Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har gjort det igjen...
For noen dager siden la jeg en liten dings på ett lurt sted så jeg skulle finne den igjen, dette var noe av det dummeste jeg noen gang har gjort.
Nå går jeg her og snøfter å finkjemmer grøfter som en grevling i kveldsol.
Jeg kan ikke med min beste vilje huske hvor jeg la det faenskapet, hvem i hælvete har vært her og rappet det.
Det er som regel den første tanken en tenker når slikt skjer, hvem har rappet det. En mere patetisk måte og slippe å ta på seg skylden på eksisterer neppe. Men det er nå en gang slik, en vil ta vare på sitt eget ego. Jeg mister da aldri noe...

Jeg driter forøverig i om jeg aldri ser den dingsen igjen, det eneste jeg vil vite er: Hvor ble den av.
Det er ikke å miste ting som irriterer meg, det er at jeg ikke veit hvor de er. De selger enda en slik liten ubrukelig dings, så faen kan ta den for min del, bare jeg får vite hvor den tok veien...

Men nå skal jeg lære fra bibelen og gjøre som Noa, jeg skal kjøpe meg to av alt så jeg kan miste en
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Da er vi to!
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Du veit det er ett bra sted når du ikke finner det selv..;)
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Sånn gjør eg heile tida
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg også;)
Children of Bodom <3
  • 0
dei fleste gjer detta veldig ofte, merkli nåk har dt ikkje sjedd mg siden eg flytta ut..... hmmmm kan dt ha nåke md at dt ikkje e plass på hybelen min te at nåke kan forsvinna :P
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
legg det under alt rotet ppå rommet ditt!
når du en vakker dag rydder, dukker det plutselig opp :P
Why care when you have the option not to?
  • 0
pugger du sunde-tekster?
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
akkurat som ekorn hehe
  • 0
ah hvor mange tinng har ikke jeg mista på "det lure stedet"
Buuuuuuurn!
  • 0
Hehe... Denne er Sunde inspirert ja...
Av to grunner, Sunde har en meget bra tekst.
Og jeg ville se om så mye som en her har hørt Sunde
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!