Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Du burde seriøst lxm begynne å bruke brunkrem assa, Lord Boms. Da'ah <3
  • 0
Siterer zelda7:
Hvor innsnevret går det an å være?

Det finnes sosser som sier "Æææsj, Emo"
Men det er sjelden jeg ser en Emo som sier det samme om sosser. Sossehatet har opphav i sjalusi, og overlegenhet.


Overlegenhet, kanskje, men ikke sjalusi. Jeg veit ikke om noen som er sjalu på sosser, også p.g.a. at det ikke er noen som helst grunn til å være sjalu.

Selv er jeg... veeeeeeldig skeptisk til sosser, og jeg må innrømme at jeg misliker dem veldig sterkt. Det kan ha noe å gjøre med at nesten alle sosser jeg har møtt i mitt liv (bortsett fra tre stk.) er noen skikkelige rasshøl.

Og, det er som det sies, de ser faktisk homo ut, og det er greit for en homo å se homo ut, ettersom det er deres egen stil, men når en straight fyr ser homo ut fordi det er "kult" eller "sexy", blir det bare for dumt.

Det negative med å være sossehater, er at man får et stereotypisk syn på en gruppe mennesker, og stereotypi er aldri bra, selv om sosse-stereotypen er den mest sanne stereotypen.

En annen dum ting, er at man ofte får den egenskapen som de fleste hater ved sosser. Man føler seg overlegen. Alle hater sosser fordi de oppfører seg som om de er bedre enn andre fordi de har mer penger, men hvis man hater sosser, føler man ofte at man er bedre enn dem, fordi man IKKE føler seg bedre enn andre, så det er en ond sirkel det der.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Hvis man legger om til sossestil for å tiltrekke seg det motsatte kjønn, avslører man ikke bare en personlighet som er så overfladisk som overhodet mulig, man sender i tillegg signaler om at man er interessert i jenter som er tiltrukket av sosser - og er det virkelig noe man vil være sammen med? Nei, jeg ser ikke så mye å være på sjalu på her, for min egen del blir det mer å riste oppgitt på hodet.

Ikke at det er noe galt med å legge an en viss stil hvis man føler det stemmer godt med ens egen identitetsfølelse, men i og med at vi snakker om en populær trend og ikke en sær subkultur har jeg en mistanke om at de fleste legger an sossestilen under press og ikke pga. en personlig overbevisning.
  • 0
Godt sagt, Spartakus.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Hahaha.
Sossehatet har opphav i sjalusi, ikke på grunn av klesstilen, men fordi de har muligheten til å være overlegne. Popularitet og kvinnfolk.

Gjør meg ingenting å kle meg ut som en homofil, hvis det gagner meg heterofilt ;)

Sosser er skikkelig rasshøl. Spesielt innen popularitetsklassen. Men du trenger ikke være en soss i personligheten, for å kle deg som en. Det er så enkelt som å forstå hva Jenter liker. Jenter liker forskjellige personligheter, og Gutter oppfører seg hele tiden annerledes mot Gutter og Jenter. Jentenes oppfatning er det som betyr noe.

Sier ikke at det gagner alle, men det gagner meg, noe jævlig å kle meg slik. Selv hater jeg popularitetsklassen, der jeg bor. Innvolverer meg kun med nabokommuner osv.

Sossestilen, som Spartakus nevner, er jo en trend. Og han har helt rett i at den blir lagt på av press. Jeg kjøper det. Sosseklesstilen har skaffet meg damer som er verdt 10x meg.

Vet nå heller ikke hvordan det funker for voksne Spartakus, men i ungdommen funker det som faen.

Å skaffe seg jenter i fjortistiden handler jo faen ikke om slike klisjèaktige ting som 'jeg vil at du skal like meg for den jeg er'...
Det, etter det jeg har forstått, kommer senere i livet. Prøver bare å ha det moro jeg. And fun comes with chicks.

La oss være ærlige her nå. Det er ingen her som kan legge hånda på hjertet, og si at Emoer ikke blir hatet av forskjellige folk. Dermed vil det være enklere å ha en mer akseptert stil, som ikke gjør at du støter på Jenter som ikke vil se på deg, fordi... (Mennesker er teite)

Ikki-Kun, hvis du skal kalle Soss for homofilt, kan vi jo ta en titt på Emostilen også -.-"
Den er både homofil og selvdesturerende (sosialt).

(Folk)Gutter hater sosser, fordi de rapper alle kvinnfolka.

Ikke kom her med 'ÅÅÅÅh, alle har brunkrem'. No. U r wrong. Bare de sosseste av sossene, skaffer seg dame med brunkrem. Gidder ikke å gå innpå det her. Har nevnt det i en av bloggene mine.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Zelda7 har veldig rett, indeed.
  • 0
Kan vel selv kalle meg soss, eller keeg som vi kaller det her i Asker. Og jeg syntes faktisk oss sosser/keege er svært hyggelige. Folk har fått et galt synspunkt på normale sosser, det er bare de mest ekstreme som gjør at folk for et galt inntrykk.

I mitt nærmiljø har det seg sånn at de som er mest sossete/keege, faktisk er de mest oppegående og sosiale.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Sofus:
Ergo, er de som ikke er soss, ikke sosiale og oppegående, og er sjalue på statusene til sossene.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Er ikke det jeg sier. Sier bare at folk har fått et galt inntrykk av hva sosser er.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Nei.
Det du sier, er at du som soss omgås med sosser, og at du og de er trivelige. Ikke hva andre syns om sosser.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Aldri tenkt over det men har faktisk noen sosse venner. De oppfører seg litt mer overfladiske en andre, men ellers kan dem være ganske hyggelige. Vertfall de jeg kjenner da.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Jeg sier min oppfatning av sosser. Dere kommer med deres oppfatning, Min er annerledes enn deres, da jeg kanskje passer bedre inn i et miljø med sosser siden jeg er soss selv.

Man kan kanskje si at sosser går i rosa skjorte og hårbånd, og kjører båt for nesten et 7-sifret beløp med venner og pils, men det betyr likevel ikke at vi ikke er hyggelige mennesker det er morsomt å omgås med.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Sosser er og vil alltid være noen jenter. Hvis det er noen her på forumet som er soss, se dere i speilet. Hva ser dere? En gutt som kanskje ikke er homo, men ser ut som kunne vanke på en homseklubb.

Jeg kjønner hva du mener, Lord Bom!
-Jeg prøver ikke å si at alle sosser er jenter og homser, men at de ser gangske feminine ut.
  • 0
Adding: jenter som liker sosser er hor's.

O.O
  • 0
Tuverud:
Nei. Sier at hvis du vil ha kvinner, bør du bli soss.
Det er jo greit å holde en avstand å ronke til kvinner også, hvis du vil det. -.-"

Nipaw:
Det finnes to typer kvinner i verden, Horer og Tøser. Sosser har allerede 50% in that case.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Nipaw: Hva faen har det med saken å gjøre?
Ser ikke logikken i det utsagnet der...
  • 0
Jeg vil ikke krangle her, Zelda. Hvis man ikke bestemmer seg for å være metroseksuell sånn som du, betyr det ikke at man bare sitter hjemme og runker!
  • 0
Åh, men du vil krangle.
Da må jeg få gå litt personlig her Tuverud.
Hvordan ser loggen din ut nå nylig?

Lagt til 2009-06-29 22:13:
Sirupkaramell:
Den dagen Nipaw forholder seg saklig -.-"
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Jeg vil ikke krangle, men du vil. Bare fordi jeg ikke går med merkeklær og ei lommebok stappa med fatterns penger, så er jeg en taper som sitter hjemme og ronker?
  • 0
Omg. Du ser jo ned på sozzer<3 da Tuverud.

"Sosser er og vil alltid være noen jenter."

haha. Get a life lxm. Du ser ned på Sozzer fordi de stjeler alle de fine damene fra deg. That's why. Du er sjalu!
  • 0
Skriv norsk. Jeg ser ikke ned på noen sosser, men sånne som dere som skryter av at pappa har gitt dere penger, og muttern har gitt meg det brukte BMWen hennes. Gjør meg bare kvalm. Er du sur fordi jeg skrev tidligere at dere så metroseksuelle ut? For det er det det gjør!
  • 0
Oh jeez. Chill. Om du ikke forstår det bullshittet jeg skriver har du rimelig lav IQ.
  • 0
omfg lizom..... jeg har seff lizom høy iq da... bare du som har serr probz.

Jeg finner det vanskelig å forstå. Da har jeg kanskje lav IQ. Har ikke gått på kostskole i England sånn som deg, jeg.
  • 0
Haha. Jeg har 4.1 i snitt. Ja, da er vi enige. Din IQ er meget lav, dermed er dine meninger irrelevante.
  • 0
Tuverud: Du kjenner ingen sosser tydeligvis. Man kan gå med merkeklær og få bil av pappa på 18-årsdagen, men allikevel være et hyggelig menneske med gode kunnskaper.
Til slutt Tuverud; ta deg en tur på Nesøya og snakk med noen sosser, og finn ut at de faktisk er bedre mennesker enn det du forestiller deg.

Og må bare legge til Sirup, at man trenger ikke være fjortizzzzz for å være soss, men jeg støtter utsagnene dine.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!