Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Navnet mitt består av tre deler, 21 bokstaver(uten mellomrom) 21 bokstaver, oi! 21 er jo alderen jeg rundet iår. Kanskje dette blir året hvor alt det store skjer? Men, hva er det store? DET store er for mange en orgasme, å oppnå klimaks, tømme kropp og hjerne for lyst hormoner. Jeg husker første gang jeg oppnådde orgasme, jeg var 12-13 år, gikk med cubus bukse med Ac/Dc-patch på ene kneet, hadde kort blondt hår med europrixe gele i. Duftet en blanding av axe, pubertet og sikkert litt smegma.
Orgasmen skjedde i min gode kamerat Mats sitt hjem på Kolbotn. Etter en tur på trampolinen satt vi oss i stuen for oss selv og satte spent igang. Han skrudde på tv'n og jeg på sega dreamcast'n. på med Av-kanalen og der kom det, "READY 2 RUMBLEEEE!!" litt av ett vorspiel. Jeg lengtet, slet, gråt og svettet som aldri før. Men så, plutselig kom det, ordet RUMBLE fylte deler av skjermen og de glinsende røde hanskene til den svette negeren min med den fantastiske afroen satt igang, slag etter slag etter slag. Motstanderens sitt ansikte ble overfylt av røde og blå pixler, så satt det.
EN vakker K.O, en himmelsk og utenjordisk orgasme, hyl og skrik, svette og tårer- alt samlet i ett uforglemmelig øyeblikk.

Siden den gang har jeg oppnåd flere spill-orgasmer(og orgasmer av andre slag), noen glemmer jeg aldri, noen er glemt mens andre har jeg gjemt for omverdene(klarte endelig etter over ett år med spilling å fullføre megaman 2) Jeg vil aldri glemme dette øyeblikket, selv om det kanskje ikke er en prestasjon nå tildags var det en bragd uten like på den tid. Ett øyeblikk som har festet seg fast i ryggmargen, en "orgasme" hvor jeg verken måtte bruke kondom eller være redd for å få kjønnssykdommer.
  • 0
.....

I just lost teh game.
O.O
  • 0
<3
Real friends stab you in the front
  • 0
lol
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
eg begynte egentlig virkelig å lure ei stund der
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Fantastisk.


Og fascinerende.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Jeg misforsto tittelen litt jeg...
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
Overskriften skremte meg Etter jeg leste skjønte jeg det
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hva i... Åja... Jeg begynte å lure... "12-13 år, også har hun allered- Åja... Vent..."
  • 0
Kaze The Windlord ; Uglereflex er ikke en hunne, han er en hanne xD
Real friends stab you in the front
  • 0
hm... Ifølge profilen din er du en mann. Da finner jeg det noe tvilsomt at du fikk din første orgasme hos en kompis mens du så på en svett neger med afro.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • ES
  • ES
Æsj.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
"litt" rar overskrift? Håper du ikke sprutet over tv-skjermen i alle fall XD.
Tror verbatim er inne på noe der
  • 0
Orgasmen skjedde i min gode kamerat Mats sitt hjem på Kolbotn. Etter en tur på trampolinen satt vi oss i stuen for oss selv og satte spent igang

Det var ei veldig ekkel lingje.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Denne var morsom og aldri så lite genial synes jeg

tvilsomt at du fikk din første orgasme hos en kompis mens du så på en svett neger med afro.

Wait ... what? *feeling very uncomfortable*
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
awkward
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Djez, dere tar jo hele innlegget alt for bokstavelig! Se igjennom linjene a
Real friends stab you in the front
  • 0
Hehe - veldig bra skrevet Uglereflex

Du er nok ikke alene om ha slike orgasmer nei Spillverden kan by på mye den ja - ingen tvil om det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!