Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I følge den nye episoden av Qore snakker Veronica Belmont i fortid om E3 og en privat demostrasjon av PSP GO fra SCEA direktør Hardware John Koller.

Her er litt info om konsollen:

*PSP GO er mindre en PSP 3000, hvor du skyver den øverste delen sånn at du får frem D-Pad, D-pad, velgeknappen, startknapp, og tradisjonelle ansikt knapper.
*Skjermen skal være 3,8 inches.
*Maskinen er 44% lettere en PSP 3000.
*Det er ingen UMD stasjon.
*Det er en Memory Stick Micro port på maskinen.
*Den er Bluetooth-kompatibel. Sånn at du kan bruke headset å koble den til telefonen din.
*Enheten Oppdateringspakke er på 16 GB flash-minne.

Koller sier også at det kommer et nytt Metal Gear og et nytt Gran Turismo til PSP også. samt at de viste LittleBigPlanet Portable i aksjon.
Bilde nedenfor er av PSP GO.
Kilde: PSP GO

Nå er det bare å vente til Sony's pressekonferanse på tirsdag for flere annonseringer og info om spill.

En nyhets blogg vil kommer snart, med flere nyheter.

Hva synes dere folkens?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Spennende! Men, jeg er kritisk selvsagt.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Ja, selvfølgelig er du kritisk xD
Det er jo zatzinki vi prater om her, ikke slemt ment. du vet hva jeg mener
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Abonnerer du på Quore?

Dette er store nyheter, gleder meg til å få fingrene mine på denne skjønnheten!
Just kill him with your awesome
  • 0
Jøss! Den var jo dritkul O.O
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Kall meg sær, men jeg kjøper ikke hele greia med "små dårlige" konsoller. Skal jeg på tur tar jeg med laptop og spiller ordentlige spill
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
liker også bedre konsept bildene, takk Juzi. Den nye ligner på en liten frisbee, og jeg hater frisbee-er
  • 0
sykt jeg leste det på VG sin nett side.. Kult er alt jeg har å si
  • 0
YEAY endelig er helt sikker på at PSPGO! kommer ut
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Den var lekker! Men jeg har en PSP fra før.. Er ikke helt sikker på om det er positivt eller negativt..
Love is our resistance!
  • 0
Er dette en "PSP 2" eller er det som DSi, bare en ny modell av den gammle?
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Er som DSi tror jeg.

Slå meg på ræva og kall meg Berit, men jeg er fryktelig skeptisk til denne. Tiden får vise.
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Gleder meg Har både Phat og Slim men ikke 3000.
  • 0
Dere vet det bilde over den dærre andre "liksom" modellen av en PSP, den så så JÆVLIG mye fetere ut! (Den med Skjermen helt ut i kantene og slikt)
___
Denne. blir som dette... (.__.) (<- actual model)


Hvorfor holde på dette "( )" tema på formen på den. Da ble den jo bare SKIKKELIG HEFTIG ROFLDUMPSHIT lame, som den første PSP'n. (og den ser faktisk slik ut enda ;O )

Vel. Håper de gjør noe gøy med den, jeg kommer ikke til å spille på en slik baisj.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
dritt kul
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Dette kan bli bra. Tror jeg må ha en håndholdt konsoll snart, og da kan jo kanskje PSP GO bli ett kjøp.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Interessant...
  • 0
Glad jeg valgte å ikke kjøpe PSP, skal selvfølgelig kjøpe PSP GO nå Håpte på at det skulle komme 2 sånne joystick greie slik den ble ennå mer lik en vanlig håndkontroll, men ser bra ut dette.
  • 0
Likte konseptbildene mye bedre.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
jævlig kjipt for sony at det her ble spoila rett før E3 ><
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Vel, Caveman, det ble offisielt via Qore, Qore er nesten som "Xbox Live Gold" for PS3 i USA og er en tjeneste som gir ekslusive demoer, intervju m.m. Og det var via Qore det ble kunngjort, så det var med andre ord Sony som kunngjorde det.
Mest sannsynlige for at Playstation fans skal ha noe å glede seg til på E3.
  • 0
Så litt klumpete ut
Men det er jo ikke utseende som teller da
Blir sikkert den beste håndholdte konsollen på markedet i fremtiden. Eneste vi kan håpe på nå er at den får flere spill enn det PSP fikk xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Dette høres meget spennende ut og gleder meg til å få vite mer på årets E3

Takk for en fin og informativ blogg ps3 er bra
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
PSP Slim, PSP 3000, PSP Lite.. Nei, jeg er godt fornøyd med originalversjonen jeg, men det blir spennende og se hva de får til med denne.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!