Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg kan begynne med og forklare hvorfor jeg kommer til og kalle alt jeg kommer med her Life sucks, get a fucking helmet. Det har egentlig en enkel grunn. Livet er ingen dans på roser, den som påstår det bør legges i tvangstrøye og sperres inne på kokobingen fortere enn faen. Livet vil gå opp og ned, for det meste ned. Dette er det ingenting noen kan gjøre noe med så en kan like godt kjøpe seg en hjelm... Livet er som ett kvinnfolk, tvert en prøver seg på noe pøses det drinker, vaser og annet faenskap i hue på en...

Idag kommer jeg til og sette mitt skråe blikk på livets gang, og lete etter en mening med ting.
Alle vi begynner som snørrvalper, små, uskyldige og dumme som ei tom bøtte med vann. Det siste her er noe som henger med mange lengre enn de selv aner.
Så kommer skoleårene, hvor vår egenart taes vekk og vi gjøres til lydige slaver av systemet.
Når skoletiden er over er det bare og finne seg en jobb, tid er da noe en aldri får nok av. Jobben tar det meste av tiden så alle drømmene en hadde går dukken. Midt i dette tidspresset og annet faenskap får en sine egne snørrvalper, noe som gjør at en iallefall kan si takk og farvel til drømmer og opplevelser.
Så blir en pensjonist, og gammel. Kroppen er utsiltt etter ett hardt arbeidsliv, så en kommer seg ikke så alt for langt. En blir som regel hjemme og passer barnebarna som nå har ankommet, så fritid til og leve sitt eget liv er bare og glemme...
Etter dette er det kvelden, da får en seg en ny hybel på 2x1 meter med lokk...

Så er det noe mening med livet, faktisk så er det en mening med det.
Jeg har beskrevet den ovenfor dette
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Nå kom jeg i julestemning!
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
hehe, du minner meg om ein lærar eg hadde på GK, livs mottoet hans e: "Livet ær ett hælvete åsså dør du"
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
OK, du trenger lykkepiller Kengro ;)
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
helt enig med deg på denne bloggen kengro
Buuuuuuurn!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!