Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

(Undercover) In Bruges

Sjanger: Action/Komedie

Regissør: Martin McDonagh

År: 2008

Alder: 15 år

/////\\\\\/////SPOILER ALERT\\\\\/////\\\\\


Etter en jobb som gikk dårlig blir leiemorderne Ray og Ken sendt av sjefen Harry til byen Bruges i Belgia for å ligge lavt litt og komme seg til hektene. Ray hater stedet og vil helst bli på hotellrommet eller på baren og drikke øl. Ken elsker stedet og skal absolutt besøke hvert eneste sted i Europas best bevarte middelalderby. Mens de venter på en telefon fra sjefen fortelles hva som skjedde før Burges og det blir mye humor og banning.

Etterhvert som filmen pågår er det duket for flere og flere overraskelser og vrier, men filmen starter egentlig først ganske langt uti når Ken får en oppringing fra sjefen med et veldig merkelig oppdrag. Nå får filmen et mye høyere tempo og action siden av filmen viser seg frem med litt mindre humor. Alt dette bygger seg veldig opp mot slutten.

Foruten å ha noe av det morsomste jeg har hørt i filmer er In Bruges en utrolig god film på alle punkter. Colin Farrel er fantastisk som den problematiske irske leiemorderen Ken som tydelig er filmens høydepunkt og dette er en av hans beste roller. Andre rolleprestasjoner er også veldig gode og det er satt inn veldig mye arbeid inn i skuespillerne.

In Bruges må være en av de beste filmene jeg noensinne har sett. Filmen er litt treig i starten, men tar seg godt opp etter hvert og holder tempoet helt til slutten. Det er veldig god humor, heftig action og alt i alt en utrolig god og vellagd film som alle bør få med seg. Noen vil dessverre kanskje ikke synes at filmen er særlig god, men sånn er det med hver eneste film og jeg tror at jeg trygt kan si at dette er en film de fleste kommer til å like veldig godt.

+ Humor og action er fantastisk og det er en veldig original film. Flotte skuespillerprestasjoner også.

- Tregt i starten

KARAKTER - 9/10

NB! Dette er en veldig sterk 9/10!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
10/10 er denne filmen verdt
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
En sterk 9/10 i min mening
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Fantatisk anmeldelse
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Takk, men synes at den ble litt i korteste laget denne her
Living so the last night feels like a past life
  • 0
8/10 gir jeg den;)

Den er både tøff og litt vittig
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
8/10??

Syns selv at det var en helt fantastisk film med humor, action og en veldig god historie
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Så faktisk denne filmen først for et år eller to siden. Jeg liker godt stemningen i filmen. Det er en filmen som holder på interessen og drar deg med videre. Men den føltes ikke eksepsjonell, og til tider litt enkel såvidt jeg husker. Jeg ville nok ikke gitt den mer enn 7/10, kanskje 7.5.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ga jeg denne 10/10 før? Daaaayum.

Er nå enig med Joey. 9.5.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg ville nok ikke gitt den mer enn 7/10, kanskje 7.5.


Da synes jeg veldig synd på deg. Nå skal det sies at jeg nå føler dette er en ganske dårlig anmeldelse av filmen, jeg var ung og dum da jeg skrev dette, men karakteren står jeg ved.

Har ikke inkludert mange av de mer interessante aspektene, hovedsaklig Purgatorio tematikken som er gjennomgående i filmen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det er en film som er verdt å se Jeg likte den, og jeg husker godt å ha sett den selvom jeg ikke fristes sterkt til å se den igjen. Men den havner ikke blant de beste filmene jeg har sett. På tross av svært gode skuespillerprestasjoner.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Predator:
Ga jeg denne 10/10 før? Daaaayum.


Young and dumb, man.

Siterer Strategist:
selvom jeg ikke fristes sterkt til å se den igjen.


Tror jeg har sett den sikkert 5 ganger. Er vel på listen over mine topp 10 komedier.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
"They're filming midgets, Ken!!!!"
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
"Geez, he's swears a lot, doesn't he?"
Living so the last night feels like a past life
  • 0
"Maybe that's what hell is: Spending your eternity in fucking Bruges."
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gir den en sterk 7/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • RDB
  • RDB
10/10. En av mine all-time favorittkomedier.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!