg har et ønske.
BEAR WITH IT!
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
nice, det stemmer jo. men det man er sur over er at de er så MAX frekke mot alle andre.. tror de er bedre enn alle andre.. helt patetisk. tenk deg en soss.. hva skjer med en soss om han kler av seg WESC klærne & slutter på fotball? han har plutselig INGEN venner, jeg synes det er ALTFOR stort press på sossene i forhold til at de ikke kan oppføre seg normalt blandt folk for å være noe.. det er derfor sosser er blitt en negativ ting blandt noen folk!
  • 0
Soss: Klyser, overlegene, og sant det Bolla skrev "MAX frekke mot alle andre.. tror de er bedre enn alle andre.. "
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Suppeelsker:
Her var det mange gjennomtenkte innlegg fra folk med omløp i hodet. Du og du.


Jeg synes vi har en nokså høy intelligent diskusjon her. Ingen her som kritiserer andre her helt ubegrunnet, nei da.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
At man går i WESC, DC og Volcom så betyr ikke det at man er soss -.-' når man går i GANT, LACOSTE og sånne klær det er mer sosseklær!
SOSSETING ER: Merkeklær som: LACOSTE, GANT, NOE WESC, G-STAR BOKSER TIL OVER 100,- osv.. Bling i øret, strikker eller buksa nede i sokka osv..

Lagt til 2009-07-06 03:01:
Og man trenger ikke være soss for å få seg damer! ;)

Lagt til 2009-07-06 03:02:
Denne diskusjonen trenger litt ketchup!
  • 0
bloggen min kom da på en måtte til nytt nå veit vi alle hva folk mener og je er enig med de fleste soss er ute av kontroll du er soss vis du:
går i la cost gant og sånt, små soss/normal i volvom og det der

soss spiller du fotball og er snobbte og overlegen mot alt og alle, slenger dritt til alt mulig til og med om dyra til folk og hvor folk bor! er værtfall soss på skola våris. ener sucks
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
man MÅ ikke være soss hvis man spiller fotball da
  • 0
nei nei men mange er det se på andreas han blir mer soss merkelig nok
og du var soss
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
han soss? ^^ den fettnedren der?
ja, jeg var det pga eksen min -.-'
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!