Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kojima er som mange vet en uforutsigbar men alikevel genial spillutvikler som nesten aldri skuffer fansen. Han har ofte kommet med mange kunngjøringer som har fått fanboys til å stupe i gråt (MGS,Ipod) eller hyle av glede (Mgs4) men hva holder han på denne gangen?

Vi er jo i full gang med GDC (Game Developer Conference) og det er vanskelig og se for seg at det ikke blir gjort noen kunngjøringer i denne perioden.

Kojima skal altså foran massene i en VELDIG nær fremtid så en ny kunngjøing av noe nytt er vel ikke helt umulig å se for seg. Hva i alle dager kan dette være?

Metal gear 4 til 360?
En helt ny franchise?
Ett FPS spill?
Zone of the Enders 3?

Kjære gud Zone of the enders 3...
ekslusivt
til
ps3..
:)

Hva tror du dette kan være?
  • 0
Hvorfor håper du på ekslusivitet til PS3?

Hva godt kommer ut av det?
  • 0
Eksklusive blir ofte bedre fordi man ikke trenger å overføre...
En Fuego!
  • 0
bedre kvalitet kommer det ut av eksklusivitet.

jeg håper på mgs5 eller mgs 1-3 remake ^^

eller noe helt nytt.. så en traielr ikke så veldig langt tilbake hvor et spill som lignet på noe alla dmc og god of war aktig setting..

kan være noe mer info rundt det..
  • 0
Om det blir ekslusivt får utviklerne bedre tid på å "finpusse" spillet istedenfor å også fokusere på å gjøre det spillbart til alle konsoller..
Dessuten har PS3 mange funksjoner Xbox og Wii ikke har som fks. Sixasis (om de ville ha det med i spillet), en nogenlunde bedre og en litt høyere oppløsning enn fks. Xbox..

Tviler ihvertfall på at resultatet hadde blitt like bra om selveste Kojima bestemte seg for heller å konvertere et spill til flertallige konsoller enn bare å fokusere på en konsoll.

Uansett så håper jeg på en måte ikke på MGS5, ihvertfall ikke hvis det er en sequel..
Hadde vært litt døvt å fks. ha Raiden som hovedperson..
Så om det skulle vise seg å være femmeren håper jeg på en prequel.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Jeg håper at det blir ekslusivt til ps3 på grunn av at jeg er heldig ps3 eier og det er faktisk gode sjanser for at det blir det.

Kojima har sagt at han veldig gjerne vil lage en 3er og de forrige var ekslusive ps2. Hvorfor ikke denne?

Og som gamer123 sier blir kvalitets nivået høyere med ekslusivitet.
  • 0
Wups, glemte at det ofte ble høyere kvalitet på exclusives. Trodde han håpet det fordi han ikke ville unne xboxeiere et godt spill
  • 0
Har faktisk planer om og skaffe meg en xbox i en nær fremtid på grunn av mass effect 2 Selger sofaen på qxl og kjøper en brukt 360.
BILLIG!
  • 0
Tror sannsynligvis det er snakk om Z.O.E 3 eller en slags collectors edition av MGS4, litt ala Substance.
"MGS4:Consistence"
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Tipper det blir en fortsettelse av MGS, men uten Snake osv.
  • 0
Lek og lær før førskole ^^
Til Gameboy color ofc..
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Krysser armer og bein på att det er Z.O.E 3 det er snakk om. Z.O.E er nemlig et veldig bra spill, som desverre veldig få har spilt. En "ukjent" perle kan man vel si.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Z.O.E 3!!!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
God blogg som vanelig Thence
Tror nok ikke vi får høre noe stort mer fra kojima, han er jo en egoistisk jævel. Men jeg tror at det nok kommer noe om Metal Gear i fremtiden. Det hadde selvfølgelig hvert kult med et nytt Metal Gear for meg som er så fan, men jeg tror ikke på at det kommer med det første.
Eksklusivt til PS3 det liker jeg
Uansett en god blogg og jeg venter i spending på GDC og din neste blogg Thence.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Det er vel Metal Gear Online Kojima jobber med nå?

Prøvde demo'n, virker lovende!
  • 0
Eh...? MGO kom da med MGS4...
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Dette blir spennende og se hva som kommer

God blogg igjen Thence
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!