Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På søndag arrangerte vi Markus sin åtte års dag og i den forbindelse lagde madammen noen meget stilige kaker. Den første kaken hun lagde var en Svampebob-kake og den ble meget lekker. Med krem, revet stratos, jordbærsyltetøy og marsmallow-fondant, ble kaken helt vidunderlig. Spider-Man kaken er en vanlig romkake hvor selve Spider-Man er lagd av ren marsipan. Må si meg imponert over den. I tillegg til disse kakene lagde madammen en saftig sjokoladekake hvor toppingen bestod av revet stratos og daim-kuler.

Selskapet ble en suksess og spesielt Emil på fire koste seg godt. For på tampen av selskapet utfordret han med en runde Mario Kart Wii. Selvsagt knuste han alle og konstaterte at ingen kunne slå han. Både svigermor, svigerfar og tante Linda måtte prøve seg og ingen kunne tukte Emil som er rå på dette spillet.

Jubilanten selv var veldig fornøyd og han fikk mange fine gaver. Alt i fra Lego, en skikkelig stilig armbåndsur, penger, fine klær, miniski samt andre flotte gaver. Fra oss fikk han en 24" sykkel.

Om ikke mange timene er det klart for barneselskap og kl. 15:00 inntar en skokk med klassekamerater huset. Regner med det blir hæla i taket og tenna i tapeten.

Nedenfor ser dere en samling bilder fra selskapet og spesielt de fine, velsmakende kakene madammen disket opp med...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hoho, den Svampebob kaka var utrolig kul, sånn vil jeg ha på min bursdag Tipper Markus digga det selskapet.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Hehe - jepp. Den ble meget populær og han hadde ønsket seg en Svampebob-kake
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg synes at Spider-Man kaken så god ut. Skulle ønske at jeg fikk en sånn
  • 0
Fruen din har skills!!

Ser riktig så profft ut! Ikke nok med disse kakene, men hun laget også de sjokolade crossiant greiene

Jobber hun på konditori? Du har det jammen godt Bernt Erik ;)
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Hehe - madammen jobber ikke på konditori og lager alt på eget kjøkken. Hun er veldig nøye og gir seg ikke før det hele ser bra ut

...og ja, slike kaker er farlig for Bernt - de legger seg på plasser jeg helst ikke vil og pondusen blir ikke noe mindre for å si det slik

Madammen er flink - ingen tvil om det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Über flotte kaker! Smaker de like bra som de ser ut, eller?
  • 0
Wow! Spongebob-cake. Gimme.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Bedre tradetown

Jepp - madammen spøkte med å sende en sporenstraks til Östersund - hehe
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Virker som maddamen din er utrolig bra til å lage kaker. Spesielt svampe bob kaken så proff ut.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Dere lager alltid utrolig stilige kaker! Fy søren nå ble jeg fryktelig sulten
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
imponerende kaker har aldri sett noen kaker som er blitt laget så stilig før
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kjempe kule kaker. Maddamen din er helt utrolig god til å lage kakker.
Likte svampe Bob kaka jeg utrolig fin.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Stilige kaker det der
Madammen din er virkelig god til å bake
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Übernice kaker! Ser gode ut!
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
KAKE!

Dere er velkommen til Oslo på bursdagen min i sommer

edit:
dvs. din frue er veldig velkommen, men så lenge du lover å ikke spise så mye, slik at det blir mer på meg, så er du også velkommen

Mm, no offence, men ærlig talt så vet jeg jo ikke hvordan det smaker da heh.. utseendet er en ting, men det er essensen som teller
  • 0
Den Spider-Ma kaken er jo bare Epic!

EDIT: Oh oh oh! Kake Request!

En KRATOS kake, det hadde vært rått!
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Nam!

Kanskje du får en BF 2142 kake når du fyller år bernt?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Siterer SirEld:
Den Spider-Ma kaken er jo bare Epic!

EDIT: Oh oh oh! Kake Request!

En KRATOS kake, det hadde vært rått!


Hvis du får det kommer jeg i bursdagen din.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Duuuuuude, sykt bra

Pure skills.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Så kuul kake! Sånn vil jeg også ha
Den bursdagen kommer nok ikke Markus til å glemme
  • 0
*sikle sikle*
Jeg skal til Snåsa en tur
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Stilig! Skulle ønske mora mi var like kreativ når hun baker kaker.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Bernt... istedenfor å klage over at edderkoppen på ryggen til spider-man egenlig er rød, og ikke svart, skal jeg bare si "flotte kaker"!

Er det mulig å bestille? XD
  • 0
Takk for kommentarer folkens

Har lenge ønsket med en Battlefield 2142 kake og håper på at jeg kanskje kan få en til min bursdag i september. Hadde vært stilig med en Walker fra BF2142 på toppen av kaken i marsipan

Etter barnebursdagen i går forsvant en god del kake, men dessverre ikke nok. Så i går kveld kjørte vi ens ærend til svigers og plantet litt kake til de.

Nå gleder jeg meg til å se hva neste kake blir, for Malin har snart bursdag og Silje to dager etter på, så det blir mer kake i tiden fremover
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!