Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Assassin's Creed II er en kommende sandkasse-stil action-eventyr spill som blir utviklet av Ubisoft Montreal og utgitt av Ubisoft, oppfølgeren til Assassin's Creed. Det vil bli lansert over hele verden den 17 november 2009, på Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation Portable og Xbox 360.

Selv om det ikke er mye som er kjent av handlingen ennå. Så har det blitt bekreftet at spilleren vil påta seg rollen som en adelsmann-vendt-snikmorder navngitt Ezio Auditore di Firenze. I et intervju med Patrice Desilets, spillets kreative direktør, er det avdekket at hovedpersonens familie har blitt drept og at essensen av handlingen er å få hevn på rivaliserende familie som drepte dem. Som i det første spillet, Ezio er stamfar til Desmond Miles, moderne snikmorder som er blitt tatt til fange av Abstergo Industries, samt å være en etterkommer av hans forfedre Altair.

Spillet er satt til å foregå i renessansens Italia, under Carnival of Venice i år 1486, som er 285 år etter det første spillet. Historiske tall vil være tilstede i spillet inkludert Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli, Caterina Sforza, og Lorenzo de 'Medici. De steden som skal være med i spillet så langt er, Venezia, Firenze, den toskanske landsbygda og Roma. Konkrete landemerker inkludere St Mark's Basilica, the Grand Canal, The Little Canal og Rialtobroen.

Det har blitt avslørt av Game at Assassin's Creed II lar Ezio få svømme, slik at spilleren skal bruke kanalene i Venezia til å dra vakter i vannet som et middel for assassination. Leonardo Da Vinci vil bli omtalt i spillet, og gir en mengde nye våpen og oppgraderinger for Ezio å bruke. På ett tidspunkt i spillet, så får spilleren tilgang til da Vincis flying machine. Det har også vært annonsert at det vil være mange flere oppdrags typer (omtrent seksten) som spilleren kan engasjere seg i.

Ifølge ScrewAttack, vil det være mange nye våpen å velge mellom blant annet en øks, en hammer, et septer, et spyd, to forskjellige typer sverd, en halberd, og to mindre blader. Ezio vil ikke kunne bære hvert våpen hele tiden (bortsett fra hans skjulte kniver og kaster kniver) men han skal ha muligheten til å avvæpne sine motstandere og bruke deres våpen mot dem. Spillet vil åpenbart ha en mye mer sofistikert bekjempelses system. Spilleren må bruke en rekke ulike taktikker avhengig av hvilken type fiende han kjemper.

Helsevesen har blitt justert for å muliggjøre en mer dynamisk erfaring, noe som betyr at "minnet sync"-systemet som brukes i det første spillet bare bidrar til å lade opp helse opp til et punkt. Mer alvorlig personskade vil kreve en tur til en av de mange street-side leger, som kan hjelpe deg tilbake til full styrke. Noe som egentlig virker veldig heftigt!

Ezio kan bruke vann som et gjemmested, Ezio kan skjule seg i en haug av ull eller fisk, handlevogner eller andre steder. I motsetning til det første spillet, så kan spilleren blande med publikum heller enn en gruppe forskere kledd i hvitt. Også en dag og natt syklus er lagt til spillet, for å gi følelsen av en passasje tid.

All informasjon er hentet fra www.wikipedia.org
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
Nice!
Har du sett gameplay enda?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
nei bare traileren som er på Sorakis link. ser veldig bra ut grafikken ser genial ut og historien virker veldig bra gleder meg. takk for linken Soraki
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
No problem
Just kill him with your awesome
  • 0
Her har du gameplay. Det er ikke mye, men det er litt!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
gleder meg!
takk for filmene og den gode oversetninga.
foresten har du skrevet "to mindre blader" som jeg tipper skal være "to mindre kniver"?
  • 0
Assassin's Creed II ser meget heftig ut og kan bli nok et gullkorn. Gleder meg i alle fall til det lanseres
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gleder meg masse Men er det noen som vet om det blir 16+ eller 18+ ?
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
blir nok 16+. trur ikke det blir 18+
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
Det var det jeg håpet på.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
nokså sikker det blir 18+
  • 0
Det hadde vært det beste. Og tviler sterkt på at det blir 16

Alle Black editions skal følge med: figur, artbook, sound track, behind the scene og 3 missions mer?
  • 0
det er ikke lenge igjen nå!^^
  • 0
nei det er ikke lenge igjen nå blir fett
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
Så vidt som jeg veit så er det 3 ugaver

-Spillet

-White Edition
og
-Black Edition

Men hva er forskjellen på Black og White edition? man får jo med figur å no andre små ting i begge utgavene
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
du får tingene i andre farger

Lagt til 2009-11-01 13:13:
menne det er ikke helt riktig det som er skrevet... spiller foregår ikke bare i carnivalet men fra 1476-1503 så det er faktisk 27 år dette spillet foregår under!
  • 0
åja den kommer heller ikke den 17. men 19. november
  • 0
jaja skrev bloggen i juni og da stod det at det kom ut 17
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
Har dere sett den videoen som ligger ute på PS store? virkelig bra! anbefaler alle og se den, 15min spillefilm av assassins creed
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Noen som har Black Edition her? Ville satt ubeskrivelig mye pris på om noen ville selge den til meg.. Spillet selv kan du godt beholde, men det er pakken, innholdet og statuetten jeg er ute etter. Betaler 800 kr for den.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
meget iriterende at spillet er tekstet på norsk... kanskje det blir borte om jeg stiller X-boxen på engelsk? er UTRULIGT slitsomt å høre at et brev blir lest opp på engelsk og så er det skrevet på norskt.. damn.

jeg vil ikke ha norsk i spillene mine
Bygones
  • 0
Herre, er det så ille, da?
Hadde det vert dubbet hadde jeg skjønt det, men teksting er vel sært å klage på, synes jeg.
Synes det er helt ok at spillet er tekstet på norsk, jeg.
Jeg er nemlig ikke en sånn anti-norsk freak.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!