Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jo, her er enda en sadistisk og smertefull del med nye vonde hendelser. Yay.

- Jeg og min venn erik jobbet med en LAAAAAANG engelsk innlevering. Dette skulle bare ta oss tre dager. Vi brukte nesten to uker, fordi vi glemte å lagre hver gang. (når den "lagre endringer" boksen kom opp, trykka vi feil 8-9 ganger)

- Jeg og min venn erik (igjen) var ute og drakk oss dritings på cola. Da jeg tok colaen under armen, glemte jeg korken. Jeg sto i 5 sekunder uten å merke at colaen dynket hånden min. Jadda.

- Jeg skulle gjøre SKIKKELIG inntrykk på en jente jeg likte for lenge siden, så når jeg skulle snakke til henne... Så nøs jeg henne rett i fjeset. Prosit.

- Jeg klarte å slå albuen min i et bord, mens jeg lå på gulvet å lo meg ihjel. Jeg mener fortsatt at bordet angrep meg.

- Lillebroren min kastet en gaffel i låret mitt. Den satt fast.

- Jeg skulle tenne lys med fyrstikker, så skulle jeg ta en liten "practical joke". Jeg snudde alle fyrstikkene oppned i esken, så når man åpnet den, rant alle ut. 3 minutter senere, så åpnet jeg den igjen. Og måtte plukke opp fyrstikker.

...de var ikke så bra som de forrige, men alt jeg klarer å grave frem. Sorry! Skal prøve å lage en bedre 3'er.
Life is a game. And I am a hacker! :D
  • 0
Haha, er nesten for godt til å være sant.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
1. Du lever et kjedelig liv.
2. Jeg tror du finner på mye av dette.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Den beste var helt klart når du nøs henne i ansiktet. Du skulle sagt til henne "prosit?" i en spøørende tone slik at du hintet til at hunn skulle ha sagt det
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Haha
En Fuego!
  • 0
  • eppi
  • eppi
i say.. LESS QQ MOAR PEWPEW

livet suger
get over with it
det fortere du inser det og lever som du vil, jo bedre kommer det til å være
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Det er bare en som er god her. Og det er den Onkel Gerda nevner. Resten er bare vanlige ting som har skjedd med mange andre.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Ganske morsomt
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Funny gjorde det med gaffelen vondt?
"Doh!"
  • 0
Nintendodude:
Trodde ikke det var så vanlig at småbrødre pleier å kaste gaffler i låret på storebrødrene sine !
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
"Lillebroren min kastet en gaffel i låret mitt. Den satt fast"

Oh My Filthy God!
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Hansern96: Hehe, utenom den da.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Tror'ke på det med gaffelen.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!