Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig fikk jeg kloa i en flunkende ny Playstation 3! Yess!

Med den kjøpte jeg Little Big Planet, Killzone 2 og Metal Gear Solid 4. Og alt for bare 4000kr på Elkjøp :)

Jeg har jo alltid vert fan av Xbox 360, men nå er jeg ikke så sikker lengre. PS3 har jo noen fordeler. Her kommer noen ting jeg syntes er bedre med PS3:

Medfølgende lader til kontrolleren
Innebygd BlueRay
Innebygd Trådløst Nettverk
Home (Veldig sosialt og gøy)
Bråker ikke
Og sist men ikke minst, gratis onlinespilling! :)

Men Xbox 360 er fortsatt veldig bra med tanke på alle de gode spillene, medfølgende headset og at du ikke trenger å installere spillene slik du må på PS3...

Hva syntes dere er den største forskjellen på konsollene, hva er positivt og hva er negativt? :P
It's never to late to die!
  • 0
Gratulerer med en PS3 den kommer du til å ha det gøy med!

Noen av punktene dine var litt feil for det er veldig få spill man må installere på PS3 og de som må installeres er for at det skal være mindre loading i spillet. PS3-en har også en bedre prosessor. 360-ens fordeler er at det følger med rumble i kontrollen, bedre onlinedel og flere spill. Nå har jo PS3 tatt skikkelig av de også når det kommer til eksklusive spill å det blir hard konkurranse mellom de to.

Skulle kjøpt med en 360, men jeg klarer meg mer enn godt nok med PS3-en. Du får virkelig kose deg med PS3 og spillene dine, de spillene er noen gullgruver. Spesielt MGS4 er bra, så bra at det er favoritt spillet mitt å jeg har rundet det 12 ganger.

P.S. Homer er gøy, men bare i noen dager så ikke hver så glad for det. Det kan jo hende du liker det da.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Vel gratulerer med den vakre Ps3'n!
Du har jo bare kjøpt awesome spill. Well done!
Spesielt bra du har kjøpt MGS4, det er et fantastisk spill!

Home er faktisk ikke så gøy, morsomt i.. tja.. 30min så kommer du nesten aldri til å spille det. Den sosiale delen består ganske mye av pervo dudes som trakasserer kvinnelige avatarer. Lag en dame og se, egentlig litt morsomt.

Innstalering av spill er det ikke så mye av lenger. De fleste spill krever bare en liten patch, tar no time å laste ned. Det er noen spill som krever innstalasjon da, som tar lang tid.

At det ikke er medfølgene headset til Playstation er jo dumt da, for det koster et par hundre lapper for å kjøpe et.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
inFamous må du ha, det er fett

Ellers gratz med ny konsoll.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Har likt ganske mye Sony sine konsoller. Men nå som Project Natal kommer så skal jeg, søstra mi og kanskje fattern spleis på en X360 Elite Men her er det:

Playstation 3 (PS3)

+ Verdens sterkeste konsoll.
+ Veldig mange gode spill.
+ Blu-Ray.
+ Gratis online.
+ Trådløst Nettverk.
+ Super god nettleser.

- Får ikke så mye eksklusivt som Xbox 360.
- Noen oppdateringer er ikke helt gode.
- PSN kunne bli bedre.
- Dyrt.

Xbox 360 (X360)

+ Rå online del.
+ Gode spill.
+ Mange eksklusiver.
+ Massevis av kule stæsj som kommer og er på.
+ Project Natal.
+ Kjempe god Store.

- Online koster.
- Ikke alle spillene som PS3 har.
- Ingen nettleser.
- Kontroleren er LITT ubehagelig noen ganger.
- Bråker.
  • 0
Fantomena sa det :3

Men jeg må grattulere
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Gratulerer

Har du prøvd God of war 1 og 2? De er til ps2, men de er veldig kule. spille de to før 3eren kommer
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Espectro: Følger det ikke med Rumble i kontrollen til PS3? :o
Trudde dem hadde kommet med Dualshock 3 jeg :p
  • 0
gratulerer akkurat de samme spilla som eg kjøpte når eg skaffet meg ps3
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Gratulerer! Og alle spillene du kjøpte er jo dritråe!

PS3:

+ Mange gode eksklusive spill
+ Flest lovende titler
+ Bluray-spiller
+ Gratis online
+ Trådløst nettverk
+ Nyere og bedre hardware med mest potensiale.
+ Flott design
+ Støyer lite
+ Veldig billig iforhold til hva som følger med
+ Home
+ Trophies
+ PSN funker bra

- Litt dyr for de som ikke trenger alt stæsjet som følger med
- PSN og PS Store er ikke fullt så bra som LIVE og Marketplace

Xbox 360

+ Størst spillbibliotek
+ Mange gode spill
+ Best internettjeneste
+ Mye innhold i Marketplace
+ Achievements/gamerscore

- Stygt design (smak og behag)
- Online koster penger
- Støyer mye
- RROD
  • 0
De er jo like på de fleste punket, men PS3 har vel de fleste fordelene. Visst jeg skal ha en av dem så blir det nok PS3.

Du må ha gjort en god deal på elkjøp, alt det der for 4000. Visst jeg ser ett sånt tilbud, så slår jeg til.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Gratulerer. Er enig med alle fordelene du har nevn unntatt én, Home. Altfor lite å gjør og ALTFOR mye loading som kreves.
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
bedre spill på ps3, hehe
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Fantomena: - Kontroleren er LITT ubehagelig noen ganger.

xbox 360 kontrollen er absolutt ikke litt ubehagelig i blandt, ut ifra det du skriver eier du ikke engang en xbox360 så du har ingen grunn til å uttale deg om den er bra eller ikke, det er smaksbehag, men smak eller ikke xbox 360 kontrollen er formet til å passe en hånd perfekt og med mindre hendene dine er deformerte er kontrollen ubehagelig. Hva din mening om kontrollen personlig har ingen betydning for hva flertallet mener og de mener den er BEHAGELIG.
Jævelhøns
  • 0
  • Los
  • Los
Må si at konsollene er ganske likestillt i hode mitt. Men mener fortsatt at eksklusivene på 360 er mye bedre enn PS3, men det er jo smak og behag..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Gratulerer med PS3 da^^
De fleste har vel sakt det meste om fordeler her, ser ikke ut som at jeg trenger å skrive noe om det da. Det er mange PS3 som du ikke trenger å installere, å som Espectro sa: de som må installeres er for at det skal være mindre loading i spillet.
Siterer Espectro:
60-ens fordeler er at det følger med rumble i kontrollen, bedre onlinedel og flere spill.

Synes du burde rette opp dette jeg^^
Når du kjøper en PS3 i butikken idag så får du med Dualshock 3 som har rumble.
Vis PS3 får seg Ingame voice chat (neste 100% sikker på at de holder på med det nå), så er PS3 nesten liker bra som xbox 360 sin onlinedel. Xbox 360 har en del flere spill, men det er ikke mange nå.
Siterer Baardern:
Fantomena: - Kontroleren er LITT ubehagelig noen ganger.

xbox 360 kontrollen er absolutt ikke litt ubehagelig i blandt, ut ifra det du skriver eier du ikke engang en xbox360 så du har ingen grunn til å uttale deg om den er bra eller ikke, det er smaksbehag, men smak eller ikke xbox 360 kontrollen er formet til å passe en hånd perfekt og med mindre hendene dine er deformerte er kontrollen ubehagelig. Hva din mening om kontrollen personlig har ingen betydning for hva flertallet mener og de mener den er BEHAGELIG.

Så lenge han prøvd en håndkontroller fra Xbox 360 så har han like mye rett til å uttale seg om håndkontrolleren som deg. Som han sa de er smak og behag hva man synes om de forskjellige kontrollene. Alle håndkontroller er formet til å passe en hånd, det er bare gjort på forskjellige måter. Noen liker Xbox 360 håndkontrolleren og noen gjør det ikke, akuratt som Fantomena sa smak og behag.

Baardern:
Siterer Los:
Må si at konsollene er ganske likestillt i hode mitt. Men mener fortsatt at eksklusivene på 360 er mye bedre enn PS3, men det er jo smak og behag..
etter min mening så liker jeg flere av de eksklusive spillene på PS3 enn det jeg gjør på Xbox 360. Som sakt dette er smak og behag.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Ja, jeg har prøvd kjempe mange ganger kontrollen til Xboxen. jeg har 5 kamerater som har Xbox 360. Og en gang da jeg overnattet hos ham satt vi i timesvis og spillte 2 plyer på Xboxen hans. Så ja jeg har prøvd den utrolig mye.
  • 0
seriøst når en skriver SMAK OG BEHAG så betyr det at det er opp til hver person hva de liker men eg jeg synes personlig at PS3 er best. Men XBOX 360 er en bra spill maskin men minuset er: - Stygt design (SMAK OG BEHAG)
- Online koster penger
- Støyer mye
- RROD
Stolt medlem i CGRB // Play hard.
  • 0
Glemte å si at jeg fikk med Dualshock 3 kontroller, den er det rumble på.

BTW, takk for alle de positive kommentarene folkens! Setter pris på det <3

Har nesten rundet MGS4 nå, er nettop begynt på act 5, det spillet er bare utrolig spennende, episkt og det har en god humor! Så dere som ikke har det enda, kjøp det, dere kommer ikke til å angre ;)
Har ikke fått prøvd de to andre så masse enna, må først greie meg gjennom MGS.

Og så glemte jeg å si ett annet minus med X360'n, den har veldig lett for å få RROD, har hatt det før og jeg måtte vente i 1 måned på at den skulle komme tilbake fra reperasjon... :/
It's never to late to die!
  • 0
Grattis med PS3! Greia er at ingen av de argumentene dine reflekterer hva som skal til for å få en bra spillkonsoll. Blu-Ray? Det avgjør ikke det i det hele tatt. Men PS3 har fordeler, 360 har fordeler. Gidder nok ikke å delta i denne fanboykonkurransen, så du får kose deg videre med både din PS3 og 360!
En Fuego!
  • 0
Gamer123: Smarteste jeg har hørt her i kommentarfeltet
  • 0
Smak og behag ting som kontrollen og useende går ikke under + og - !

Gamer123: når ble dette en fanboykonkurranse?
Jævelhøns
  • 0
Siterer GlennGJ:
Glemte å si at jeg fikk med Dualshock 3 kontroller, den er det rumble på.

Som jeg sa
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Baardern:
Smak og behag ting som kontrollen og useende går ikke under + og - !


PS3 har hvertfall et dyrere design med mye større kvalitet enn 360.
  • 0
Har litt lyst på en PS3 selv. Men mest pga Blue-Ray spilleren. Og noen av spilla.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!