Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, det er riktig. På onsdag blir jeg lagt inn på sjukehuset. Ikke på grunn av mentale problemer. Ikke på grunn av et brukket bein eller noe... Det er heller på grunn av en liten "feil" i beina mine, og armene.
Det er egentlig litt vanskelig å forklare... Jeg har en slags "ekstra bein" i armene og beina. Det ser egentlig bare ut som om jeg har jævlig store muskler, selv om jeg ikke har det. Jeg har dem også nede ved anklene på hvert bein. Disse såkalte "Meniskene" fører til store problemer på skolen, spesielt i gymnastikk. Hvis jeg slår disse greiene mot noe gjør det sykt vondt, så det kan jo lønne seg å fjerne dem.
Jeg har også et problem til... I en av føttene mine er beinveksten rett og slett grodd igjen, så det blir ikke noe fjæring når jeg løper eller går... Så da er det ikke så rart at jeg er dritdårlig i gymnastikk.
Folka på sykehuset skal altså ta hånd om dette (det vil si å fjerne dem med sag eller noe), så jeg blir nok på sykehuset en god stund. Heldigvis får jeg full narkose, så jeg slipper å sitte og se på at de tar dem vekk.
Uansett betyr nå dette at jeg ikke får skrevet så mye på WTF-bloggserien min på en stund, så da må dere nok dessverre bare være tålmodige så lenge. Forhåpentligvis vil jeg være tilbake på lørdag, så da skal jeg se om jeg kan bli ferdig med ukens episode. Så... Ja. Det var det jeg ville si. Håper bare det er hyggelig på sykehuset.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Lykke til. Har vært igjennom tre operasjoner de siste 2 mnd . . . . Hater narkose
  • 0
Oy
Høres fælt ut
Håper den lille operasjonen går bra
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Guud løck!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Lykke til
  • 0
Ja lykke til
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Håper det går bra Lykke til!
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
lykke til, synd at WTF serien blir utsatt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Høres virkelig ut som en dramatisk operasjon, ønsker deg lykke til
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det blir sikkert ikke så ille
Takk til de som ønsker meg lykke til da
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
God Bedring
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer snappa:
Lykke til. Har vært igjennom tre operasjoner de siste 2 mnd . . . . Hater narkose

Ja, narkose er rimelig annoying.

Lykke til, da, Sleepy.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Hater narkose og alt det der... Høres ut som en veldig stor operasjon....Tar de alt på en gang?

Lykke til
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Lykke til Sleepy! Blir du fortsatt aktiv på GR eller blir det vanskelig, hvis du skulle ha noen slags smerter i armen? Blir litt tomt her hvis du ikke kan være aktiv

Håper alt går bra^^
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
hamletsss:

Slapp av Jeg svikter ikke GR. Jeg blir fortsatt aktiv her, og jeg tror ikke at jeg kommer til å ha vondt eller noe.

The xbox 360 guy:
Nei, de tar bare armen og det ene beinet. Resten må de vente med til siden. Det er egentlig ikke en kjempestor operasjon, men selv synes jeg den er stor nok.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Siterer snappa:
Lykke til. Har vært igjennom tre operasjoner de siste 2 mnd . . . . Hater narkose


kødder du? narkose e jo faenme det niceste ever hehe

bye th way. lå selv på sykehus over en måned i november/desember pluss en uk etter nyttår.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Det virker som det er mange her som har blitt lagt inn på sykehus flere ganger. Selv har jeg aldri vært på sykehus og det værste som har skjedd meg var at jeg forstuet en fot.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det der høres ikke noe særlig ut, nei...huff..

Lykke til med operasjonen. Håper det går bra og god bedring på forskudd.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Uff...Lykke til da!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Good luck!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Lykke tid, håper alt kommer til å gå bra
  • 0
lykke til med operasjonen da

Selv har jeg aldri vært på sykehus særlig lenge eller brukket noe ( med mindre tenner teller )
Når alle andre forteller om da de brakk hånden og foten, føler jeg meg litt stusselig når jeg forteller om da jeg tryna i trappa og brakk høyre fortann den er på igjen nå da bare se
Fem-stjerners medlem
  • 0
Detta hørtes ikke spessielt godt ut... Jeg får ønske deg lykke til da min litt fjerne enn her på GR
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Å nei. Jeg synes det å være på sykehus er skumle greier.

Du får ha lykke til Sleepy, og god bedring selvfølgelig. ^^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Hørtes ikke bra ut. Vel, lykke til! Får håpe du er fort opp på beina igjen, da.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!