Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er fire ninjaer i bildet under. De er veldig godt skult så vær tålmodig.

Løsningen ligger lengre nede
Kua sier mooo!
  • 0
Jeg kommer ikke til å bruke min dyrebare tid på dette
En Fuego!
  • 0
Jeg kan ikke finne noen
Shitting dick nipples
  • 0
Ha ha. Helt enig:

Viktig advarsel. Dette må kun utføres hvis du har fritids
Kua sier mooo!
  • 0
If a Ninja can be seen, it is not a Ninja.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Du skal ha et skarpt syn for å legge merke til små detaljer i dette bilde har ikke et større vel?
Jeg sparker rompe
  • 0
de bare gjemmer seg. de er ikke usynlige. Prøv å lete etter feks bulker i stolen eller andre ugjevnheter

Lagt til 2009-04-28 18:11:
Det er nok godt synelig. Du må bare hvite hva du skal se etter
Kua sier mooo!
  • 0
Har ikke funnet en eneste
  • 0
tipper: en er ved den greia forran stolen...en er under bordet lenger bak....en er ved lampen lenger bak..og jeg tipper at d er en ved veggen til venstre litt lenger bak..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
du er inne på noe

Lagt til 2009-04-28 18:18:
jeg kan ikke si noe før fredag
Kua sier mooo!
  • 0
jeg ser 8 ninjaer.
  • 0
O.o Det er sikkert ingen xD Eller så er det høytalerne eller noe som heter ninjaer De som er på hver side av TV'n bak TV'n og på veggen
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • eppi
  • eppi
im in ur picturz, finding teh ninjaz
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Haha.. Er ikke dette den narrestreken med at det plutselig kommer et skrik opp på skjermen? Sorry m8, but its not working
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Har ikke tid til dette her..
Love is our resistance!
  • 0
Men for helvete, er jeg den eneste som bryr meg om den dritsvære blå elefanten som står på stolen?
O.O
  • 0
Tror jeg fant en, en ved høytaler (hvite prikken) eller er det jeg som tar feil og tror det er de runde bass greiene.
  • 0
*slettet*
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Mener du at det er 4 ninjar i det bildet som er i bildet?
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
Et bilde sier mer enn tusen ord..

Tror det er fire ninjaer på bildet i bildet. Hvis ikke er det noe som ligner: en bak gardina, en inni busken, en i skyggen fra fotskammelen og den siste henger i høytaleren til venstre. Am I right?
Just kill him with your awesome
  • 0
Ahhm jeg skjønner, du skal dra en 1.Mai-snarr
"get poor die tryin"
  • 0
Tipper at det er en sånn screamer ja
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Noop. Det er faktisk en her som har alt riktig
Kua sier mooo!
  • 0
En holder høytaleren til venstre oppe i lufta, en holder høytaleren over TV'en oppe i lufta, en gjemmer seg bak gardinen som stikker ut til venstre, og han siste gjemmer seg i bulken som er på benstøtten til stolen?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!