Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Enkelte ganger er jeg sikker på at det sitter en ()=/()"¤%&!!! IDIOT og deler ut ammo på spill, denne tomsete, innavlede gnomen liker tydeligvis å gi meg kuler av 100% ekte bomull.
Måtte faen ta denne idioten, denne løkpølsa har kostet meg mange timer med god nattesøvn.

For ikke så alt for lenge siden heiv jeg Killzone 2 i ps3en, tok ladegrep og bega meg ut i krigen for å slakte noen stuter uten nåde. Det gikk absolutt ikke som tenkt.
Den første idioten jeg traff på var enten vaksinert mot bly heller så hadde jeg nok en gang fått utdelt bomullsammunisjon, jeg ga gnomen alt jeg hadde og den idioten sto der og hånlo av meg. Hvorfor i alle hælveter er det ikke en knapp i alle spill for å hive geværet i trynet på slike? Jeg hadde gjort mye mere skade da enn jeg fikk til med det udugelige blåserøret av ett gevær. Gi meg en fokkings vannpistol og maursyre... Alt er bedre enn en softgun med bomullskuler.

Killzone 2 er ikke det eneste spillet med denne sykdommen. Bf 2142 har mye av det samme syndromet. En kan ligge der med sniperen og skyte kule på kule i det tomme kraniet til stuten en sikter på, men kreperer det møkkalasset. NEI. Denne elendige gnomen sto langt nok frem i køa til at han fikk vaksinasjonen mot varmt bly. En kan tømme magasin på magasin rett i hue på stuten så en ser hjelmen rotere etter hvert skudd men ikke faen om det biter på, jeg kan bli så forbanna.
Bernt Erik er den værste og treffe på når det er slik, der får en stakkar bare en sjanse. Jeg har forbant den gjøken opp og ned samtlige tre i trøndelag hundrevis av ganger, ikke at det hjelper det dugg da han på ett mirakuløst vis aldri har bomullskuler. Pokker...

Min tid med Telehor er og snart forbi, når det dukker opp nett en kan spille på i over 2 minutter må en ut i krigen på 2142 igjen. Rusten som en gammel toyota og med slike motstandere kan det bare gå en vei. Til HÆLVETE

Fuck this place, it's bullshit. I'm outta here
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
  • ES
  • ES
Hater det selv, faen ta slikt.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Haha, uff ja! Opplevde dette på COD4 i går kveld. Buhu, det suger å skyte noen uten effekt.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hater sånne folk
En Fuego!
  • 0
Its not the bullets, it's the aim, dude. Bare spør Bernt'n!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Jess, har hendt med meg og noen ganger. På CoD. Jeg tømmer et magasin på klosshold, og fyren overlever. Så i løpet av 3-4 skudd steker snørrungen ræva mi!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Haha, det hender for ofte på 2142 at skudd ikke registrer seg, men "liker" best når du sitter i gunship, og du skyter ut en tv missle etter et anna gunship å skuddet går rett igjenom . weey..oh wait.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Dritmorsom blogg om noe jeg selv hater noe inderlig mye.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
I know the feeling. Opplever akkurat det samme på BF2142, dog jeg har ikke tatt sjansen på å begi meg ut mot Bernt Erik & Co enda. Misstenker likevel at det egentlig er siktet mitt som ikke duger. Jeg kan iallefall ikke skylde på musen - ikke nå lenger.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg foretrekker også slike spill der man tåler lite, så får man tatt has på motstanderne når man skulle fått has på dem. Derfor liker jeg CoD4 så godt, og det har jo i tillegg hardcoremode, som gjør at man kan dø hvis man blir truffet av ett enkelt skudd fra livet og opp
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Forventet en blogg om sterilitet, men lagging i online spill er nesten like ille. Få ting som fyller meg med like mye voldelig raseri.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Sikker på at det ikke er du som har litt dårlig aim?
  • 0
Hehe - du er ikke helt alene om å skyte med bomull inne mellom - har selv denne troen nå i det siste

Men det er moro å spille sammen med deg og du har da klart å ta meg ut noen ganger da

Det som er så bra med Battlefield 2142 er at den ene dagen spiller du som en helt og ligger på toppen av listene, mens den andre dagen soper du bunnen - med andre ord, stor variasjon til tider altså

Håper at både du og Strategist kan bli med å spille sammen med oss i <TB> - det hadde vært moro det - jo flere, jo mer heftig er det og så kan vi sitte på vt å snakke taktikk samtidig

Men igjen Kengro - en artig blogg jeg lo meg skakk av
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har ikke skjedd med meg i online hittil.

Tror jeg har sett en som akkuratt skjedd med deg! På online.
  • 0
Siterer iharal3:
Sikker på at det ikke er du som har litt dårlig aim?


Er nok en del av problemet det og ja, jeg har aldri vært noen fps spesialist. Men det forklarer ikke de gangene jeg har krysshårene midt i panna på de, det er de gangene som driver en stakkar til vanvidd
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Hvis krysshåret stod i pannen på noen i Killzone e det helt avhenging av avstand og våpen om du treffer eller ei.

Standard rifla til ISA skal treffe ganske bra opp til 150 meter, standaren til Helghast derimot er ikke noe å prøve medetter 20 meter spredningen er så stor at det får hagla i spillet til å bli ren sniper.


Regner med at dette ar nettspilling?
Atter en gang sørger telenor for latency som sørger for leveransen av softgun kuler.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!