Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Akk ja.

Jeg skulle være nostalgisk idag, å finne fram de gode gamle spillene mine som jeg spilte da jeg var en liten pike. Warcraft 2 er det eneste jeg har funnet så langt, og jeg plasserte meg i ekstase foran datamaskinen min for å sjekke etter om det gikk an å spille det. Men den gang ei. Windows vista går meg på nervene nok en gang. Den eneste erroren som kommer opp er "does not support widescreen mode".
JEG TRENGER DA FOR FANDEN IKKE SPILLE DET I WIDESCREEN MODE HELLER!

Jeg har googlet fram og tilbake og finner ikke ut hva jeg skal gjøre. Idag er heller ikke google min venn i nøden.
Har lasted ned Sim City 2000 (som sikkert er hundre år gammelt), og det funker!!

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få det til.
Jeg hater deg, vista operativsystem.
Er det noen her ute som vil gjøre en liten jente glad ved å fikse dette for meg?
Jeg har Warcraft trang akkurat nå!!!

Mvh Ellen.
Real friends stab you in the front
  • 0
Kan nok ikke hjelpe deg der
En Fuego!
  • 0
Se, vis du tar å følger disse enkle trinnene som jeg nå skal ramse opp så vil du nok klare å få spillet til å fungere.

1. Ta å se på hånden din.
2. Du vil kanskje ikke ha noe i hånden din.
3. Se på lommen Min.
4. Putt hånden ned i lommen min.
5. Hør en god lyd.
6. Ta slike repetisjoner 50 ganger hvert minutt.


Dette kan funke på en vilt fremmed, men ikke på meg.
Spør en venn om han har Windows XP CD ! (Y)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Nå har jeg aldri vært en ekspert på Vista man du kan nå prøve å høyreklikke på WC2 på skrivebordet og så gå på properties og compability og sette det som 640 x 480 screen resolution..hvis det går an på vista da
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Kan desverre ikke hjelpe deg der...

Noral; ahmahgawd...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Høyreklikk på snarveien (den som starter spillet), og velg 'Egenskaper'. Så går du til 'Kompatibilitet'-fanen, slår på kompatibilitetsmodus og velger Windows XP. Og hvis ikke det funker, så prøver du å velge Windows 2000 isteden
  • 0
God ide The-gamer! Prøvde begge dele, men den erroren popper opp enda :/
Jeg får jo ikke installert det engang, så jeg gjør det på autorunfilen. GJØR JEG NOE RIKTIG? Jeg har snart ikke nerver igjen xD
Real friends stab you in the front
  • 0
Høyreklikk på Warcraft 2 iconet of velg "Kjør som administrator"

Hvis det ikke funker, gå for Noral's ide..
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Er spillet instalert, eller kommer meldingen opp imens du instalerer?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
kommer opp om jeg prøver å trykke på setup eller install
Real friends stab you in the front
  • 0
Prøv å starte det i Windowed mode da.
  • 0
Hvis du ikke engang får instalert det, da er du i ganske deep shit.. Det er vel faktisk ikke mye du kan gjøre da, dessverre.. Warcraft 3 kanskje?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Compability mode for XP maybe?
Trykk egenskaper så finner du det.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Det er Warcraft 2, det kan hende at Vista ikke vil at det skal funke i hele tatt men da prøver du dette her:

Av installer Warcraft 2, der etter høyreklikker du og kjør som administrator på setup.exe filen! IKKE AUTORUN MEN SETUP FILEN! Ettersom autorun linker bare til setup.exe filen. Tror den heter setup. med exe, ettersom det er så gammelt.

Installer spillet med administrator godkjenninger etter det gjør du dette:

Last ned:
http://ftp.blizzard.com/Pub/war2/patches/pc/war2_140.exe

eller vist du har ekspansjon pakken last ned:

http://ftp.blizzard.com/pub/war2/patches/pc/w2xptch.exe

HUSK Å KJØRE ADMINISTRATOR PÅ DISSE OGSÅ!

Etter dette går du på skrivebordet også høyreklikker for å finne ut hvem fil som blir kjørt.

Det er vel fil plassering trykk der så skal den filen bli merket blå i mappen som åpner seg. Da gjør du følgende:

kjør dette programmet i kopatbilitimodus

Windows 98 eller 95 ikke XP.


(kanskje, prøv uten FØRST)Etter det kryss av kjør med skjermoppløsning 640*480

DEAKTIVERE VISUELLE TEMAER
DEAKTIVERE skrivebords sammensetning(kan hende den bare er i Windows 7
deaktivere skjermskalering ved høye PPT-instillinger
Kjør dette programmet som administrator!

Si ifra om dette ikke funker.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg ville nok fått installert Windows XP eller Windows 7. På Windows 7 har du en slags XP modus, det kan jo fungere .

Windows 7 RC kan du jo laste ned gratis, så hvis du installerer det på en annen partisjon av harddisken har du både Windows 7 og Vista . Du må for all del huske å ikke erstatte Vista med Windows 7 da.

W7 RC kan lastes ned her:
http://www.microsoft.com/Windows/Windows-7/download.aspx

Vet ikke om dette er noen løsning på problemet, men det er det beste jeg kan komme på...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jonas A D.

For det første trenger du en prosessor også veldig mye ram for at det skal funke er ikke alle datamaskiner som kan det engang. Du trenger også en prosessor som funker og kan visualisere Windows XP.

Du kan igjen erstatte Vista med Windows 7 ettersom Vista legger seg i en mappe som kalles. Windows.old der kan du skaffe bildene dine tilbake og alt annet som lå på programfiler, Windows, dokuments and setting mappene.

Mange fortrekker Windows Vista og jeg synes den var bra og er enda god nok. Vista funker like bra som XP vist du klarer å bruke Vista.

Denne løsningen du skrev her kan gjøre at datamaskinen ikke er oppgradert, ikke klarer å håndtere det visuelle desktop en også mye annet. Er mye fordeler og ulemper med alt sammen.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Høyreklikk på ikonet, velg properties/egenskaper, velg fanen compability/kompabilitet, kryss av for run this in compability mode for:, så velger du det operativsystemet warcraft støtter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!