Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg bøyer meg i støvet for Anders Bye. Fanthomas er rett og slett genialt. Jeg syntes virkelig at Anders Bye, Jesper Sundnes, Rasmus A. Sivertsen og Ove Heiborg fortjener en gullrute-pris eller noe liknende. Jeg har bestemt meg til å lage en bloggserie om de ti episodene som har kommet og som kommer. De kommer litt etterhvert, så jeg lager de når jeg har tid. Er ikke sikker på om noen har gjort det før, men hvis ingen har gjort det, ikke gjør det! MIN IDÈ!!



I videoene som er lagt ut på www.vgtv.no framstiller VG Jan Thomas som en superhelt på en utrolig morsom måte! Jeg ler meg ihjel hver eneste gang jeg ser på det, og blir ikke lei av det!

Sammen med sin medhjelper/kjæreste/sønn? Christoffer må Jan Thomas bl.a. beseire Catwoman (Anne Kath Hæland,) The Fiddler (Aleksander Rybak) og mye, mye mer!

Med morsomme replikker og scener fanger filmen deg opp, og du tørster etter mer!

Følg med på min bloggserie om Fanthomas framover :)
Smerte er bare en venn som minner deg på at du er i live.
  • 0
Kødder du eller?
Skal du skrive en bloggserie om en dårlig nettserie bestående av korte snutter?
Bare gi opp.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
haha, OH my GAD! Jeg synes Fanthomas er litt festlig ja
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Jan-Thomas som hva? Super helt som dreper folk?
FOR THE HORDE!!!
  • 0
Ser ikke denne serien av prinsipp. Herregud som jeg hater Jan Thomas
We could have arranged to have you carried
  • 0
Fanthomas har jeg ikke sett mye av, og kommer heller aldri til å se noe mer av det. Slikt er ikke underholdning i mine øyne. Det blir litt som å stikke seg i armen med en kniv, og påstå at det er godt. Fanthomas er ikke annet enn døll underholdning. Men det er kanskje det norges befolkning vil ha?
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Velkommen etter... Men festlig serie ja.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Denne nettserien er sinnsykt oppskrytt syns jeg. Ikke min type humor i det hele tatt.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Blir spennende å se
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kanskje jeg skal sjekke denne Fanthomas ut?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Genial serie!

Følger med
Hasta la-vista baby!
  • 0
Hater Jan Thomas - Elsker Fanthomas.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Den eneste grunnen til at jeg er glad i Jan Thomas, er Fanthomas!
  • 0
Jævelig bra serie, er like artig vær gang.
  • 0
Skal du skrive en bloggserie om det?
Har vi ikke nok bloggserier?
  • 0
Fanthomas er geniaaalt
  • 0
har vi bloggserier?
FOR THE HORDE!!!
  • 0
Ny episode i dag.
Wooohooo!!
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Fanthomaaaaaaaas!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!