Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Noen av dere husker sikkert den bloggen om at jeg fikk 2 lys som blinket på ringen. Idag fikk jeg 3 lys som blinket.

Jeg slo av xbox 360 og på og da var den borte. Så prøvde jeg på nytt, men etter en stund så blinket det 2 lys, og 2 lys igjen..

Så da må jeg sende min xbox 360 til reperasjon, så da ringer jeg microsoft. Også skal jeg klage fordi jeg har 1 månde live igjen og vis jeg må sende xbox 360 til reperasjon og min Live er ute, flipper det ut for meg, med mindre de sender 1 månde live som sist gang jeg sendte den ;)
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Er ikke det slik a ALLE som får RROD og får den fiksa av MS får 1 måned Gold gratis, BTW, Gold koster 10 kr måneden til 2. juli
  • 0
Jeg sende min Xbox 360 første gang fordi den lagde riper og da fikk jeg 1 månde gratis.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Kjip med RROD. Jeg har nettopp skaffet meg en av de nyeste boxene, da, så jeg tror at min slipper å få RROD..
Love is our resistance!
  • 0
jeg fikk også en månede gratis når min fikk RROD.....har fått det 2 ganger, men bare et gratis live kort
Carpe Noctem
  • 0
Jeg leser SVÆRT mange RROD blogger på GR i det siste... jeg blir faktisk litt redd for å kjøpe Xbox
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
De nyeste modellene er så og si fikset! Kjøpte Xbox 360 på fredag!
Love is our resistance!
  • 0
Jeg har fått 1 måned Gold begge gangene jeg har sent den inn
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!