Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som sagt i min forrige blogg, går turen denne gangen til Warp Spiderene. Håper du kommer til å lære noe nyttig fra denne bloggen.

Warp Spiders

Warp Spiders er Eldarenes, overaskelses angripere, og man får de i tier 2. Warp Spiderene har blant annet evnen til å teleportere seg. Denne evnen kan bli brukt på flere måter, man kan for eksempel bruke den til å teleportere seg forbi stasjonerte fiender som Shuriken Cannonn, når man da har kommet forbi kan man lett stå å skyte de ned mens de må bruke lang tid på å snu seg og å gjøre seg klar. En annen ting som evnen kan brukes til er for eksempel å få motstander Tyraniden til å bruke opp haugehvis med sporer, man bare teleportere seg akkurat før de skal til å sprenge. Dette har jeg selv testet en del ganger online og jeg har ofte klart å få motstanderen til å bruke opp rundt 10 grupper med spores. Warp Spider grupper kan få 2 oppgraderinger. Den ene gjør at Warp Spiderne kan kaste Haywire granater, disse paralyserer kjøretøyenene man treffer. Uheldighvis må man stå rett ved siden av for å kaste den, men det problemet kan heldighvis løses med teleporteringen. Den andre oppgraderingen gir gruppen en Warp Spider Exharch (leder) som er litt sterkere en de andre Warp Spiderene. Men siden han ikke gir noen evner eller altfor store fordeler, så er det ikke altfor ofte at det er verdt å bruke resurser på han. Hvis man skal oppsumere det hele, vill jeg si at Warp Spiders, er gode support uniter som er gode på å skape kaos i fiendens rekker, samtidig som de er gode hjelpere til å ta ned kjøretøyer. De koster dessverre en del, skader ikke sånn veldig mye og de tåler heller ikke noe særlig mye. Derfor bør du aldri bruke Warp Spiders som ditt hovedinfanteri når man skal angripe en base.

Håper du/dere likte bloggen og at du/dere fikk nyttige tips som kan hjelpe dere i å bli bedre DoW 2 spillere. Jeg må også minne du/dere på at det jeg sier i bloggen er skrevet utifra personelige erfaringer og at ikke alt nødvendigvis er 100% riktig
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
en god blogg,har sett de i action og teleporterings evnen er også nyttig til å slippe unna fiender for så å skytte de.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bra blogg som alltid kakashi... har ikke Dawn of War 2... men høres interresant ut...
Mess with the best. Die like the rest.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
hmm bra blogg, men du nevnte at Warp Spider Extract ikke har noen fordeler? Han er jo med på og øke effiktivtetn til resten av laget da, og han forbedrer drastisk Mele evnen til de, men det er nå bare min erfaring, men bortsett fra det så var det en meget bra blogg. Ta en om fire prism taktiker neste gang
Tungur Knivur
  • 0
Kommer nok ikke til å ta Fire Prism neste gang. Jeg skal jo skrive om en Tyranid unit
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bra blogg, opplever nesten aldri Warp Spiders fordi AIen bare spammer Shurikens og GS's.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
gahhh foul Xeno, greit det. Hvilken unit skal du skrive om?
Tungur Knivur
  • 0
Warriors eller Spore mines, St-Nick ville jeg skulle skrive om en av de
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bra blogg Kakashi sensei Dine tips verdsettes i aller høyeste grad
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hallo, nå har jeg vært inaktiv i et år eller noe slikt, men en venn av meg tipset meg om denne bloggen og jeg må bare skrive noe her!

Det du har skrevet om warp spiders er helt feil hvis man ser på de i praksis, det at du også nevner base angrep forteller også litt om hvordan du er som spiller, men nok om det! Warp spiders må være de mest UBRUKELIGE enhetene i spille og kommer først til nytte mot en eneste enhet som er carnifexen til tyranidene hvor de har haiwire granaten sin som imobiliserer de. Grunnen til at warp spiders er helt evneveike er

1. de har DÅRLIG skade, i følge lore skal warp spider sin kanon gjøre god skade mot infanteri, men saken er at de gjør skade på høyde med en uoppgradert scout skvadron,

2. De er HELT avhengi av heavy cover for å ikke dø av noe rundt 3 bolter skudd på linje med guardians, det er jo greit nok ettersom de er en teleporterings enhet, men når de ikke har liv eller gjør skade er de i praksis bare ubrukelige og konsumerer mye population cap.

Det 3 og mest avgjørende feilen deres er prisen, hvis jeg husker korrekt så er prisen for warp spiders 400 requestion og 40 power, dette er utrolig mye for en enhet som gjør så lite, spessielt når man tenker på power, men det værste er oppgraderingene! For at warp spiders skal kunne ta en guardian squad(overdriving) må man ha oppgradert utstyret de slik at de får death spinners og haiwire, men dette i seg selv koster 25 power og noe rundt 125 req slik at du i praksis betaler for en wraihlord, for ikke snakke om exarch oppgraderingen, 20 power og noe req...

4. Teleportering bort fra spore mines er komplett bullshit, det er bare en idiot som vil detonere spore mines mot de ettersom de kan teleportere, men hvis spilleren er en så idiot må man tenke på pathingen til enheten og teleport buggen, jeg kan ikke si hvor mange ganger(i betaen hvor de var mye bedre) et eller to av medlemmene har blitt hengende igjen et sekund eller 2 slik at du mister utrolig mye av den lille bruken warspiders har

Godt initiativ med bloggen, bruk gjerne litt mer spacing ettersom det er litt "wall of text"
Buuuuuuurn!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!