Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I USA har en kvinne blitt drept av sin egen laptop. Det hele skjedde da hun koliderte med en lastebil. Paramedsene konkluderte med at kvinnen hadde overlevd om ikke laptopen hadde truffet henne i bakhodet under kolisjonen. Laptopen lå løst i baksetet og som en prosjektil fløy den gjennom luften og traff kvinnen og førte til hennes sikre død.

Har ofte selv tenkt på alt det man har liggende i løst i bilen selv om det ikke er laptoper, så hender det at mobiler, leker med mer ligger løst og hva om man hadde kolidert? Tror nå at jeg skal bli flinkere til å legge ting i lommer eller feste tingene bedre. For skulle man være så uheldig å kolidere, så slipper man å være redd for at løse gjenstander kommer å tar livet av en...

Hva med dere - er foreldrene deres flinke til å feste på plass løse gjenstander i bilen? Eller passer du på dette når du sitter på eller kjører selv?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det er så vidt at muttern ikke binder meg fast i baksete så jeg ikke kan treffe noe. Men vi er ganske gode til å feste ting da, Fattern bråstopper ganske ofte.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg vil tippe det er en særdeles liten sjangs for at en sånn ulykke kan skje igjen, men selv pleier vi ikke å ha andre løse gjenstander i bilen enn mobiler nei..

Men selvfølgelig skjedde dette i USA ja..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Only In USA

Men trist er det jo...
My Brain...
  • 0
veska til mamma ligger på gulvet i baksetet. ellers pleier det ikke være noe
Kua sier mooo!
  • 0
Dette var ikke noe stort sjokk. Vi var på besøk hos noen som hadde med veier og sikkerhet å gjøre. De forklarte at ting som ikke veier noe begynner å vei veldig mye når man kjører i fart og når man da koliderer blir man drept av sammenstøtet med eksempel en laptop. Vi har ikke bil så det kan jeg ikke si noen om, men det hender at folk jeg kjenner har bil og der er nok sånn passe flinke til dette.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Det er nok like rotete i bilen til mine foreldre som på rommet mitt. Og det er rotete!
  • 0
Så noe lignende på Mythbusters
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Hvem legger en Laptop i baksetet uten å sirke den på noen måte? En hump, og den er jo knust....
O.O
  • 0
ganske enig med nipaw her, laptopen kan jo knuses lett når den legges slik.

Lagt til 2009-04-16 15:12:
eller skade selfølgelig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Huff. Men man skal være rimelig skrudd for å ha en laptop løst i baksetet. Det er farlig både for deg og laptopen.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Wow, dårlig ide til å begynne med..
Haters gon' hate
  • 0
Huff da

Selv passer jeg på å ha tingene mine i lomma eller på et sikekrt sted...
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Oi, jaja - mye rart kan være til skade for tiden.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Dårlig ide, slikt kan skade personer i bilen. Hva gjorde laptopen der in the first place?
  • 0
Mythbusters testet dette en gang. Alt ifra svamper til bownlingkuler ble testet, og jeg TROR (hvis jeg ikke husker helt feil) at selv en svamp ville drept deg Litt creepy
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Noen av venninnene mine har mye rart som ligger å slenger i bilen, så jeg tror jeg vil tipse om en mer ryddig bil i tilfelle det skulle skje noe. Selv har jeg hverken sertifikat eller bil, men bruker ofte å sitte på med pappa. Hans bil er ganske ryddig og jeg bruker selvfølgelig bilbelte.

Skulle ulykken alikevel være ute, ville det vel være telefonkatalogen(den ligger som regel løst i baksetet), som ville vært synder'n. Syns jeg ser overskrifta: Hodeskade grunnet telefonkatalog..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Dette er et kjent problem man lærer om når man tar lappen i dag. trist
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Guess you could say her system crashed!

Nei, det er jo selvfølgelig trist når slikt skjer, og jeg tørr ikke påstå at jeg er veldig beskyttet i min egen doning. CDrom og tomme flasker overalt i baksetet. Kanskje noe jeg burde gjøre noe med. Eller. Tror muligens at jeg ikke er den mest utsatte, nå for tiden. Jeg har faktisk aldr engang kjørt på motorveien. Anyways. Mye som kan drepe deg. Skal man verne seg for alle former for ulykker er det kanskje smartest å legge seg inn på ett mentalsykehus, i ett rom med pene vegger. Men hvilket liv hadde vel det vært? Oh well.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Det er vel en ide å leggel løse ting i bilen under setet.
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Stakkars laptopp! Smart å la sånne ting ligge løst!(ironisk) The USA!!!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Det er tragisk Men jeg må innrømme at det er litt morsomt. Jeg mener en bærbar pc forandret et menneskes liv
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Ok.... Vi har det ganske ryddig i bilen, og vi har nakkestøtter! beskytter ikke de hodet hvis det skulle komme noe bakfra?
Shitting dick nipples
  • 0
vi har nesten ingenting i bilen vår.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Har en tre planke som det er freset inn NOOB med håndoverfres liggende i hatthylla... Haha. Overskrift i VG: Mann 27 pownd av NOOB. hihi.
That's the way to go!
Principal Skinner, I got car sick in your office.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!