Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det vil komme 2 nedlastbare multiplayer maps med navnet Steel & Titanium og vil foregå på ISAs flagskip The Newsun og på to Helghast tog.

Newsun multiplayer kartet vil ha flere etasjer og områder det går ann å angripe fra oven.
Helghast toget startet man på et tog og vil kunne hoppe over til et annet tog etterhvert, men pass på det er forskjellige farer som kan drepe, og da snakker jeg ikke om en velplassert granat eller en snaiper.

Det vil også komme evt nye modes også til multiplayer, men det har det bare blitt hintet om.

Spesifikk dato for når dette vil bli sluppet ut på PSN har ikke blit nevnt så vi får kanskje vite noe mer på E3 09. Det ble også sakt noe om et retro DLC med kanskje kart fra Killzone og Killzone: Liberation, men mer har ikke blit fortalt.

Link:
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=55&ch
=2&sd=0



Foreslår at du ser på videoen.
My Brain...
  • 0
Mulig jeg bruker spenn på disse, men har store problemer med at spillet fryser under online. Gjelder ingen av de andre online spillene mine, men samtidig virker det som at jeg er den eneste som sliter med dette på killzone.....
  • 0
snappa

Da er du den første som jeg vet om som har problemer med frysing... min mening er at det kan være nettverket ditt.

en annen ting... post slike kommentarer ett annet sted hæ? Lag en tråd eller no.
My Brain...
  • 0
Så nettopp om disse mapsene på Hard News...
  • 0
yup... Og GR er som vanelig treg med å komme med dette på Nyheter
My Brain...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!