Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

TV suger. Se en film, spill et spill eller noe annet skøy. Ikke se TV.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Du har The Simpsons, Futurama, Mythbusters. Det er det jeg ser mest på.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
SOUTH PARK
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Fuck TV, go DVD!

Jeg har sluttet å se på tv for lenge siden, er kun søppel som kaster bort evig mange timer av ditt dyrebare liv.

Se heller serier på DVD, du slepper da all den forbanna reklamen og du kan se episodene akkurat når de passer for deg.

Jeg anbefaler sterkt mange av seriene til HBO, The Sopranos, The Wire, Entourage, Six Feet Under, Band of Brothers osv. Dette er dype, realistiske, engasjerende og gripende serier du aldri kommer til å angre på at du har sett.
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Jeg ser nesten aldri på TV. Jeg ser serier da, men de ser jeg andre steder..

Spill, Internett, musikk, bøker, trening, spising osv. er jo mye mer underholdende og nyttig
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Se noe god anime isteden, beste rådet jeg kan gi deg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Det jeg bruker å gjøre er å se på viasat 4 fra kl 18:00. Da går det Futurama, Family guy og 2 episoder av The Simpsons etter hverandre.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Klokka halv 3 etter skolen starter simpsons. Viasat 4,og som greevel sa: senere er det futurama,family guy og....simpsons. Happy Hour
Carpe Noctem
  • 0
Bluedaf, u stupid fuck. Kan nevne programmer i fleng, men er ikke noe vits i og med at du aldri kommer til å se et av de jeg nevner uansett.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!