Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer sirupkaramell:
Mente at selve spillene ikke har særlig nytt gameplay, og fortsatt bruker den samme motoren osv. Mente ikke at det ble vist lite av f.eks. Halo.


Halo 3: ODST er da et helt annen spill enn Halo 3 omtrent. Nye hovedpersoner, nye aspekter ved gameplayet osv. Grafikken har jo også fått en overhaling.

Siterer sirupkaramell:
Har vært på E3 via IGN og gametrailers.. Nuff said.


Nuff said? Når var det mennesker fikk egenskapen til å dømme hva som er bra eller dårlig ved å se videoer? Hjelper fremdeles ikke. Du har ikke testet spillene, og inntil da kan ikke du dømme at alt Sony hadde på pressekonferansen var bra, mens stort sett alt Microsoft hadde "tydeligvis" var dårlig.

Jeg kan også si hva mener så kult ut og hva som så dårlig ut, men Sony viste jo nesten ingenting gameplay engang. God of War III ble den eneste oppmuntringen etter skuffelsen jeg satt med etter at det ikke ble vist gameplay av hverken Gran Turismo 5, eller nytt gameplay av Heavy Rain. Med det sagt, så ser jo spillene fremdeles kule ut. Er jo derfor jeg blir skuffet fordi jeg ikke fikk sett hva jeg hadde håpet å få se.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kjempebra blogg Jon Cato
Jeg satt som så mange andre og så på pressekonferansene mens vi pratet sammen på IRC-kanalen, og vel.. Greit nok at PS3 blir Wii og PSP blir bedre.

Assassin's Creed 2 så HELT likt ut som Assassin's Creed 1, GoW så helt likt ut som 2'en, og jeg kan ikke tenke meg noe forskjell mellom det gamle og nye grand turismo. Det virker for meg som om PS3 pøser på med hakket lekrere versjoner av gamle spill, og det liker jeg ikke.

Microsoft for the WIN!
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
For min del så slo Sony sin konferanse MS med en utrolig liten margin.

Jeg syns det er bra at de prøver å virkelig slå igjenom med PSP igjen. Ble litt skuffet over den for å være helt ærlig, men med spill som Assassin's Creed, Little Big Planet, MGS Peace Walker osv på den så er det et håp for at det kan bli bra igjen.

Jeg har også mer tro på PS motion enn jeg har på Natal. Som Jon Cato selv skrev i bloggen om MS sin konferanse så virket det som om den kunne komme på markedet senest 2011. Motion skal komme vår 2010. Om den blir brukt i spill som GoW III og slikt kan være en annen sak. Men jeg har tro på at det kanskje kan bli litt bedre å lage feks baner i LBP med den.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Sirup: TLAD kvalifiserer til å være et helt nytt spill. 5-6 timer med storyline også gangwars, nye kjøretøy, nye våpen, nye steder. TLAD er så utrolig mye mer enn bare en tillegspakke.

Forruten det så sa egentlig Heretic det meste som kunne sies.

"Har vært på E3 via IGN og gametrailers.."

Noe av det tåpeligste jeg har hørt noensinne.

"nuff said"

Du er tydeligvis ikke villig til å høre på argumentene til de som ikke er enige med deg, noe som er synd.

Og forresten ikke skriv M$. Får deg til å virke som en fanboy/idiot. Du klarer heller ikke begrunne noen av synspunktene dine, overser andres argumenter, og kommer med ufullstendig informasjon og vill gjetting som i følge deg er 100% sannhet.

Edit: Syns også du burde se konferansene før du sier slike ting jeg...
  • 0
Siterer iharal3:
Sirup: TLAD kvalifiserer til å være et helt nytt spill. 5-6 timer med storyline også gangwars, nye kjøretøy, nye våpen, nye steder. TLAD er så utrolig mye mer enn bare en tillegspakke.


Det er fortsatt en tileggspakke. Du må vel ha GTA4 for i det hele tatt å få spilt det? Altså er det en tileggspakke. TLAD er en forholdvis stor tileggspakke, men det er fortsatt langt ifra noe fullt spill.

Siterer sirupkaramell:
Mente at selve spillene ikke har særlig nytt gameplay, og fortsatt bruker den samme motoren osv. Mente ikke at det ble vist lite av f.eks. Halo.


Der biter du deg selv litt i halen da GoW3 vel heller ikke viste så mye "nytt" gameplay. Var mer et gufs fra de to PS2 spillene med bedre grafikk. Men når det er sagt gleder jeg meg til både Halo og GoW. Synes Faktisk det nye Halo spillet ser langt mer spennende ut enn noen av de andre Halo spillene.

Siterer litestorm:
Assassin's Creed 2 så HELT likt ut som Assassin's Creed 1, GoW så helt likt ut som 2'en, og jeg kan ikke tenke meg noe forskjell mellom det gamle og nye grand turismo. Det virker for meg som om PS3 pøser på med hakket lekrere versjoner av gamle spill, og det liker jeg ikke.


Assasins creed 2 er jo ikke kun et PS3 spill så det er et ubrukelig argument mot PS3. Må heller ikke glemme at Sony ikke bare viste GoW3 og GT, men også Heavy rain, FF14, MGS (PSP spillet), "LBP" racing, MAG, Uncharted og the last guardian. Så Sony pøser langt ifra på med lekrere versjoner av gamle spill, enda det er sant at de ikke viste så mye nytt fra disse spillene.
This is great banter, it really is.
  • 0
Hideo Kojima! genial fyr
  • 0
Det er fortsatt en tileggspakke. Du må vel ha GTA4 for i det hele tatt å få spilt det? Altså er det en tileggspakke. TLAD er en forholdvis stor tileggspakke, men det er fortsatt langt ifra noe fullt spill.

Joda, men i størrelse går det ann å regne det som et spill, selv om det i teorien er en DLC.
  • 0
Siterer iharal3:
Joda, men i størrelse går det ann å regne det som et spill, selv om det i teorien er en DLC.


Størrelse er ikke alt som teller i et spill. TLAD er som sagt en stor tileggspakke, men det er ingen nyvinninger ellers. Så å sammenligne det med Infamous og Killzone2 slik som du gjør er i beste fall urettferdig.
This is great banter, it really is.
  • 0
Om vi kan kalle TLAD et eget spill så er strengt tatt Halo: OSDT det også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
ODST og Natal var det beste Ms hadde spør du meg.

Sony viste i midlertid få nye tittler på ps3 men jeg hadde sett så lite av dem som var at det er greit og rent info messig synes jeg Sony var hvassere i år, mens Ms viste frem Natal som er spennende i aller høyeste grad.

Men jeg tror ikke Natal burde brukes til noe annet enn arcade tittler og diverse manøvrering og tilbehørs programmer som "Paint" og tja... snakke med "Skybert".

Selvom "Skybert" var meget fet i form av å vise frem teknologien da.

Jeg tror mer på Magic wand for de er et presist system som hadde mange muligheter som ikke er helt mulig med wii moten.

Jeg ville gjerne sett en demonstrasjon der de spillte et fps og viste hvordan man sikter, går løper, hopper, dukker, reloader, bytter våpen skyter. etc.

Killzone 2 + wand = morsomt?
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
fanzypanzy: TLaD kvalifiserer IKKE til å være et helt nytt spill. Det er i prisklasse med et lite nedlastbart spill og er en ekspansjon på alle måter. Når man teller fulle spill, teller man fulle spill.


litestorm: Forskjellen på Gran Turismo 5 og GT5 Prologue :

Skadesystem
Forbedret Grafikk
En hel mengde nye baner
Ny online-del
En vannvittig mengde nye biler
Spillet blir fullpris og ikke et preview, det er masse nytt. GT5 Prologue blir som en demo i forhold.
Tenk før du skriver...

GoW og Assassin's Creed var ikke SONY's hovedpunkter denne E3'en. Selv om GoW3 garantert blir bra.

ModNation Racers, MAG (som har potensialet til å bli bra, men det er greit å være skeptisk...) og PS3mote, eller hva den heter.

Jeg synes MS sin messe var sterkest, men SONY var langt sterkere fra før av og har overtaket når det kommer til kommende spilltitler
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hehe, håper de ikke kommer til å kalle den for PS3mote, de må iallefall klare å finne på et kult navn på egenhånd.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Så vidt jeg fikk med meg så heter den Playstation Motion.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
siterer sirupkaramell
"Tror likevel MS har en bedre rekke med blockbustere på lur enn hva Sony har desverre."

"Hm.. Tror du tar feil"


han skriver at MS har en bedre rekke med spill. hvem eier windows trur du???? MS ja riktig
"Oh, I'm sorry, did I break your concentration?"
  • 0
Mulig du har rett der
  • 0
Siterer Tommykrem:
fanzypanzy: TLaD kvalifiserer IKKE til å være et helt nytt spill. Det er i prisklasse med et lite nedlastbart spill og er en ekspansjon på alle måter. Når man teller fulle spill, teller man fulle spill.


Jepp, akkurat det jeg har sagt hele tiden.
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!