Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

John Juzi: Jepp, i aller høyeste grad og det krever en del å komme seg unna en storm med snøballer som kommer i mot deg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
God påske til deg også Bernt. Ja, og selvfølgelig til alle dere andre her på GR.

På meg blir det nok en del spilling i påsken, pluss å være sammen med familien.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Haha, morsomt bilde

God påske!
  • 0
Jeg skal til Amerika i påsken, så jeg må la blogghistorien ligge. Håper dere ikke kommer til å savne meg!XD GOD PÅSKE BERNT!!!X3
Haters gon' hate
  • 0
God påske til alle på GR!!!
We have to nuke our imagination!
  • 0
God Påske til alleeee!!!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
God påske
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Happy halloween!
oh wait!
Happy easter!!!

I påska blir jeg travelt opptatt med å spise godteri og spille battlefield 2142 eller oblivion.
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
God påske til deg min venn;) Gleder meg til LAN på Onsdag, skal kjøpe BF2142
  • 0
Det blir nok noen runder BF2142 på meg også tenker jeg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
God påske til deg også!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
God påske ( \. ./ ) (den nylig oppfunnete påskehare smailyen)

Jeg skal trene 2 ganger om dagen, det er sikkert.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
God Påske til alle på GameReactor
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Skal bli utrolig godt med en ferie nå merker jeg.
Spesielt med tanke på at jeg har forsovet meg til skolen hver dag hele denne uken.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er det mange av dere som skal til TG å feire påsken der Det ser ut til å bli et veldig godt LAN i Vikingeskipet i år
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jepp - det var madammen som tok bildet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Påske = Perm <--> Perm = Deilig

Liker det mattestykket der.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
God påske tildeg også, Bernt Erik, og alle andre her på GR.
Heldigvis er det meldt godt vær her hvor jeg bor, så det blir nok noen skiturer når storesøsknene mine kommer hjem i ferien.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Endelig er det påske Høres ut som du skal ha en kjempekoselig ferie Jeg skal nok bare slappe av hjemme og nyte det faktum at prøveeksamenene er over og at russetiden nærmer seg

Det bildet var helt fenomenalt forresten

God påske alle sammen!
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!