Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ble vel litt inspirert av noen av disse "hvorfor det er så få kvinnelige gamers" bloggene til å skrive denne.

Okei, nå har jeg ikke tenkt å hive meg på lasset med en "det er for få jenter som spiller?"-debatt. Jeg vil heller komme med en oversikt, hvis du allerede er en skikkelig jentegamer, over hva som faktisk kan fastslå dette. (Ja, noen av punktene er fra egne..eh...observasjoner..)

NÅR VET DU AT DU ER EN EKTE JENTE-GAMER??
(Dette må ikke forveksles med casualgamer-gruppen, da jeg innbiller meg at den kanskje er et mer vanligere fenomen).

1. Alle Mii-ene dine går i par.
(Lager du ei jente, må du jo også lage en gutt...mii'er tar seg ikke godt ut single).

2. Når du spiller Zelda, må Link alltid stoppe i landsbyen for å kose med en hund eller en katt.

3. Du syns Yoshi er den søteste spillfiguren EVER!!!

4. Du er overbevist om at alle diktatorer begynte i det små...med egne Sims-spill.

5. Det beste med Guitar Hero, er å klistre tøffe klistermerker på gitaren.

6. Det nest beste med Guitar Hero, er å lage en skikkelig tøff figur..farga på både hår og klær er VIKTIG for prestasjonen i spillinga!!!

7. Du syns PS3 er en super konsoll! For selv om den ikke passer helt inn med resten av interiøret, ser den ganske tøff ut.

8. Du syns at ALLE konsoller skulle ha kommet i ROSA!!!
(Hva kan jeg si? Rosa er ei undervurdert farge).

9. Zombier er skumle...og av og til dør du, fordi du ikke ønsker å slakte zombiehunder.

10.Soul Calibur er ett drittkuult spill, for flere av de mannlige figurene er jo skikkelig hotte.. (ler hemningsløst nå).

Nå kommer jeg ikke på flere. Men kanskje noen av dere har noen forslag?

Må jo legge til, at jeg håper ingen får "rødstrømpiske" (jadajada, jeg vet at det ikke er et ord) tendenser nå, og føler seg støtt av min oppramsing.

Da må jeg bare si: Dette er ikke ment som ned-rakking av noe slag... Snarere tvert imot. Det er ment som en hyllest til alle(inkl.meg selv til tider..thihi), som har funnet flere gleder og fantastiske ting ved å være gamer, forutenom selve spillinga.

God helg... XD
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Haha, bra blogg Jeg er jente selv, men kjenner meg nok ikke helt igjen i disse punktene, men én ting er sikkert. Rosa er en undervurdert farge!
En Fuego!
  • 0
Naruto Ultiamte Ninja Storm er dirt kult, Metal Gear Solid 4 eier, Little Big Planet er morsomt å spille, spesielt når du spiller med venner (du husker når vi spillte sammen, haha det var morsomt det).
God blogg foressten
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Tusen takk.. Måtte bare starte helga med litt moro

Gamer123: Ja, ikke sant?!

ps3 er bra. LBP er liksom bedre med flere, og ja, det var kjempegøy
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
1. Alle Mii-ene dine går i par.
(Lager du ei jente, må du jo også lage en gutt...mii'er tar seg ikke godt ut single).


Jeg har ikke Wii. Men når jeg lager dem pleier jeg å bytte på med å lage gutt og jente, ja.
( Gamer sin konsoll )

2. Når du spiller Zelda, må Link alltid stoppe i landsbyen for å kose med en hund eller en katt.
Ah! Der kjenner jeg meg sååå igjen! Jeg bare MÅ holde hundene, går rundt med dem heeele tiden (Eller så skremmer jeg vaktene som ulv)

3. Du syns Yoshi er den søteste spillfiguren EVER!!!
Njaa, Kirby er søtere, men Yoshi er nydelig da.

4. Du er overbevist om at alle diktatorer begynte i det små...med egne Sims-spill.
Sims1 var det første PC spillet mitt. Det første spillet jeg ble interessert i om jeg ikke husker feil. Driver fortsatt med sims, hehe.

5. Det beste med Guitar Hero, er å klistre tøffe klistermerker på gitaren.
Jeg har ikke Guitar Hero.. Men søss hadde det moro med å gjøre det.

6. Det nest beste med Guitar Hero, er å lage en skikkelig tøff figur..farga på både hår og klær er VIKTIG for prestasjonen i spillinga!!!
Enig der, orker ikke spille med støgge folk. Hehe.

7. Du syns PS3 er en super konsoll! For selv om den ikke passer helt inn med resten av interiøret, ser den ganske tøff ut.
Har den ikke, så kan ikke svare på det.

8. Du syns at ALLE konsoller skulle ha kommet i ROSA!!!
(Hva kan jeg si? Rosa er ei undervurdert farge).

Jeg HOLDTE på å kjøpe DSen min i rosa, men jeg ville ha labrador nintendogs, så.. Jeg kjøpte det i en pakke. Jeg endte forresten opp med en BLÅ en..

9. Zombier er skumle...og av og til dør du, fordi du ikke ønsker å slakte zombiehunder.
Blir lei meg når jeg må drepe hunder. Spesielt de på Call Of Duty.. Men de er litt slemme da.

10.Soul Calibur er ett drittkuult spill, for flere av de mannlige figurene er jo skikkelig hotte.. (ler hemningsløst nå).
.. Soul Calibr?

Bra blogg. Alt stemte ikke her da, så er vel en litt guttejentegamer.
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
lofthus: Wow, det kaller jeg en skikkelig kommentar..thanks.

Tenkte faktisk på Kirby, men Yoshi vant liksom tilslutt..

Driver fortsatt med sims, hehe.
Bor altså en liten diktator i deg?
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Joa , haha .. Mente forresten Calibur .
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
Genialt absolutt genialt. Noe av det bedre jeg har lest på lenge holdt på å le meg i hjel et par ganger . En virkelig artig og kul blogg, likte spessielt disse:

2. Når du spiller Zelda, må Link alltid stoppe i landsbyen for å kose med en hund eller en katt.

7. Du syns PS3 er en super konsoll!For selv om den ikke passer helt inn med resten av interiøret, ser den ganske tøff ut.

8. Du syns at ALLE konsoller skulle ha kommet i ROSA!!!
(Hva kan jeg si? Rosa er ei undervurdert farge).

9. Zombier er skumle...og av og til dør du, fordi du ikke ønsker å slakte zombiehunder.

Absolutt genialt en god blogg
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Jeg er faktsik ikke enig i NOEN av punktene, så jeg er nok en skikkelig Macho-gamer jeg da...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Espectro: Tusen takk.

Punkt 2. og punkt. 9 er forresten ABSOLUTT helt meg..

dr.peace: Hehe..helt iorden det, vettu'.
*noterer opp en rosa ds til doktorens bursdag*
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg er enig i alle disse! Er jeg en jentegamer da? Neida, bare tuller. Jeg selv ønsker ikke en rosa Xbox 360 eller PC

Morsom blogg da

EDIT: Jeg er eeeeegentlig ikke enig i noen av disse punktene
  • 0
god og morsom blogg fur skeptisk : er ikke så mange jente-gamere i klassen min though, mest oss gutta med sans for cod, cs osv.
  • 0
Artig blogg hvis dette er hva som kjennetegner en jentegamer har jeg vært helt på villspor.
  • 0
Det var en morosamt blogg! Jentegamere er koselig!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
OMG , Latterkrampe
Rocktober
  • 0
Sier meg enig i samtlige punkter; 2, 3, 4, 5, 6 og 10!

Selv om det spillet jeg har vært mest diktator på må være Roller Coaster. Jeg pleide å drukne mange av gjestene.. Bygge Berg og Dalbaner som fløy til himmels..

Yoshi ER best! *stikke tunga ut til de som våger å påstå noe annet*
  • 0
Denne bloggen var morsom og søt på en gang.

Er helt enig med 10.
  • 0
...Når jeg spillet Zelda, er jeg simpelthen NØDT til å stoppe for å kose med en nusselig liten labradorvalp, eller de små kattungene... De lager artige lyder når du plukker dem opp! Hør GODT etter neste gang!
  • 0
For en morsom blogg ide, godt skrevet også
Desverre kan jeg ikke kommentere noen av punktene siden jeg ikke er jente selv
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg er gutt men jeg stopper for å kose med søte hunder og katter på Zelda tp
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
Haha - meget god blogg igjen skeptisk-heksa og disse punktene tror jeg faktisk vil passe litt på meg også og spesielt det å kose med hunder og katter
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
DoGRoG: Nja, er du sikker på at det ikke bor et bittelite "rosa x-box"-ønske bakerst i hodet ditt?

Gravkorset: Ja, det var altså Frk. da...men takk for skryt.

Thence: Vel, MÅ mii'en din har rød leppestift, er du på rett spor.

Spartakus: Hehe, ja, ikke sant? Hva har vel SC4 vært uten Siegfried?

Kaze: Har hørt dem..de mjauer, og maler.. De er jo så søøøte.

Bernt: Hehe..ja, det var det jeg visste...at det bodde en liten jentegamer i deg..thihi..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Likte bloggen med en gang jeg så overskriften! Hehe, knall bra blogg! Jeg er enig med punkt 2, det er gøy å gå rundt i byen med en hund i armene.

Du overrasker meg litt du bernt! Du er en underground gamer (på xbox live) mens du er så...hvordan skal jeg beskrive det... Morsom familie fyr! Hehe, du har visst to sider du! Hehe

Men jeg må si det en gang til. Fantastisk blogg, skeptisk-heksa!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Denne må jeg bare henge på tavlen på skolen, skjekke hvilke jenter som er gamere.
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!