Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å spille Battlefield 2142 på en pc med 512mB RAM, og med Vista i tillegg, går, som dere sikkert skjønner. Dårlig.

Jeg hadde inntil nylig en laptop fra Toshiba med nettopp 512mB RAM og vista attpåtil. I tillegg er jeg jo medlem av TB (trønderbataljonen), og liker ikke at jeg står over et par runder med bf2142. Så når jeg endelig fikk en ny og bedre pc (fremdeles med Vista), ble jeg jo kjempeglad!
I går spilte jeg for første gang, på en veldig god stund, en kamp med TB gutta. Dessverre ble kampen avbrutt av at jeg ble kastet av serveren, for så å joine på nytt. Det eneste jeg kunne fortelle TB gutta over Ventrilo, var at jeg fikk en beskjed som sa "Punkbuster". Dette var i følge Zaney et halvt Vista - problem, så når han til sist kom å hjalp meg, kunne jeg ta SCAR-en i hendene å løpe rundt som en hyper 10 åring i stua.

Endelig kan jeg spille bf2142 uten å måtte stå over en runde med TB!
...Og måtte PB og vista "Burn in hell"
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Jeg har aldri hatt problemer med Punkbuster, og jeg kjører Vista på laptop...

... Men til gjengjeld er gjennomsnittpingen min gjennom all tid minst 150. Er ofte oppe i 700 (Y).
O.O
  • 0
Haha, PB er det værste som finnes. ever.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Dice burde heller brukt et system som er lignende på Steam sitt. Ingen avbrytelser grunnet ikke riktig versjon av det og mye sikrere
  • 0
Gah, hatt PB-problemet jeg og Men det går greit nå, og når alt først fungerer går det kjempebra!
En Fuego!
  • 0
Det problemet løste jeg med BF2 ved å starte spillet som admin.

However, jeg har ett problem som dere GR-brukere kanskje kan hjelpe med.

Jeg har lyst til å installere BF2 på laptopen, men installasjonen, stopper kan man si etter at den første install-linja er ferdig???
  • 0
Punkbuster ja.. Det evige problemet!
Men slutt og klag på Vista! Det eier!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Meget irriterende med PB og selv sliter jeg litt inne mellom med dette problemet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!