Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Først en advarsel... Er du på jakt etter noe positivt og krydre hverdagen med bør du komme deg ut herifra fortere enn faen, jeg er ingen optimist...
For de som vil klage på min pessimisme kan jeg advare mot at det er bortkastet tid, shut the bread cruncher

En ting har irritert meg idag. Oppfinnere...
Jeg vil ta meg for de i prioritert rekkefølge:

1: Oppfinneren av fjernkontroller... Hva feilet idioten, hvorfor alle disse meningsløse standardene. Lever apparatene uten fjernkontrollere og selg multikontrollere ved siden av, jeg har faen meg ett fjell av disse jævelene på bordet. Og faen veit hvem av de som tilhører hva...
Jeg skal ha meg en feit mulitkontroll fortere enn svint.

2: Oppfinneren av KID nummer på regningene...
What an asshole... Hvorfor er ikke det ett KID nummer som følger personen, feks personnummeret... Disse meningsløse nummerene på ørtenhundreogbrødmangel tall gjør meg nesten dårlig hver gang jeg ser en regning. K.I.S.S er ett godt ordtak her, Keep It Simple Stupid

3: Oppfinneren av kaffe som ikke smaker kaffe...
Skal jeg ha varm drikke med sjokoladesmak koker jeg meg kakao, kaffe skal smake kaffe... Vi hadde en standard lenge på det, hvem ba om en forandring på den... Det var ikke meg. Og jeg ble heller ikke invitert til det møtet...

En ting til som irriterer meg er alt det fokuset på at ting kan være farlige for barn, jeg ser ikke problemet...
Sert en på spill er enkelte spill for barn og enkelte spill for voksne, noe som er en fin ordning. Jeg ofrer ikke voldsspilla for at barna skal slippe å se de, det får foreldrene ta seg av. Greier de ikke det er det ikke sikkert de burde ha unger...
Ett ordtak sier at det tar en hel landsby for og oppdra unger, det er feil... De fleste av oss andre landsbyboerne er opptatte og det bryr oss vel forøverig ikke, ikke alle skal svi for det noen tydeligvis ikke greier...
Skal de ta vekk voldelige spill bør de og fjerne voldelige filmer, og for ikke å snakke om dagsrevyen
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Feit mulitkontroll er noe jeg også ønsker, der jeg bor så har vi minst 5 kontroller, en til tv'en, en til Viasat, en til Canal Digital, en til dvd spiller og den siste har jeg ikke peiling på hva den skal brukes til kanskje til en cd spiller ikke vet jeg.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Oppfinneren av blogger; Finn en måte å holde Kengro fra dem :D
  • 0
skummelt mange god poeng :P spesielt 3. og 4.
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
Du er en solskinnstråle som vanlig Kengro :p
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Hehe... Jeg satser ikke på og være en solskinnstråle, jeg trives som satiriker og kritiker
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
gode gamle fjernkontroller
Buuuuuuurn!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!