Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sminke er virkelig noe forbanna møkk, med skandaløse bieffekter som gjør det seriøst grønn i ditt kjære fjes, og hvem vil se ut som reneste HULKEN i ansiktet? Jeg har i alle fall ikke planer om dette. Tenk på alle de latterlige fjortissene som tror de blir så forbanna pene med å putte masse stæsj som skal gjøre de til verdens vakreste i verden. Nei, kan de ikke bare putte masse møkk i fjeset. Jeg er sikker på at alle hadde sett bedre ut da. Jeg bare ler av de ufattelig tragiske reklamene med kjendiser som lovpriser produkter som sikkert ikke gjør deg noe penere enn du allerede er.

Bare se på de latterlig navnene som bedriftene bruker; Chanel, IsaDora, L'oreal, Clinique, Dior, YSL, Max Factor. Jeg begynner å grine innvendig og utvendig, noe jeg sjeldent klarer å prestere av noe annet i denne mildt sagt komiske verden. La oss heller bare kaste disse produktene i søpla, eller vent. Det blir kanskje en litt vel pen død for disse drittproduktene. Vi brenner heller de, så sender vi de ut i verdensrommet, så kanskje noen romvesener kan bli skadeliggjort av dette makkverket som noen mennesker har laget.

Dette er mine eksperttanker rundt dette omfattete temaet som er rundt oss daglig, og preger enhver dag i et hvert liv. La oss bekjempe denne "ondskapen"!
Chill hard, man!
  • 0
Finn på noen bedre navn på sminke en det bedriftene bruker? Få se om du tør!
  • 0
Jeg missliker kvinner som sminker

Syns det skal se naturlig ut
My Brain...
  • 0
Ante meg at du brukte sminke Martin...
:D <3<3<3
  • 0
Skjønner hva du mener. Skjønner ikke vitsen med at jenter skal bruke så mye sminke de ser jo nesten like pene ut uten sminke. Litt sminke er fint, men når de har alt for mye ser de bedre ut med uten sminke.
Jeg husker jeg fikk sjokk når jeg så James Bond(Han fra Mamma mia) på en anti-rynke krem. Da var det noe som døde inne i meg seriøst.

Ja ja sminke er nok noe som kommer til å leve i genrasjoner fremover.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Ikke enig. Syntes jenter skal ha litt sminke, men ikke for mye.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Tilbake til naturen! Yeah!
Blå...
  • 0
JEG ER HELT ENIG! JEG FORETREKKER BÆSJ FREMFOR SMINKE
  • 0
Du overdriver noe veldig men mente nok ikke alt tror jeg Eller?

Sminke er i alle fall en fin ting som absolutt ikke burde bli "bekjempet."
Jenter ser bedre ut med sminke og hvis man tenker seg om tar faktisk 90% av jentene og sminker seg.
Jeg lover deg hadde du opplevd en dag uten jenter med sminke hadde du tryglet om å få en ny dag med sminke.
Det finnes så klart de som overdriver til de grader sånn at det ser bedre ut uten
  • 0
Enig med sofus_tha_beast.
  • 0
Sminke faktisk xD Detta er lizzom 2009 dah, folk har lizzon photoshop skillz. No need for dæt shit when u hæv diz shit.
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
The-Gamer det skulle ha tatt seg ut hvis alle berte jentene skulle gå rundt med dritt i trynet. Da hadde de vært attraktive
Zenbyu
  • 0
Men bæsj kan faktisk skremme vekk rovdyr. Det hadde vel ikke vært noe kjekt om alle jentene våre ble spist opp?

Det er bare ren flaks som har reddet dem fra dette frem til nå.

Denne nyttige informasjonen fikk jeg forøvrig fra det lysende medlemmet The Silent Assassin her på forumet.

-
-
-

But 'rly. Den forrige posten min var bare satire.
Sminke er egentlig en veldig fin ting, som fremhever fine ansiktstrekk og gjør dem generelt mer fine å se på. Så lenge det ikke er altfor mye, er sminke veldig fint. Gutter syns jeg ikke burde ha sminke.
  • 0
Litt sminke er fint på jenter
Men hvis vi tenker på miljøet så burde det bli stoppet (ikke det et sminket utgjør den største miljøtrusselen akkuratt, men alt hjelper)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Jenter med selvbruningskrem
  • 0
Jeg synes jenter kan bruke litt sminke jeg. Er helt greit det. De som maler trynet sitt fullstendig har vel ikke forstått det helt riktig da. Selvbruningskrem er styggedom.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
neinei. jenter blir finere med LITT sminke, men det er mange som overdriver. man trenger for eksempel ikke 3 kg brunkrem i fjeset.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Jeg synes også at man godt kunne ha droppet sminke. Greit nok så ser man alle imperfeksjonene i huden uten, men det viser bare at man er et menneske og ikke en dukke, og det er bare positivt.
  • 0
så en jente i klassen min som ikke hadde på seg sminke engang, hun er vanligvis digg, men uten sminke var hun stygg.
Jævelhøns
  • 0
Synes sminke kun burde blitt brukt ved spesielle anledninger.
De fleste jenter ser faktisk bedre ut med sminke (brunkrem er unntak), men synes det er unødvendig å gå med det daglig.
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Jeg syns jenter skal slutte å barbere leggene, ikke bruke BH og for guds skyld, sminke. Det er jo djevelens makkverk.

Neida. De fleste jenter er penere med sminke. Jeg vil at jenter skal være jenter og ikke menn. (Satt på spissen selvfølgelig)
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Jeg ville heller foretrukket færre kunstige skiller mellom kjønnene. Vi har nok med de biologiske.
  • 0
Ja for all del. Jenter er digge naturlig...
(Selvfølgelig, finnes mange som er fine uten sminke, men å la alt spire og gro. Jeg vil være foruten)
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Så lenge en ikke overdriver er det greit, skal se naturlig ut!
Sminker meg som oftest bare til fest, men da ikke i store mengder, bare for å pynte meg og se litt mer "freeesh" ut!
Om sommeren sminker jeg meg egentlig aldri, da er en brun og fin og trenger ikke masse dritt i trynet

Maskara kan en jo bruke om man vil da, hvertfall om man har veldig lyse øyenvipper
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!