Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er innmari skolelei, jeg er lei av lekser, LÆRERE og spesielt den lange turen til og fra skolen. (Den kan også bli gøy) Men ivertfall, så har vi 1 muntlig prøve denne uka, 1 innlevering og en vanlig prøve. Ok, det høres kanskje ikke så mye ut - men det er utrolig slitsomt. Jeg er ikke en som gjør det dårlig på skolen, men matte går til helvette uansett hvor mye jeg prøver!
I tilleg til lekser må jeg på svømming, på konfirmasjons-møte, være med venner og spille! Noen ganger tenker jeg hjelp, og lurer på hvordan jeg skal få til alt.

Nå er det HELG, og det er digg! Det også bare en uke til igjenn til påskeferien, som varer en god stund!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Påskenferien blir deilig vi har hatt to tentamener denne uken og vi skal ha to uken etter påskeferien pluss at vi får vite hva vi kommer opp i til eksamen rett etter påskeferien.
Er enig med deg skolei jeg også skrev en blogg om dette en liten stund tilbake. Uansett god helg joeymacflow
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Takk det samme, håper vi får spilt KZ2 sammen!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Ikke unaturlig å være skolelei Vi er alle flinke på forskjellige ting. Jeg var også skolelei, og sleit med matte, men har klart meg veldig bra

Bit det i deg, og ta deg sjøl i nakken. Ikke la skole og lekser knekke deg. Da kan jeg garantere at det kommer til å gå bra.

Noen av oss må lese en side tre ganger for å lære det som står der, mens andre kan lese den samme siden en gang. Sånn er det bare.

Lykke til!
  • 0
Skolelei er ikke noe moro og man får det slik inne mellom når man går på skolen. Men tenk heller fremover på de gleder som nærmer seg. Nå er det snart påskeferie og så kommer mai med en del fridager og når mai er over er det noen dager til - så er det sommerferie

Lykke til på prøvene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Lykke til med prøvene Joey. Har vært syk helt siden Tirsdag, så jeg har fått tilbake to prøver, uten å fått dem på en måte Lurer på hvilke karakterer jeg fikk på dem

Glerer meg til påskeferien jeg og!
  • 0
Lei skolen jeg og, Har heldivis ikke så mye prøver. Går fortsat på barneskolen ! Men det er alikevel kjedelig!

Gleder meg også til påske !
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Takk for lykke tilene, og det gikk bra! God helg til alle!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Du må i hvert fall ikke jobbe hver eneste helg med lekser - noe jeg har gjort det siste skoleåret.
En Fuego!
  • 0
Kjenner meg igjen, bare jeg går siste året på VGS. Er så drittlei av ALT nå at det er helt fantastisk. Har hatt fire prøver, tre karakter innlevering, 2 godkjenningsoppgaver og en artikkel denne uka. Fy faen, jeg hater skole.
Mvh - bear!
  • 0
Er ferdig med tentamene, har bare eksamene igjen. Kryss fingrene for at det går bra med alle her som skal ha eksamen.
  • 0
Skjønner hva du mener, Joeymacflow! Heldigvis har vi en kjempesnill lærer som forstår oss og i dag hadde henne med kake til oss fordi vi hadde vært så "flinke"!
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
Tisp til deg for å gjøre skolevein bedre:
-Tenk at det er litt trim
-Bruk ipod eller MP3

Morsom blogg
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Føler med deg. Har ikke sovet godt på over 4 år pga. stresset med skola
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
howletx: Takk, og gode tips.
Dead Gamer: wh00t, serriøst?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
ja, har hatt poser under øya siden jeg var 11

Tips til skoleveien: Bruk sykkel!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Haha. Sykkel FTW, men ikke når det er snø..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
nei, det er jo et problem... snøscooter!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
haha! Det har jeg ikke tenkt på..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Skjønner hva du mener, kamerat Skulle blogge om det samme
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!