Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Iallefall nesten, for jeg har nemlig kjøpt meg luftgevær! Er så forbanna lei av at de satans fuglene kvittrer hele natta at jeg kanke få sagt det, de starter halv to! og de fortsetter hele natta.
Og de kvittrer så sykt høyt at jeg ikke får sove omtrent.

"Nå blir det stille til natta." sa jeg til fettern min etter jeg hadde kjøpt det.
"Neii du må ikke skyte småfaula, de tar myggen."
"Og de tar nattesøvnen min."

Og det skal de ikke få slippe unna med. Fettern min og jeg stilte inn sikte ordentlig idag,og jeg skøyt noen tiere på blinken i sittende stilling fra 25 meters hold, så de fjærkrekene av noen småjævler har ingen grunne til å føle seg helt trygge i natt.
Nå har jeg luftgeværet på rommet hvor jeg sover og har funnet meg et flott vindu å ta de fra. Pappa er såklart overnervøs for at jeg skal skyte igjennom hekken på folk som kommer opp gårdsveien, på han når han er ute i hagen, på bikkja, katta eller noen fugler uten vilje. "Det er utrolig lite sansynlig at jeg failer så at jeg gjør de tingene." sa jeg til han.
For å skyte de jævla fuglene det kommer jeg faktisk til å gjøre med vilje, så jeg var ærlig som alltid der ja.

Jeg høres sikkert ut som en psyk jævel nå, som kjøpte seg luftgevær bare for å sitte oppe hele natta å skyte ned små uskyldige, fjærkledde,vakre skapninger for så å legge de ned i frysa for å samle på dem som creepy trofeer...(som et visst annet familiemedlem i sine barndoms år...) Jeg kjøpte meg jo så klart ikke luftgevær av (bare) den grunn, jeg gjorde det jo fordi jeg syns det er skikkelig gøy å skyte og fordi fettern min nesten tvingte meg. Han har jo bestemt seg for at jeg SKAL ta jegerprøven og bli med han å jakte elg/rev/fuglosv ikledd rutete skogsarbeiderskjorte og opprevne jeans, så han er i veldig god gang med snikmannifiseringen min. Snart sitter jeg vel der med pipe i kjeften, lommelerke i høyre lomma, hullete klær og griller en spidda rev på bålet.

Neida.

Men uansett, fuglene skal falle! vet det er ulovlig, men care. Jeg liker å være litt bad girl iblandt lolz. breaking the law fnis.

Og jeg er ikke så weird som jeg høres ut, blame it on the red bull : ( tåler det virkelig ikke xD

Anyways, her er to bilder iallefall.

Takk for at du leste ;)
  • 0
Ja, det er gøy å skyte ^^ Har bare gjort det med softgun, tho. Fikk prøve maskingevær-softgun-greia til en jeg kjenner... Sykt morsomt

Pappa har et luftgevær, så når jeg blir litt eldre, får jeg nok skyte litt
En Fuego!
  • 0
I can smell angry woman....
  • 0
Skyt de forbaskede fuglene!!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jenter kan da ikke skyte
:D <3<3<3
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Wohoo chick wift gun
Tungur Knivur
  • 0
Gamer123; jaa vet skikkelig fun er jo bare 16 årsgrense, så er vel ikke så lenge til? gled deg iallefall

er litt sur ja f0xhunter xD

takk for støtten haha

Og hvor i helvete har du det fra Joeminator?;0 Bullshait ftw.

Yea såklart ;D
  • 0
Jeg har ikke noe i mot at fulene kvitrer om natta jeg. Synes faktisk at det er litt behagelig å høre på.

Jeg skyter litt selv. Ikke mye med luftgevær, men med hagle. Det er mye morsommere
  • 0
Tror du hadde fått det hvis du hadde bodd her for å si det sånn xD er ikke bare litt liksom, er skikkelig mange og skikkelig høyt.

Oja okei, ja sikkert fun det og , har ikke testa det men
  • 0
Nice!
Solberg'
  • 0
Har sovet i telt 2 helger på rad.
Skulle sitt meg på skolen om mandagen

Du kan ikke tro hvor forbanna jeg ble på de små "uskyldige" skapningene

Du...jeg joiner deg i å terrorisere de døgnerne av noen fugler...
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Huff sånne lyder når man skal sove er jævlig!

Morsom blogg! Lykke til med huntinga'
  • 0
Lykke til! Men hvordan planlegger du og se dem om natta da? Lommelykt?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Haha en veldig bra og ikke minst en veldig morsom blogg i aller høyeste rad. Du skriver muntlig og engasjerende slik at vi får lyst til å følge med.

Jeg sliter med samme problemet selv. Fuglene sitter utenfor her og kvitrer hele natten skulle nesten lånt geværet av deg vet du

Håper du blir kvitt fjærkrea nå da slik at du kan få en god natts søvn.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer mobil123:
Lykke til! Men hvordan planlegger du og se dem om natta da? Lommelykt?

Det er ikke mørkt om natten nå rundt disse tider, solen står opp rundt 2 elns.
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0


The Powner: Åhh herregud, kjipt!
Jo det kan jeg! xD blir så forbanna selv så xD
Haha okei, vi skal nok få tatt de uskyldige små jævlene til slutt


Sirupkaramell: I knoww... Tusen takk og takk igjen skal nok få tatt noen av de iallefall;D

mobil123: Takk! er lyst hele natta vettu;)

Espectro:Tusen takk!

Off, det er så ille :/ Hih jaa..

Yef, me too! tar de en etter en vettu ;D
  • 0
Hehe, jeg har en softgun jeg pleier å henrette diverse insekter som kommer inn på rommet mitt med funker fett å splatte dem...
Fem-stjerners medlem
  • 0
HAHA!!! Det er gøy å skyte med luftgevær. Jeg fikk mitt luftgevær når jeg var... 6 år tror jeg, det er sykt kraftig.

Jeg skyter ikke på småfugler fordi de kvitrer. Jeg legger meg til å sove rundt 5 hver dag, og jeg lytter til fuglene når jeg ligger i senga og prøver å sove... kvitring er beste musikken ever!!!
  • 0
En kvinne? utenfor kjøkkenet? Nå har jeg aldri hørt på maken..
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Shoot em' little birdsies!

Skal kjøpe et luftgevær i sommerferien tror jeg, det blir mega. Da blir det kanin jakt... eller?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
fattigmann: ahaa okei hehe, fun

demonreven: vet det! oioi "en skal tidlig krøkes ehheheh" neida xD

ikke? o0 haha neiii,nei,nei,NEI xD værste "musikken" xD men bra for deg du greier å sove da x)

Majesty: JA;o det er helt uakseptabelt...

Morkex: Yes, I will! ;D

Åh nice da haha, sikkert moro det og, men vet ikke helt om jeg har hjerte til det ennå xD er ikke "mannifisert" nok xD
  • 0
Du bør gå til psykolog, snarest mulig! Og det var ikke noe tardtips, det er noe av det beste tipset jeg ever har gitt!
Chill hard, man!
  • 0
Hehe, sozzen martin <3
  • 0
enig med Martin, til forandring!

hvis du gikk på et apotek og kjøpte ørepropper ville det kostet deg 30 kroner, luftgevær koster alt fra 1200 - xxxx kroner!

imotbh, du har lurt deg selv!

men tror vinninga går opp i spinninga...:

FØR: du får ikke sove, pga fugler som kvitrer.

NÅ: du holder deg våken, for å sørge for at fuglene ikke kvitrer.

anyhow, du taper på det igjen, mitt tips: kjøp ørepropper!

åh, btw, tror ikke det er så lurt å sitte å skryte av at du skal bryte loven, enda et tips. burde snart begynne å ta penger for tipsene!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Haha herregud, skjer med folk å ikke ta en kødd da? lame xD alt jeg skrev er jo helt seriøst liksom...

Hvis det var noe av det beste du har gitt av tips martin, syns jeg synd på de som kommer til deg med problemene sine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!