Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Lest og forstått og alltid fulgt.

Dette er jo generelle internett regler. Å ta å utgi tekster for å være sine egne. Du kan bli saksøkt for sånt vis man ikke sier hvor det da er hentet fra. Skriv bare "Source: <text>" i bånn da.

Har du "stjålet" noe, så er det ikke noen unntak. "Døde du, så døde du" lxm.

De prøver da for faen bare å holde deg på banen og ikke få deg fengslet. (og, ja. Du tenker kanskje, "Hvem vi da finne det ut?" "Hvem bryr seg".. Dette er det alle som raner banker tenker også..)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hmm. da må jeg forandre på en blog og mit krypinn Men når jeg legger ut ting, så er det bare for å dele det jeg fant hvis jeg fant noe bra

Lagt til 2009-05-11 23:36:
men når jeg trykker på rediger på bloggen min så skjer det ingenting... Jeg forandret på krypinnet mitt, men som sagt så fikk jeg foreløping ikke forandret bloggen... Men jeg sa jo egentlig ganske klart i starten "Måtte bare legge ut denne vitsen for den gav meg laterkrampe". Vent litt det hørtes forstat ikke helt ut som om jeg sa at jeg hadde funnet den på nettet, men det var det jeg prøvde å si
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Hva med å starte en Lolly Links tråd på Off Topic?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Samtidig som jeg er fullt og helt enig med hva som sier her, synes jeg måten du legger dette fram på er helt forferdelig, Strategeist.

Å skrive en bruker blogg, samtidig som du rett som det er "bestemmer" at vi SKAL lese den, funker ikke...
Ikke bare fordi jeg hater at folk forteller meg på denne måten hva jeg skal gjøre, men også fordi at en god prosent av brukerne ikke vil se bloggen i det hele tatt!

Mitt forslag er heller å lage en artikkel til hovedsiden, eller enda bedre: Skrive en PM som da blir sent til hver og en bruker, som en slags announcement.


Som sagt, så støtter jeg HVA du sier... men ikke HVORDAN du sier det... hehe.
  • 0
Å i det hele tatt minne om en slik regel burde ikke være nødvenidig..

Btw zelda7:

Det burde være mulighet for å være uenig og diskutere med moddene. Moderatorer er ikke ment som guder som alltid har rett uansett hva de mener. Om moddene driter i hva andre har å si er ikke det bra, det er et ganske alvorlig problem.

Kanskje lurt(som arneisback sier) å lage en artikkel eller sende en pm rundt i stedet for en blogg ikke alle leser.
  • 0
Når det gjelder sletting av blogger, så er det noe vi gjør for at ikke stengte blogger skal samle seg opp som spam i blogforumet. Da er det bedre å slette de bloggene som uansett ikke skal være der.

Når det gjelder påstanden om at moderatorene ikke hører på hva brukerne har å si, så er det feil. Vi er også helt vanlige brukere, men med noen flere rettigheter og plikter. Derfor er vi også opptatt av at forumet skal være så aktivt og hyggelig som mulig, og ikke for strengt. Vi lytter selvsagt til hva som blir skrevet av input fra brukerne.

Og arneisback: Det er dessverre danskene som har styringen med masseutsendelse av PMer. Jeg skulle gjerne sittet de neste 24 timene og skrevet en individuell PM til hver enkelt bruker på den norske delen av siden, men nei. Jeg har to prøver og to innleveringer denne uken.
Jeg tror ikke vi ville nådd noen flere enn de som nå leser bloggen ved å lage en artikkel av dette. Det ville uansett tatt betraktelig lenger tid før en slik artikkel eventuellt ble postet om JC hadde godkjennt det. I det hele tatt fant jeg det enklere å poste en tråd og flytte den til bloggforumet som sticky. Og CAPS LOCK har en tendens til å nå frem over nettet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
iharal3:
Moderatorer er ment som guder som har rett uansett hva de mener omhandlede styringen, lovene, banningen, reglene, og generellt alt som har med GR community å gjøre.

Fortsatt Strategist:
Hva med å lage en Lolly links tråd?
(Istedenfor et helt subforum...)
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Roger that
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
"Moderatorer er ment som guder som har rett uansett hva de mener omhandlede styringen, lovene, banningen, reglene, og generellt alt som har med GR community å gjøre."

Nei. De har alltid siste ordet, men de har langt fra alltid rett. Om en moderator har gjort en feil, skal mann si fra.
  • 0
Takk fro støtten Andreas-Fox og Jonakram. Det er så trist med enne regelen. Buhuu!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
iharal3:
Finn meg den feilen. Visstnok kan en mod gjøre feil som f.eks når en av dem greide å slette hele The Hyrule Soldiers tråden, men hvis noe skal slettes, eller om noen skal bannes av moddene, er det blitt diskutert av moddene før de gjør noe stort. De velkommer nok meningen din, men klaging, som Nintendodude og Andreas-fox visste over, tror jeg de klarer seg uten.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Nå vil 90% av alle gode humorblogger på Gr bli stengte.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Wow. Nå må du gå helt til tull.no, Ikkepedia, eller humor911 for å få en god latter.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer Zelda7:
Det er du som har et problem hvis du ikke greier å leve uten Nintendodude sin overhellige Kopiere/lime inn skillz. Nintendodude har på ingen som helst måte bidratt til å skape optimisme hos meg. Alt han klarte var å få deg + noen andre til å... lese noe annet. Og dere likte det. Men det var jo ikke hans arbeid. Hvordan kan dere forsvare det?
Han sa også at det ikke var hans arbeid.
Kan ikke forstå hvorfor Nintendodude da er så forbanna sur? Eller du for den saks skyld.
Jeg gir en platt faen til hvor mye bedre en plagiatblogg er enn andre blogger. Nintendodude påsto at han ikke tok ære for det, men det er jo akkurat det han gjør. Eller dvs, du prøver å gi ham det.

Jeg prøver ikke å ta ære for det. Jeg kom til å høre om noen rare regler i USA, og jeg søkte på noen flere. Jeg lo meg ihjel, og følte jeg måtte dele det med noen. Så jeg var snill og delte det med de andre snille folka på GR med god humor. Du er sikkert robot, og har derfor ikke humor (eller liv.) Det er bare ett fåtall som ikke synst sånt er morsomt, og jeg sa at jeg ikke tok æren for det, og la igjen en link. Jeg prøvde aldri å ta æren for det. Jeg er skuffet over at du tror jeg er så ego.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer zelda7:
Fortsatt Strategist:
Hva med å lage en Lolly links tråd?
(Istedenfor et helt subforum...)

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=11956&page
=1&last=2008-11-28+17%3A54%3A10


Siterer iharal3:
Nei. De har alltid siste ordet, men de har langt fra alltid rett. Om en moderator har gjort en feil, skal mann si fra.
Riktig. Dog siste ordet er det strengt tatt redaktøren som har, og i mer ordinære saker Kengro.

Man kan fremdeles poste linker til humorsiden. Det egner seg best i en tråd dedikert til slikt, men om man skriver litt om siden det linkes til og litt rundt hvordan man kom over siden så kan man fremdeles poste blogger med humor. Ellers er det ikke all verdens mange blogger som er blitt stengt nå. Det meste har blitt stengt fortløpende hele tiden.

Det er mange morsomme blogger her, som folk har skrevet selv. Om du regner fire-fem blogger som 90% av humoren her, så må du nok se nøyere gjennom forumet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nintendodude:
Å miste en blogg du brukte 10 sekunder på, er jo skikkelig KRISE. Det er jo bare retardert å bry seg så mye på grunn av at du ikke får runke deg igjennom blogger. Du fraskriver deg ikke akkurat æren når du lager et helt bannekalas om at bloggen du lagde, ble stengt.

Hvis du følte for å dele det, kunne tråden Strategist la ut, være ett sted å poste den. Ikke skriv blogg, det blir for teit.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
...
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
zelda7 hva er det du er så frekk i kjeften for? Det må være lov til å være uenig med deg uten at du skal bli så forbanna frekk i komentarene for det?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Dere burde ta plagiat-skjekker på medlemsanmeldelsene også - om dere ikke allerede gjør det på alle som blir publisert. Jeg har ved flere anledninger oppdaget anmeldelser som helt åpenbart har vært kopiert fra en annen side før. Dere burde kjøre en liten test med Google, evt. prøve å få til en funksjon lik Spillmagasinet sin hvor anmeldelsene må bli godkjent av en moderator før de kan bli publisert.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hvis jeg ser forskjeller i skrivestil eller skriveferdigheter på anmeldelser og hva brukeren vanligvis poster, så sjekker jeg opp mot Google. Vi har slettet svært mange plagierte anmeldelser. Men vi har dessverre ikke mulighet til å sjekke alle. Og moderatorverktøy er ikke høyt prioritert i Danmark.
Hvis man oppdager en plagiert brukeranmelselse er vi svært glade for om vi blir varslet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Men vi har dessverre ikke mulighet til å sjekke alle.


Nå er det ikke merkverdig mange anmeldelser som lastes opp til GR hver dag heller, og dere er 9 moderator til å fordele plagiat-skjekken på. Det er omtrent mellom 1-5 anmeldelser som lastes opp på en dag, og man trenger strengt tatt ikke skjekke mer enn ingressen, eller litt av starten til brødteksten i Google for å finne ut om den er kopiert eller ikke.

Så det er vel egentlig ikke noe verre enn at en av dere setter dere ned 5 minutter hver dag for å skjekke om det dagens anmeldelser er noen plagiat-kopier. Nå er vel også noen av moderatorene nærmest inaktive også virker det som, men det skulle vel ikke bli så mye bry med 5 minutter om dagen uansett?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Andreas-Fox:
Likesidig må jeg få være uenig. Men ingen av partene har krav på at ingen skal være frekk i kjeften. Så lenge det ikke går på personangrep.
Ytringsfrihet funker ikke bare til din fordel.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Ja zelda7 ytringsfrihet!
Enig at alle skall få kunne si det de mener (tilnærmet), men det er jo det dette her handler om! At man skal få kunne poste blogger uten at enkeltpersoner sletter andres arbeid (utsagn), eller blokkerer det!
Om man har lyst å poste en kommentar med et "limt-inn" inlegg, så skal jo det være 100% lovlig, i følge ytringsfriheten! Er de fult ut plagiat, skal man selvsagt ikke legge det ut (-som egenprodusert), men så lenge bloggeren har som formål å informere, skape diskusjon eller starte en god latter hos leserene, SKAL det være lov! I hvertfall på en side som denne...

Og det du sier om at man ikke skal få poste en blogg bare fordi man ikke har sittet i mer enn 1 time med dem, er bare bullshit! Og det er det jeg mener at moddene ikke skal slå ned på. Mange morsomme og informative blogger har kommet netopp fra sånne type bloggere. Blir det forbudt, så kommer ikke disse til å gidde å blogge mer og da får vi pluteslig halvert antall blogger på sida!!
Bare fordi alle ikke enten har så mye erfaring i blogging, eller like mye tid, så betyr ikke det at de ikke skal få poste blogger her. Og om de ikke gidder å ta seg så mye tid til å poste på et sted der det er hundre prosent frivillig å poste, og bare er en fritidsaktivitet, så skal det også være mulig å lage noe kjapt og enkelt, OG interresant for potensielle lesere... uten at det blir slettet av noen andre



Stategist:
Etter min mening dekker ikke den forum-tråden (lagt ut på link) alt det som tas opp her. Jeg tror isåfall det bør være en mer åpen forumtråd, denne er mest rette for film- og videolink posting. Og jeg tror ikk det er så mange som får med seg det alt som står der (bare 66 inlegg so far)...
hvis det for eks. kommer lengere tekster der, tror jeg ikke mange gidder å lese..
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Siterer zelda7:
Andreas-Fox:
Likesidig må jeg få være uenig. Men ingen av partene har krav på at ingen skal være frekk i kjeften. Så lenge det ikke går på personangrep.
Ytringsfrihet funker ikke bare til din fordel.


Du kan jo bruke andre uttrykk enn:
"Det er jo bare retardert å bry seg så mye på grunn av at du ikke får runke deg igjennom blogger.
Og siden du forguder moderatorene så mye, så kan du jo følge reglene du også da? For det der er nemlig farlig nær personangrep.
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Endelig ble det klart. Får håpe det blir slutt på at folk poster en blogg for å si "HAY, JEG FANT EN VITS, "blablablababla", HAHAHHAHA", selv om det ikke har vært så veldig mye av det. Husker jeg ble møtt med "Jah, men hva zå?!?!" når jeg poengterte det i en blogg.
www.steinskog.me
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!