Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, da er jeg tilbake igjen med mer nyheter da.
Håper dere liker det!

Nytt Zelda spill, kommer 2010
I på E3 2009 Q&A så avslører Shigeru Miyamoto at hans team er under full arbaid med Links nye konsoll utflukt. Det nye Zelda spillet vil ha en Twiliht Princess lik visuel stil. Endelig er det annonsert, så hipp hipp HURRA!
Kilde: Zelda til Wii

CyberConnect2 under arbaid med et nytt Playstation 3 eklusivt spill
CyberConnect2 er teamet bak hele Naruto Ultimate Ninja serien som er eklusivt til PS2 og PS3, dere siste spill var Naruto Ultimate Ninja Storm til PS3. Ifølge Examiner så er CyberConnect2 neste spill en etter følger av Naruto Ultimate Ninja Storm. Side de har allerede har laget cel-shaded engine som de brukte i Naruto Ultimate Ninja Storm. Det kan også være et nytt spill i .hack serien eller det kan også være et helt nytt spill.Personlig håper jeg det blir Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm til PS3. med en lasering i slutten av 2010.
Kilde: CyberConnect2

Final Fantasy VII ute på US PSN
Igår kom altså Final Fantasy VII (7) til den amerikanske PSN. Nå gjelder det bare å vente å se om vi får spillet her i europa også.
Kilde: gå inn på US PSN for å se selv at spillet er der.

Beklager for en så kort blogg, E3 vet du. Neste nyhets blogg vi komme etter E3 er ferdig. love å gjøre bloggen lengere.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Nice!

Final Fantasy VII, er det noe bra? Har aldri spilt FF, men om det er bra så kanskje jeg kjøper det. Om det kommer på Europa PSN da.
Hvordan er det liksom? Er det free - roaming RPG, som f.eks Oblivion?
Hvordan er kampsystemet?
Får man bedre utstyr i løpet av spillet?

Bra du lager disse nyhets bloggene, får med nyheter GR ikke har. Gleder meg til neste del, etter E3. Siden etter det jeg har fått med meg, følger du ekstremt godt med på pressekonferanser.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Gleder meg sånn til Zelda. Tipper det kommer en hel bloggbølge nå når det er annonsert.

Lagt til 2009-06-03 16:57:
Bekreftet, mener jeg.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
gleder meg til zelda, FF VII høres også kult ut, har hørt at det skal være et mesterverk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jess! Nytt Zelda på konsoll høres bra ut... Mangler bare Wii-en... FFVII er jo tøft, det også! Selv om historien kan kortes ned til en lang-sølv-håret emo punk med et audipuskompleks villig til å slippe en svær jævla meteor ned i jorda uten noe særlig til grunn...
  • 0
Er FFIV verdt 60 spenn?
Just kill him with your awesome
  • 0
Nytt Zelda!!!!!!!!!!!!!!!!SKJERMISSER????????
  • 0
ZEELDA!!!!!
Love is our resistance!
  • 0
Siterer Morkex:
Final Fantasy VII, er det noe bra? Har aldri spilt FF, men om det er bra så kanskje jeg kjøper det. Om det kommer på Europa PSN da.
Hvordan er det liksom? Er det free - roaming RPG, som f.eks Oblivion?
Hvordan er kampsystemet?
Får man bedre utstyr i løpet av spillet?


Spillet er så langt ifra Oblivion som det går ann å få det. Spillet er turbasert med "random" kamper og enda det har litt flere "free roaming" elementer enn visse andre JRPGs så er det fortsatt svært linært. Du får nye våpen, rustninger osv. i spillet, men bortsett fra våpnene forandrer ingen av dem karakterens utseende.

Siterer Kaze The Windlord:
Jess! Nytt Zelda på konsoll høres bra ut... Mangler bare Wii-en... FFVII er jo tøft, det også! Selv om historien kan kortes ned til en lang-sølv-håret emo punk med et audipuskompleks villig til å slippe en svær jævla meteor ned i jorda uten noe særlig til grunn...


Og så må vi ikke glemme Zelda da....som faktisk ikke har en historie (stakkar!).
This is great banter, it really is.
  • 0
Nytt Zelda? JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! IM SO HAPPY I COULD DIE NOW, BUT I WONT CAUSE I WANNA PLAY THE NEW ZELDA ON WII
(sorry for litt spammy kommentar )
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Selv gleder jeg meg sykt til det nye Zelda spillet til Wii, håper på en trailer snart, veldig snart!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Spillet er så langt ifra Oblivion som det går ann å få det. Spillet er turbasert med "random" kamper og enda det har litt flere "free roaming" elementer enn visse andre JRPGs så er det fortsatt svært linært. Du får nye våpen, rustninger osv. i spillet, men bortsett fra våpnene forandrer ingen av dem karakterens utseende.


Takk for infoen. Høres ut som et interresant spill.
Dette blir nok et kjøp!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Zelda! Håper det fyller noen av historiehullene, at det er en oppfølger på det beste Zelda-spillet noen sinne(Twilight Princess) og at vi endelig får en forklaring på rekkefølgen og hva som egentlig skjedde med Ganondorf.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
FFVII på PSN er ok, men jeg har det allerede på PSX, ville mye heller hatt en grafisk oppdatering av FFVII til PSP, DET hadde rocka.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
FFVII har kommet til EU PSN, løp å kjøp!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!