Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Omsider, etter 3 veker og 3 dagar har eg fått PS3'n i hus igjen. Den svarte vidunderboksen begynte å streika rundt påsketider. Maskinen klarte ikke å lesa diskar skikkelig, så spill og filmar frøys jevnt og trutt. Så eg leverte an inn t service fredag 17. april. De sa det kom t å ta ca. 3 veker og at de skulle ta kontakt med meg når eg kunne henta maskinen igjen.

Godt at eg har PSP'n liggande på lur, ellers så hadde det nok blitt 3 ganske kjipe veker. Ape Quest e forresten et artig spill hvis du har noen ledige minutter i løpet av dagen...

Uansett, idag fekk eg beskjed om at eg kunne fresa ned t butikken og henta maskinen min. Alt gjekk på garantien så eg betalte ikke ei krona. Kan ikke si meg aent enn godt fornøyd med behandlingå eg har fått som kunde:)

Så nå kjenne eg ein som ska kosa seg med inFamous betaen ikveld! Endelig fekk eg noe igjen for å vere GR-club medlem!!
  • 0
kossen, streika an?
  • 0
BD-drivet klarte ikke å lesa diskaane lenger. Spill fryste i hytt og pine, og det gjekk ikke ann å installera spill som f eks. RE5

Ska få det med i bloggen;)
  • 0
Regnet med det var herlig å få maskinen tilbake

Ape's Quest er et veldig bra spill - synes det selv
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!