Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Husker på barneskolen, jeg heiet veldig mye på Arsenal. Det var vel ikke en dag som jeg ikke fikk høre "Arsenal suger". Men det var bare på kødd, så jeg brydde meg ikke
It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation. - Eric Cartman
  • 0
-sebastian-: hmm.. godt poeng
Kua sier mooo!
  • 0
Siterer disilas:
Spartakus: Det kalles å vær medgangssuporter og er utrolig vanlig.


Takk, jeg manglet en term for det.
  • 0
Ja men man burde sikkert hadde en bedre grunn en at laget er bra

Lagt til 2009-04-16 16:23:
lol folk sier: jeg er ikke intresert i fotball men jeg heier på....
Kua sier mooo!
  • 0
Fortsatt ikke fortjent. Alt de gjør er å sparke en lærkule rundt på en gressmatte. Hvem fortjener ærlig talt SÅ mye penger for å gjøre noe selv en idiot kan gjøre?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
hahaha! Skulle gjerne sett deg drible deg gjennom feks Chelsea-forsvaret som feks Ronaldo..
  • 0
Siterer Spartakus:
Takk, jeg manglet en term for det.


Han brukte det feil dog. Det å være medgangssupporter er å bare støtte laget ditt når det gjør det bra. Ta for eksempel ei høne i klassen min, som sa til meg at hun ikke gadd å følge med på VIF lenger, siden de ikke vinner en skit. Like etter vant VIF cupen, og da var hun plutselig supersupporter igjen. Det er selve definisjonen på en medgangssupporter.

Man kan kalle det litt medgangs å velge deg et lag å støtte utifra hvor bra de spiller, men sålenge du holder deg trofast, er det få som ser noe ned på det. Man må uansett finne seg et utenlandsk lag, når man følger med på utenlandsk fotball. Det blir mye mer spennende med masse følelser.

Siterer disilas:
Hvis vi sammenligner lagene vil vi se at de er omtrent like gode.


RBK og LSK ca like gode? Hehehehehe!

RBK er ca ti ganger bedre enn LSK.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Man kan kalle det litt medgangs å velge deg et lag å støtte utifra hvor bra de spiller, men sålenge du holder deg trofast, er det få som ser noe ned på det. Man må uansett finne seg et utenlandsk lag, når man følger med på utenlandsk fotball. Det blir mye mer spennende med masse følelser.


Hvor kommer disse følelsene fra? For meg virker det mest som om man bestemmer seg for å ha følelser for et utenlandsk lag fordi det er godt, og ikke som om disse følelsene kommer som en naturlig konsekvens av den forankringen man har i laget. Det blir for kunstig å dikte opp følelser for å gjøre kampene spennende. Det som gjør en kamp interessant burde være den fotballen som spilles, ikke hvilke lag som deltar.
  • 0
..... Men som oftest er det de beste lagene som spiller best fotball så...
  • 0
"Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that."
Bill Shankly
Ja, det er meg.
  • 0
Siterer Spartakus:
Hvor kommer disse følelsene fra? For meg virker det mest som om man bestemmer seg for å ha følelser for et utenlandsk lag fordi det er godt, og ikke som om disse følelsene kommer som en naturlig konsekvens av den forankringen man har i laget. Det blir for kunstig å dikte opp følelser for å gjøre kampene spennende. Det som gjør en kamp interessant burde være den fotballen som spilles, ikke hvilke lag som deltar.


Hvor kommer kjærligheten til et adoptert barn fra? Det hele handler om at man begynner å like en klubb (kan komme av forskjellige grunner), og dermed begynner man å se på kampene dems. Man begynner å lære seg spillerne å kjenne. Man begynner å lære seg fansen å kjenne. Til slutt har man en så stor interesse for et lag at man begynner å få følelser for det. Ja, det er adopterte følelser, men de er fremdeles virkelige.

Grunnen til at jeg har sterke følelser for Liverpool, er fordi jeg elsker kulturen i klubben. Mannen som nærmest skapte Liverpool som storklubb, Bill Shankly, var en die-hard sosialist som samlet supporterne på en spesiell måte. Vi har dessuten hatt en rekke spillere på Maradona-nivå i klubben. Kenny Dalglish er en.

http://www.youtube.com/watch?v=Uc_XSdOLFSU
http://www.youtube.com/watch?v=8YUu8BMYA5I&feature=related
-En av de mange grunnene til å tilbe Liverpool.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Selv om han sier det er godt å være i liverpool betyr det ikke at det er en grunn til å like laget

Lagt til 2009-04-17 23:25:
Dark samus nemesis: En idiot kan ikke gjøre det. Fotball er en sport der du må ha ferdigheter taktikk styrke og kontroll over hva du gjør. Alstå noe en idiot ikke kan gjøre. Og hvis du skal begynne å snakke om hva det egentligerAlt de gjør er å sparke en lærkule rundt på en gressmatte blir alt idiotisk. F.eks: Spilling er bare å sitte å trykke på knapper. 100 meter hekk er jo bare å løpe og hoppe. En idiot klarer jo det.

Peterernoob: Ok du tok meg nå for tiden er RBK mye bedre enn LSK
Kua sier mooo!
  • 0
Fotball er en av verdens mest avanserte sport..
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Fotball er en av verdens mest avanserte sport..

Avansert?
Glasgow smile.
  • 0
Skal jeg gi en definisjon på ordet kanskje..?
  • 0
  • Arda
  • Arda
Siterer Strife_Cloud:
"Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that."
Bill Shankly


Jeg bare elsker det sitatet.
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Skal jeg gi en definisjon på ordet kanskje..?

Om du føler for det.
Glasgow smile.
  • 0
Jeg tror ikke det er så avansert, men det høye nivået i fortball krever talent. Jeg tror det er det det går mest på. Cuz in the end it's just a ball we are ciking to get it in a scuare formed area. Det er som dsn sier. Det jeg reagerte på var at han sa en idiot kunne gjøre det.
Kua sier mooo!
  • 0
Citerer "knollen i bollen": lol

Fint å se at du komenterer saklig, med gode og fyldige argumenter...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!