Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er yngre enn du var på det bildet, men har forandra meg en hel del. Jeg var kortvokst, lyshåra, lubben og hadde bollekinn. Nå har jeg rufsete, svart hår, er nesten 1,80 meter og rimelig tynn/veltrent. Håper det fortsetter sånn. Og forresten, så har jeg bart og skjegg (er eneste i klassen som barberer seg nesten daglig).
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Haha, så morsomt
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Haha!
Du er lik deg selv, Bernt Erik! Bildet viser ikke bare at du hadde Amiga 500 eller hvordan du så ut som yngre, men det viser også at spillindustrien beveger seg fremover, og det er jo også bra!

Fin strikkagenser, btw.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Bernt er du så konsentrert når du spiller BF2142?
  • 0
NES, C64, Amiga 500, SEGA MASTER, Atari 2600. noen av de jeg har.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
ZOMG! Bernt har vært ung!!!!!!!!!!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Ja ZubiMar, utrolig, ikke sant?

Så at det var deg, men bare så vidt
En Fuego!
  • 0
Hey, hey, kult bilde! Har selv forandret meg en del siden jeg var mindre, men jeg er ikke vanskelig å kjenne igjen på bildene fra første skoledag i første klasse på barneskolen.
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
haha fantastisk, Bernt

Likte genseren sin og ikke minst maskinen du sitter med
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Second Style: Det er ikke umulig det nei, har alltid siklet etter PS3 og synes det en fet maskin

Joeminator: Det er diplomer fra mine sportslige aktiviteter som firidrett, fotball, svømming m.m.

zelda7: Jepp, ullgenser for å holde varmen. Rommet mitt var i kjelleren og det var til tider veldig kaldt der

Paisley: Amigaen var stor og på toppen av den sitter en diskettstasjon. Hadde også ekstra minne i den også. Var mye besøk innom og spilte for å si det slik og vi hadde mange runder med blant annet Sensible Soccer hvor vi lagde våre egne mesterskap

remote: Ullgenseren ble strikket av mamma og er tatt fra ett eller annet mesterskap. Har genseren den dag i dag og den er like god og varm

Matsis: Jepp, gjett om jeg er konsentrert da BF2142 krever sin mann det vet du

ZubiMar: Kan nesten ikke tro det selv, men når jeg ser bildet blir det fort mimretid

Gamer123: Hehe - har forandret meg litt og har fått mer grått hår - begynner å ligne en sølvrev nå

Det fantes mange gode spill på Amigaen og husker veldig godt Settlers (to player på splitscreen), Sensible Soccer, Pinball Dreams, Pinball Fantasies og Pinball Illusion, Lotus-spillene, Super Frog, Lost Patrol (Vietnam-spill), Cannon Fodder, Alien Breed, Simon the Sorcerer, Secret of Monkey Island, Monkey Island 2, Lemmings, Speedball 2, Turrican I og II, Civilization, Another World, Worms, Wings, Flashback, Syndicate, Dune II: Battle for Arrakis, Banshee, Out of this World, Beneath a Steel Sky, Populous I og II, Chaos Engine, It Came from the Desert, Dyna Blaster, IK+, North & South (to player), Bubble Bobble, Twintris, Super Cars I og II, Stunt Car Racer, Dune, Sim City, SWIV, Pang, Super Skidmarks, Offroad, Prince og Persia

Mimre, mimre, mimre - fete spill alle sammen

Noen av dere som har spill dere husker veldig godt?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Er du ca 15-16 år?
Du ser akkurat likens ut som på bildet på ungdomsskola
  • 0
Hehe - stemmer det. Er nok rundt den alderen ja Zuil

Er det bilde av meg på ungdomsskolen også

Fant meg selv på barneskolen, men visste ikke at det vat et på ungdomsskolen ...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Joda, det blir tatt bilde av hver elev på det siste året de er på skolen.
  • 0
Huff da - det hadde jeg glemt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!