Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er innmari skolelei, jeg er lei av lekser, LÆRERE og spesielt den lange turen til og fra skolen. (Den kan også bli gøy) Men ivertfall, så har vi 1 muntlig prøve denne uka, 1 innlevering og en vanlig prøve. Ok, det høres kanskje ikke så mye ut - men det er utrolig slitsomt. Jeg er ikke en som gjør det dårlig på skolen, men matte går til helvette uansett hvor mye jeg prøver!
I tilleg til lekser må jeg på svømming, på konfirmasjons-møte, være med venner og spille! Noen ganger tenker jeg hjelp, og lurer på hvordan jeg skal få til alt.

Nå er det HELG, og det er digg! Det også bare en uke til igjenn til påskeferien, som varer en god stund!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Påskenferien blir deilig vi har hatt to tentamener denne uken og vi skal ha to uken etter påskeferien pluss at vi får vite hva vi kommer opp i til eksamen rett etter påskeferien.
Er enig med deg skolei jeg også skrev en blogg om dette en liten stund tilbake. Uansett god helg joeymacflow
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Takk det samme, håper vi får spilt KZ2 sammen!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Ikke unaturlig å være skolelei Vi er alle flinke på forskjellige ting. Jeg var også skolelei, og sleit med matte, men har klart meg veldig bra

Bit det i deg, og ta deg sjøl i nakken. Ikke la skole og lekser knekke deg. Da kan jeg garantere at det kommer til å gå bra.

Noen av oss må lese en side tre ganger for å lære det som står der, mens andre kan lese den samme siden en gang. Sånn er det bare.

Lykke til!
  • 0
Skolelei er ikke noe moro og man får det slik inne mellom når man går på skolen. Men tenk heller fremover på de gleder som nærmer seg. Nå er det snart påskeferie og så kommer mai med en del fridager og når mai er over er det noen dager til - så er det sommerferie

Lykke til på prøvene