Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har hatt wii en måned nå og det har blitt altfor mye spilling. Problemet mitt er at jeg har så mange ting å spille på de to konsollene at jeg rett og slett må øke spilletida for å rekke det. Før spilte jeg kanskje en time i snitt hver dag, men nå er det rundt 2 og en halv time. Altfor mye, med andre ord. Jeg har blitt en hardcore gamer, en av de jeg synes synd på før. Jeg er ikke akkurat avhengig, men jeg klarer ikke å slutte. Dessverre har dette gått utover det sosiale liv, spillinga har tatt over mesteparten av den tida jeg brukte på venner før. Men jeg skal skjerpe meg, for det virkelig liv er viktigere enn å drepe aliens i halo og goombas i Mario-spilla.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Er dette en troll-blogg?

"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Live your life. Uansett om du spiller 2 timer om dagen eller 1, spiller da ingen rolle. Jeg kjenner deg godt nok til å vite at det er MANGE fler som spiller mye mer en deg!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Troll-blogg? Vet ikke hva det er

Joeymacflow: Okey, takk
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Hvis du ikke klarer og slutte, er du vel blitt avhenging? Jeg spiller alt for lite, jeg, bare fordi jeg ikke har noe å spille
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg vet det ikke henger helt på greip Men om jeg reiser et sted kan jeg gå dager og uker uten å spille Får ikke akkurat abstinenser og jeg føler meg ikke avhengig
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Du kan jo kombinere spill og venner. Du kan spille med venner.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg spiller vel 5 timer om dagen og jeg syns ikke det er mye. Jeg tror ikke akkurat at du skal være redd for at du spiller mye, det gjør du ikke.
Jeg spiller mye og sitter på GR enda mer, men jeg får også tid til venner, men ikke så mye. De spiller jo nesten like mye som meg så det er jo greit.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Altså, 2 og en halv time er IKKE så mye at det gjør noe. Og om du synes det er for mye er det vel strengt tatt bare å spille litt mindre. Annenhver dag på hver konsoll eller noe i den duren.
Blå...
  • 0
Jeg bruker også ca. 2 timer hver dag foruten fredag, lørdag og søndag. Jeg spiller fra barna er i seng mens madammen studerer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det går kansje ut over ditt sosiale liv, men du kan aldri spille for mye, men derimot for lite...

Bare fortsett med å spille, du!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
du er ikke avhengig, men du klarer ikke å slutte ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
2,5 timer er vel egentlig ikke så mye. Jeg sitter med datan eller PS3n hele tiden hvis jeg ikke har lekser eller annet arbeid. Gjennomsnittet mitt er ca 4 - hele dagen hvis jeg har tid
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
"Jeg er ikke akkurat avhengig, men jeg klarer ikke å slutte."



Slutt å syt. Spill mer. Det er sunt!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Viktig å kunne skille mellom venner og spill. Jeg pleier som regel å ha noen dager hvor jeg slapper helt av - da spiller jeg langt over 2 timer, selv om jeg har et par pauser. Andre dager er jeg med venner og finner på ting som kan vare minst hele dagen. Som andre nevner kan du like godt slappe av med venner og spille.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Kjenner oen som sitter inne hele dagen og spiller men live your life one game at a time
  • 0
2 timer om dagen!? Det kalles almost-casual-gamer! Jeg personlig spiller minst 4 timer om dagen (ja takk, helst mer), så du har ingenting, og da mener jeg ingenting, å bekymre deg for!

PS: Har en kompis som er ennå verre. Han spiller RuneScape 12 timer om dagen hver dag. Han skal forbli anonym

PS2: Når vi er på ferie har jeg med min trofaste Nintendo DS!

PS3: Ja, jeg har et liv utenfor skjermen
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!