Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Definisjon av "Random":
1. Having no specific pattern, purpose, or objective: random movements. See Synonyms at chance.
2. Mathematics & Statistics Of or relating to a type of circumstance or event that is described by a probability distribution.
3. Of or relating to an event in which all outcomes are equally likely, as in the testing of a blood sample for the presence of a substance
4. Something that doesn't make any sense
5. Sleepy Hollow


Hallo alle sammen av dere folkene på GR!! Denne bloggen skal handle om... Helt random ting!

Aller først må jeg få fortelle at jeg er en veldig random person. Heg har helt random musikksmak, helt random spillkonsoller, helt random spill, helt radom absolutt alt! Mine gode venner forteller meg hele tiden at jeg har jævlig sær musikksmak, og det har jeg også!! Jeg hører på absolutt alt, dvs. death metal, tilbake til 40-tallet greier, industriell techno eller hva det nå heter, sånn rolig musikk som jeg ikke en gang vet hva heter, litt sånn emo musikk som folk kaller det, bråk, stemmeklipp og litt random rap-greier (de fleste her vet nok at jeg ikke liker rap og hip-hop, men det finnes da noen slagere som for eksempel Awkward Rap og Penny Arcade temasangen!!)'
Mitt persona eller hva du nå kaller det ser dere i galleriet mitt. Det er en kråke, har dere problemer med det?

Hva mer skal jeg skrive? Jo, jeg vet det! Jeg skal gi dere en oppskrift på The Vanilla Milk of Pure Random!!:

Aller først grubler du deg grønn på HVORFOR den kalles Vanilla Milk of Random! Dette er ikke fordi du skal putte massevis av random ingredienser oppi, men fordi den vil gi det et random sukkerkick. Den vil gjøre deg hyper og, i verstefall, forårsake diabetes. Nå, til selve oppskriften:

Først tar du melk med redusert fettinnhold. Hell mjølka oppi en kopp, helst større enn et vannglass.
Så drysser du litt kanel nedi mjølka. Ikke for mye! Aller helst 1 ½ spiseskje.
Så trenger du, selvfølgelig, vanilje. Her anbefales det ikke å ta alt for mye! Ta helst rundt 4-5 dråper.
Til slutt tar du den aller viktigste ingrediensen: Sukker!! Ta rundt 2-3 dl sukker nedi glasset eller koppen.
Så tar du en plastikk-ting eller en te/spiseskje og rører livskiten ut av innholdet! Hvis det ble for mye sukker, så legg til litt mer mælk!
Om du ønsker kan du også legge til litt cola i blandingen! Pepsi funker også bra, Pepsi vokter Pandoras Eske!
Så er hele greia ferdig! Da er det bare å tømme sølet i seg!
NB!! Hvis du blir lett hyper, så ring ambulanse på forhånd!
Dette er sterke greier, så vær forsiktig!
Takk til en anonym person (nei, ikke sirupkaramell) for at han kom med det fine random tipset som du kan bruke om du ønsker å holde deg våken en stund, og så bli slappere enn en spekesild!

Nå tar vi en pause fra arbeidet og hører på musikk for å holde oss i form! Gå og tren i fem minutter, så har du et tidsfordriv!

Lulwut?


Vi er sikkert tilbake fra treningsøkten nå! Da skal jeg fortelle dere resultatet på min nynorsk tentamen som jeg fikk igjen i dag, kanskje i går hvis du leser denne bloggen i morgen som blir i dag om du leser den Onsdag 1. April som er i morgen eller i dag om du leser dette i morgen eller i dag. Kjempegøy!! Aprilsnar! Mor, det står en elg i hagen! Far, noen har stjålet bilen din!! WTF?

Ja, jeg skulle jo fortelle om nynorsk tentamen!! Jeg fikk 5 på den! 5 av 6! Jeg fikk bedre karakter enn alle de andre i klasssa! Wohoo!!


Nå skal vi lage potetsalat!
Først tar du eggene! *Synger i bakgrunnen*
Så legger du til litt melk eller noe!
Så litt sukker! LITT vil ikke ta livet av deg!
Så blander vi alt sammen!
*Blander alt sammen sammen*
Jeg liker ikke kjøkkenet mitt! Det er fint, men alt for lite til å arrangere fest i!
Vel, tilbake til arbeidet!
Ta litt paprika, hakk det opp i jævlig små biter og putt det oppi! Ta gjerne flere liknende grønnsaker om du har det i ditt kjøleskap of doom!
Så tar du poteter! Masse poteter!! 400 poteter!!!!
Skjær opp alle potetene, eller knus dem til knøttsmå fliser!
Blant alt sammen i en bolle!
Ta litt krem på toppen!

Tadaa!
Ok, nå tar du potetsalaten *gir deg potetsalaten* også tar du den med deg hjem og spiser den. Å nei, det var ingen årsak å lage potetsalat til deg!



Gjett hva! Nå har jeg penger til alle spillene jeg har tenkt å kjøpe i år! (i hvert fall så langt.) Siden jeg har 21 spill på ønskelista, og jeg regner ut at hvert spill koster ca. 500 kroner, så blir det til sammen 10500 kroner! Da har jeg jaggu råd, og jeg vil fortsatt ha 5000 kroner igjen!

Vet noen hva sangen på 0:14 i
denne videoen heter?


I går var det kanskje noen som la merke til at jeg skrev en blogg om en eller annen matteoppgave som involverte masse penger i ulkelønn? Jeg vil virkelig be om unnskyldning til de som skulle lese denne bloggen, men som ble overrasket da den bare forsvant! Jeg tok den nemlig ned fordi den egentlig var ganske dum, og den er nå erstattet av dette randomifiserte kunstverket her! Tusen ganger unnskyld! L

Gratulerer med dagen som du har om noen dager, Balrog215!
Jeg planlegger snart den neste episoden av mitt WTF-eventyr!


Ja... Det var godt å få skrevet alt det der. Jeg beklager igjen hvis jeg har brukt opp din tid, men jeg følte bare at jeg måtte skrive noe random. Vel, som sagt skal jeg skrive mer på bloggeserien min så fort som mulig.

Jeg er håpløs...

Ok... Nå er det tid for at vi FESTER!!!!!!! YEEEEEEAH!!!!!!! PARTEEEEEEH!!!!!!!

Ok, det kom helt sånn random...
Jeg vil også gratulere Gamereactor om at de vant Gullstikka, selv om det er en stund siden nå!! Grattis GR!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jaja, randomness i høyeste grad dette her
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Det er det bloggen handler om. Jeg og en venn diskuterte om blogger, og jeg kom fram til at jeg skulle skrive en random blogg... Merkelige ting å diskutere, eller hva?
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
En ganske god å "annerledes" blogg
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
All hail tha powah of randomness
Jeg elsket denne bloggen, morsomste jeg har lest på lenge, må lage den Vanilla milk of pure random en gang Hørtes digg ut
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Ha ha ha ha ha ha Randomness på sitt aller beste! Tenkte faktisk på den smileyen når jeg leste xD
En Fuego!
  • 0
Jeg liker poteter.

*Random*
  • 0
Jeg skal lage Vanilla Milk of Random! NÅ!!!!
....
....
....
RANDOM SUKKERSJOKK!!!!
  • 0
Rett med at dette var mye random
  • 0
Det var random, det!

IMMA FIRIN MAH PS3!
  • 0
En god random blogg dette her
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
hehe bra blogg dette ja
Tungur Knivur
  • 0
Har du ikke laget en del blogger om randomness nå?

Ooo, look, a bird! *chases bird*
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
"lol" sa kua og spiste nissen.
Blå...
  • 0
Nå drakk jeg nettop Vanilla milk of pure random... Den anbefales IKKE
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
PAMPARA! GEORGE BUSH ER EN STRIPPER!!!!
Datamaskinen min har blitt til ein visdomsfyrkje på skrævaråku!!!!!
Haters gon' hate
  • 0
Æsj, jeg tråkka i bæsj.
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Takk du, jeg leste gratulasjonen din nå
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Jeg ser på klokka. Den er grønn, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har noen norsk stil jeg ikke skal levere i morgen. Men det får bli når egget er bløtkokt for nå skal jeg fiske fisk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Nok en bra del Sleepy.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!