Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Foreldrene mine og jeg spleiset på enda en Xbox 360 i dag, og dette er den tredje i huset. Jeg har en, broren min har en og tv-stua har en. Den nye får plass på tv-stua, og den er liksom alle sin. Egentlig hadde vi ikke tenkt til å kjøpe en ny Xbox akkurat nå, men vi slo til når dette fantastiske tilbudet dukket opp. Tilbudet fikk vi på Gamestop, og jeg må ærlig si at dette er kanskje det beste tilbudet jeg har opplevd noensinne!
For 3000 kr fikk jeg:

-Xbox 360 Elite bundle med rød farge og rød kontroller+1 måneds gullmedlemskap.

-Eksklusivt Resi 5 Theme til Dashboard

-Street Fighter 2: Turbo HD Remix(Arcade)

-Resident Evil 5.

-Kung Fu Panda.

-Lego Indiana Jones.

-3 måneders gullabonemang.

-Et valgfritt spill. Du kan velge et av disse her:
Skate 2, FIFA 09, Mirrors Edge eller Need for Speed: Undercover. Jeg valgte Skate 2.

-200 kr gavekort hos Gamestop.


Er dette et råkjøp eller? Det mener jeg!
Dette tilbudet gjelder bare hos Gamestop. Det at det er rødfarge på Xbox'en er at dette er Resident Evil bundelen, bare at du får med så mye stash hos Gamestop som nevnt i den LANGE listen ovenfor. Så skal du gå til innkjøp av Xbox 360 mener jeg det er lurt og vurdere tilbudet akkurat nå, fordi det er ikke sikkert tilbudet varer så lenge.

Gå til www.gamestop.no for å se tilbudet.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
hyggelig for deg Manfrozen, velkommen til microsoft familien
  • 0
Spørsmål: Hva skal man med TRE xboxer i huset?! Hvorfor ikke ha EN 360, EN Wii og EN PS3?

Joa, det var sikkert billig, jeg vet ikke...
Just kill him with your awesome
  • 0
Holy god he really exists
gratulerer med ny x box
  • 0
Rått da! Nice tilbud
  • 0
Grattis med xbox
  • 0
Woooww... Sykt nice tilbud !!! Til alle dere som skal kjøpe Xbox nå, GJØR DET! Fy søren!
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Broren min har en Xbox 360, men han bruker den bare til offline. Ingen online altså. Han bruker den ikke så mye. Dette er en arcade.

Jeg derimot bruker Xboxen min hyppig til både offline og online spilling, og min er en premium.
JEg kommer ikke til å bruke denne så mye på spill der man samarbeider, så denne Xboxen kommer til å bli en ren singleplayermaskin. Denne er på rommet mitt, og der har jeg bare en "24" tommers skjerm og spille på. Dårlig til flerspiller, altså.

Den nye er en Elite, og den passer perfekt på tv-stua vårres. Den kommer til å brukes mye til for.eks. Rock Band eller spill som man spiller flere på. Denne kommer jeg til å bruke med vennene mine. Hele familien skal bruke denne.

Når det gjelder Sorakis spørsmål så er saken den at dette tilbudet var så bra at det ikke var noe vits å kjøpe noe annet. Andre ting er at jeg og andre kan begynne å ha lan. Dritkult
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Soraki:
Spørsmål: Hva skal man med TRE xboxer i huset?!
sikker i tilfelle om han får RROD, da har han jo backup saver, forhåpentligvis
  • 0
Haha!!!
Du har rett i det
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Du har i alle fal sikret underholdning for hele familien
  • 0
Ikke dårlig Grtis med ny 360
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Rått! Men har de fleste spillene som er nevnt der pluss at jeg har en xbox med harddisk og alt! Men hvis jeg ikke hadde hatt det hadde jeg slått til på tilbudet.
  • 0
Den der pakken fristet litt, siden jeg har lyst å prøve Geow 2 og Halo 3
  • 0
Samme som jeg skaffet meg dette her
Du valgte også Skate 2 ser jeg? Good for you! Et råbra spill egentlig..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
HÆ?!?

Kan man få så mye for 3000 kr?

Jeg kjøpte xboxen min for 2100,. og jeg fikk:

Xbox 360 Premium
Spake
Headset
1 mnd LIVE
Ingen spill

Jeg føler meg lurt

Btw, er det ikke lurere å ha en Xbox 360, en PS3 og en wii istedet for 3 Xboxer?
  • 0
Fæææck.. er blakk.. *snufs*
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Gratulerer så mye Manfrozen med en kongekonsoll og i du fikk mye for pengene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det var jo ett knall tilbud

Gratulerer så mye med 360
erling
  • 0
Takk

Ingen vits i å vente å kjøpe seg en Xbox 360 nå
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Så tilbudet jeg og! Har dere 3 bokser i huset? XD
En Fuego!
  • 0
Ja
En er broren min sin, en er allemannseie og en er bare min. My precious...
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Manfrozen:

I Resident Evil Bundle-packen. Så får du også med 2 (eller 3) koder på ett lite kort. 1 kode ? Resident Evil Theme. 2 kode? Streetfighter 2 HD Remix(arcade game) (og da 3. 48 timer live.)

Man sparer ca .. en haug penger på dette, når du da kan kjøpe en Svart vanlig Elite til 2999,-

Alle gode ting er 3
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Du får med 2 koder. En for Street Fighter 2 HD Turbo Remix(Arcade), og en for eksklusiv Resident Evil theme.

Det er ikke med Resident Evil kostymer så vidt jeg vet.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!