Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var det kanskje på tide med min første blogg. Har vært medlem av Gamereactor ved forskjellige brukere siden tidenes begynnelse, mer presist siden jeg var 12/13 år. Nå er jeg 17, blir 18 i juli. You do the math.

Har ikke vært spesielt aktiv på min nåværende bruker her på GR, og jeg kommer sannsynligvis ikke til å bli spesielt aktiv. Forhåpentligvis litt mer aktiv en det jeg er nå.

Hva mer er det å si? Svært lite egentlig.
Hvis det er noe annet du lurer på om MEG som ikke står på profilen min, er det bare å PM'e meg eller skrive en kommetar på profilen min.

Now to more pressing matters:

Klarte nettopp å overtale foreldrene mine til å la meg kjøpe ny TV (Trengte overraskende lite overtalelse til).
Eneste problemet er at jeg ikke kan så mye om tv'er. Ble tipset om en tv fra netshop.no:

http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%
2fprodukt%2fprdinfoVnet.aspx%3fplid%3d113590%26__redir%3d1
&plid=113590&__redir=1


(Beklager lang link:P)

Er denne TV'en noe god?
Vurderer og kjøpe en 42" i stedet.
Jeg har ikke så stort rom.

Hvis noen har andre TV anbefalinger så vær så snill å kommenter.:D

Krever at den er minimum 40" og full HD. Har et budsjett på 12.000.

Nå vil jeg avslutte denne bloggen med å beklage for lite intressant blogg og eventuelle skriveleifer jeg ikke har fått med meg.
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
For det første må jeg spørre: Skal du ha en 50 tommer innpå et soverom? En 50 tommer er riktig størrelse om du sitter ca. 4.5 meter unna TV'en. Var jeg deg ville jeg heller kjøpt en litt mindre TV med bedre bilde. Denne TV'en skal være veldig bra. I tillegg har den Ambilight, noe som er perfekt hvis du har en lys vegg bak TV'en.
Link til TV:
http://www.netonnet.no/index.asp?iid=142356
Link til ambilight demo:
http://www.youtube.com/watch?v=qi7ojSbivzU
http://www.youtube.com/watch?v=XgIl4b3Dl3Q&feature=related

Har du derimot ikke noen lys vegg, kan det være smart å velge en annen TV. Men husk: Det er ikke lurt å la seg blende av størrelse. Den skal ikke være for stor, og spør du meg er det viktig at TV'en har et godt bilde. Lykke til med valget
Ære være Naughty Dog!
  • 0
hva ska du bruke tv en til? hvis du skal spille på den bør du kjøpe lcd tv.samsung er veldig bra.Den er veldig nais å se på og.Jeg ska kjøpe ny tv jeg å.etter konf.som e på søndag.

Lagt til 2009-04-22 15:14:
du ser ikke mye forskjell på full hd og hd ready
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Har planer om å spille å se film på den for det meste.

Ja, jeg har lys vegg. Jeg er klar over at størrelsen er langt mindre viktig enn kvalitet. Men skader ikke med en del tommer. Er den noen som kan fortelle meg hvilken av de nevnte tv'ene som er best?
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
hvis du skal spille på den bør du ha LCD.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Jepp, skal du spille på den er LCD garantert å anbefale .

Jeg ville nok påstått at Philipsen jeg linket til kanskje er den beste. Ambilight er ubetalelig bra når det er mørkt i rommet og du har en lys vegg bak (så hvit som mulig). Har selv dette systemet på TV'en vår og det fungerer glimrende! Var jeg deg ville jeg tatt en tur til en butikk og sjekket hva du synes om de respektable TV'ene der, men husk; de er sjeldent godt innstilt i butikken, så tester gir gjerne en bedre pekepinn på TV'ens kvalitet .

Her er det forresten en test av TV'en :
http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2008/08/03/Philips-Cine
os-42PFL9603D-10-42in-LCD-TV/p1

(dette er 42 tommers versjonen, men de er så godt som like).

Kan forresten anbefale deg å kjøpe TV'en fra netonnet.no. Det er skikkelig billig der!

En ting du også bør tenke på hvis du har et veldig lyst rom på dagen er at Samsung ofte bruker blanke paneler, noe som kan gjøre at refleksjoner kan bli et problem. På Philips'en er flaten matt og du vil ikke få det samme problemet
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Da takker og bukker jeg dere for bra svar. Tror jeg går for den du anbefalte, Jonas A D
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Det er nok ikke noe dumt valg! Du blir nok ikke skuffet . Du får avgi rapport om hva du synes når du har fått TV'en.
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Det er artig at du blir mer aktiv og gleder meg til å lese mer av deg

Ellers har du fått mange gode alternativ her
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!